Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Het enigste dat ik nu kwijt wil is dat hij er sinds vandaag mechanisch tussen uitlicht met een kostenplaatje van € 5500 à € 6000.
    Wat is het probleem juist? Geen garantie meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
      Btw mijn vorige was een q7.
      pssst, dat staat nog in KOEIEN VAN LETTERS in uw onderschrift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
        neen, zomer 2014

iets groter? zeg maar een flink stuk groter, Q5 is grootte van een Tiguan
        Dacht ik ook eerst tot dat je er in zit. Niet vergelijkbaar met Tiguan, hoger nivo met helaas een veel hogere prijs. Staat trouwens op hetzelfde platform als de porsche Macan.
        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          pssst, dat staat nog in KOEIEN VAN LETTERS in uw onderschrift
          Wordt tijd dat ik dat eraf haal. Dateert nog van in den tijd dat SUV liefhebbers aanschouwt werden als criminelen 😀.
          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• evolutie in perceptie gaat snel

Comment

• Vandaag ben ik al een exemplaar tegengekomen, reeds op normale platen...
              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• IMG_20150603_172459.jpg

Comment

• Kan het design van deze wel smaken. Dus dacht even, configureer het eens. Slik. Voor die prijs had ik ook een gelijkaardig geconfigureerde Range Rover Sport. Dan denk ik geen 2 minuten na... RRS voor mij.
                  2014 BMW (F31) 335 d
                  2011 Mini One D
                  2007 Kawasaki ZX6R
                  1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                  1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Daarnet op de E40 redelijk goed een zwarte D5 kunnen bekijken. Fantastisch mooie wagen. Modern en toch klassiek tegelijk. Ik denk toch dat ze bij Land Rover lichtjes nerveus mogen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DArtagnan Bekijk Berichten
                      Kan het design van deze wel smaken. Dus dacht even, configureer het eens. Slik. Voor die prijs had ik ook een gelijkaardig geconfigureerde Range Rover Sport. Dan denk ik geen 2 minuten na... RRS voor mij.
                      Euh, daar kan ik moeilijk bij.
                      Die vergelijking wil ik dan toch wel eens zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                        Die vergelijking wil ik dan toch wel eens zien.
                        Ik ook. Benieuwd of we het dan ook over vergelijkbare motorisatie hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                          Daarnet op de E40 redelijk goed een zwarte D5 kunnen bekijken. Fantastisch mooie wagen. Modern en toch klassiek tegelijk. Ik denk toch dat ze bij Land Rover lichtjes nerveus mogen zijn.
                          ook mijn eerste irl gezien, maakte bij mij weinig indruk, bijna even banaal vooraan en op zij als ... een oude Q7 !

Comment

• De achterkant vind ik aartslelijk. Van de voorkant en zijkant is ie mooi.

Comment

• Daarnet in Gent voor de tweede keer vandaag een zwarte gezien. Mijn eerste indruk is bevestigd, ik vind hem super.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                                Daarnet op de E40 redelijk goed een zwarte D5 kunnen bekijken. Fantastisch mooie wagen. Modern en toch klassiek tegelijk. Ik denk toch dat ze bij Land Rover lichtjes nerveus mogen zijn.
                                Ik heb gisteren ook op de E40 een zwarte D5 gezien, rond 13:00 of 14:00, richting kust, tussen Affligem en Gent, eentje van Veurne.
                                Misschien dezelfde? (dan moeten we elkaar ook gepasseerd zijn)

In 't echt vind ik hem beter meevallen, vooral de achterkant. Hij staat er. Hij is er. 't Is een verschijning, zonder al te veel op te vallen. Zo moet het.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DArtagnan Bekijk Berichten
                                  Kan het design van deze wel smaken. Dus dacht even, configureer het eens. Slik. Voor die prijs had ik ook een gelijkaardig geconfigureerde Range Rover Sport. Dan denk ik geen 2 minuten na... RRS voor mij.
                                  Nadeel van de RRS is zijn CO2 die bijna 50gr hoger ligt dan de Volvo met D5 motor (149gr CO2), als je op een vennootschap koopt scheelt dit wel al...

Comment

• Vorige week moets ik even in de garage zijn. Van de gelegenheid gebruikt gemaakt om de xc90 eens te bekijken. Op foto ziet hij er goed uit, maar ik het echt... nog veel beter. Vooral het interieur is fantastisch.

Comment

• Hier in Brugge al een zien rondrijden (normale platen), viel meteen op en inderdaad nog mooier dan op foto.

Comment

• ook net m'n eerste gekruist, mooie auto zonder meer zoals een volvo moet/mag zijn...vorige vond ik ook steeds een topper (itt de xc60)

Comment

• Vandaag ook mijn eerste gezien op de camion..idd...knappe wagen!
                                          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Working...
                                          X