Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC90 2015
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEen oudere man mag geen snelle auto kopen???Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenIs hij tevreden van de overstap naar de SQ5?
Wij hebben momenteel een Q5 en twijfelen ook tussen een Touareg en SQ5.
Misschien heeft iemand nog andere suggesties? Voorwaarden zijn: hoog zitten (jeep), +-250pk, max. 3000CC, diesel, betrouwbaar.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
volvo voert wel een heel erg brede marketingscampagne voor de nieuwe xc90!
op zich niet erg en als dat opbrengt prima, ze mogen ook trots zijn natuurlijk, maar ik vind dat ze voor een toch wel dure wagen die maar voor een kleinere minderheid van de gemiddelde autokopers is bedoelt qua budget en positionering, wel heel ongefilterd te werk gaan met het kiezen van de kanalen om hun campagne te voeren.
billboards overal, radiospots op alle mogelijke zenders, paginagrote advertenties in heel wat kranten en magazines. .. het budget was blijkbaar on gelimiteerd
kwantieit > kwaliteit precies :-).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenInitieel zou ik nog akkoord gaan ook, maar wat maakt de theoretische uitstoot van een wagen nu eigenlijk uit?
Draai en keer het zoveel je wil, uw verbruik = uw uitstoot, van mijn part mag dat de enigste vorm van taxatie zijn.
Aan de pomp betaal je voor het reëel verbruik, als je dan op grote voet leeft betaal je er sowieso voor.
Dat spaart dus de mensen die rond de kerktoren wonen.
Dat spaart ook de autoliefhebber die niet meer afgestraft wordt op het bezit van een wagen, maar enkel voor het effectieve gebruik ervan.
En iedereen die meer dan twee uur per dag in de auto zit om alleen maar naar het werken te rijden, verhuis in Godsnaam, je moet niet uw "schuld" en ecologische voetafdruk in de schoenen van enkele autoliefhebbers schuiven.
Klinkt inderdaad heel mooi en daar gaan 2 soorten mensen blij van worden. Degenen die aan de grens wonen, en degenen die net over de grens een pompstation hebben. Al de anderen worden er triestig van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk heb hem een paar weken geleden nog in de wagen gehad en hij zei toch dat ie uiterst tevreden is over SQ. Hij had zijn Touareg weggedaan omdat hij teveel verbruikte en een paar mankementen had. (weet niet meer welke) Een verbruik van 14/16 L was vrij normaal zei hij, daar waar hij nu toekomt met 10à11 liters voor een SQ5.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenVerbruik van mijne Toua is +/- 10 liter. Motor is btw dezelfde als Audi. Mocht ik kiezen tussen een Q5 of Touareg ... Als het budget toelaat een Touareg. Vermits beide modellen binnen ongeveer één jaar gaan veranderen zou ik wachten op de nieuwe Touareg/MB ML.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk zou een ML laten links liggen als je wat km doet.
Sent from somewhere, using Tapatalk.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk zou een ML laten links liggen als je wat km doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenKlinkt inderdaad heel mooi en daar gaan 2 soorten mensen blij van worden. Degenen die aan de grens wonen, en degenen die net over de grens een pompstation hebben. Al de anderen worden er triestig van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenvolvo voert wel een heel erg brede marketingscampagne voor de nieuwe xc90!
op zich niet erg en als dat opbrengt prima, ze mogen ook trots zijn natuurlijk, maar ik vind dat ze voor een toch wel dure wagen die maar voor een kleinere minderheid van de gemiddelde autokopers is bedoelt qua budget en positionering, wel heel ongefilterd te werk gaan met het kiezen van de kanalen om hun campagne te voeren.
billboards overal, radiospots op alle mogelijke zenders, paginagrote advertenties in heel wat kranten en magazines. .. het budget was blijkbaar on gelimiteerd
kwantieit > kwaliteit precies :-).2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenIk denk dat de marges groter zijn op de duurdere modellen, en een goed topmodel straalt af op gans het gamma.
Mogelijks is dat de tactiek van Volvo, al zijn modellen geleidelijk aan meer op de hoogte van de premiummerken te zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenOei, blijkbaar geen goeie ervaringen met MB. Niettegenstaande mijn laatste voituren uit de VW-groep komen is MB toch (zeker nu) mijn favoriet merk.Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenWaarom?
Het enigste dat ik nu kwijt wil is dat hij er sinds vandaag mechanisch tussen uitlicht met een kostenplaatje van € 5500 à € 6000.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNeen, iemand uit Brasschaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHelemaal on-topic hier. Ik zal wel wat posten binnen een paar dagen in het ML-topic.
Het enigste dat ik nu kwijt wil is dat hij er sinds vandaag mechanisch tussen uitlicht met een kostenplaatje van € 5500 à € 6000.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenAls ik alle problemen van mijn vorige audi a5 (na 43 km) samen tel kom ik ook aan zulke bedragen hoor.
Het verhaal moet dan wel volledig & compleet verteld worden en niet zoals hij met een Audi BiT die stuk is maar er wel vergeet bij te vertellen dat die gechipt was.
Zo zet je wel een verkeerd beeld op natuurlijk.
Welke versie had je?
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenVerbruik van mijne Toua is +/- 10 liter. Motor is btw dezelfde als Audi. Mocht ik kiezen tussen een Q5 of Touareg ... Als het budget toelaat een Touareg. Vermits beide modellen binnen ongeveer één jaar gaan veranderen zou ik wachten op de nieuwe Touareg/MB ML.
En als je moest kiezen tussen SQ5 en Touareg, neem je dan nog steeds de touareg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenTouareg heeft begin 2015 nog maar een update gehad dacht ik?
En als je moest kiezen tussen SQ5 en Touareg, neem je dan nog steeds de touareg?AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenTouareg heeft begin 2015 nog maar een update gehad dacht ik?
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenDe sq5 is een prachtige grote SUV. De Touareg iets groter ... grotere koffer. Bijgevolg heb ik een suv nodig die 3500 kg kan trekken (trek regelmatig een zware motorboot mee). Btw mijn vorige was een q7.
Comment
Comment