Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren hier verschillende tegengekomen op garageplaten.

Front is echt knap, achterkant vond ik de lichtblokken te smal voor die breedte...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
      Gisteren hier verschillende tegengekomen op garageplaten.

Front is echt knap, achterkant vond ik de lichtblokken te smal voor die breedte...
      Ik volg je hier in.
      Al hangt die achterkant nog ferm van het kleur af

.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Comment

• Bron: http://www.autoweek.nl/nieuws/33485/...volvo-xc90-aan
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Last edited by Roox; 15/07/2015, 11:23.
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Magic Blue:

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• R-Design:

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Mijn eerste in het wild gespot:

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Ik 2, eentje op garageplaten en één op gewone...

Ben geen volvoman maar deze is echt...

Comment

• Heb met een xc90 gereden begin juni toen mij xc60 binnen moest voor onderhoud. Moet zeggen, ondanks dat het een versie was zonder luchtvering reed hij super ! Je had niet het gevoel met zo'n grote wagen onderweg te zijn wat je met de vorige xc90 wel had, die was redelijk log in het rijden.
                        Hij ging goed vooruit met de 4 cilinder diesel van 225 pk.
                        de afwerking binnenin was subliem, volvo heeft de norm serieus verhoogd sinds de chinezen eigenaar zijn! De bowers en Wilkins' installatie was ongelooflijk !
                        maar de buitenkant vind ik nog altijd rechthoekig zoals de vorige xc90.
                        neen, ben nog,altijd verliefd op de looks van mijn xc60 !
                        Last edited by trimitie; 18/07/2015, 23:31.
                        NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                        S40 2.0D 136pk 2004
                        S40 1.8i 1996

Comment

• vorige xc 90 is nog steeds prachtig, maar deze moet niet onderdoen

Comment

• Deze morgen een new Q7 irl gezien, qua design is het toch nu veel beter dan de malse cake van voordien, én beter imo dan de new XC90...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                              Heb met een xc90 gereden begin juni toen mij xc60 binnen moest voor onderhoud. Moet zeggen, ondanks dat het een versie was zonder luchtvering reed hij super ! Je had niet het gevoel met zo'n grote wagen onderweg te zijn wat je met de vorige xc90 wel had, die was redelijk log in het rijden.
                              Hij ging goed vooruit met de 4 cilinder diesel van 225 pk.
                              de afwerking binnenin was subliem, volvo heeft de norm serieus verhoogd sinds de chinezen eigenaar zijn! De bowers en Wilkins' installatie was ongelooflijk !
                              maar de buitenkant vind ik nog altijd rechthoekig zoals de vorige xc90.
                              neen, ben nog,altijd verliefd op de looks van mijn xc90.
                              Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              vorige xc 90 is nog steeds prachtig, maar deze moet niet onderdoen
                              Hij kan zijn vorige (oubollige) versie niet verloochenen met zijn contouren natuurlijk, maar nu zit hij toch in wel een zeer modern jasje vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                Deze morgen een new Q7 irl gezien, qua design is het toch nu veel beter dan de malse cake van voordien, én beter imo dan de new XC90...
                                Véél beter dan vorige tank dat wel, maar vind een XC90 mooier van design.

Comment

• Denk ook dat het audike duurder is ook, enfin audi gehad maar komt er niet meer in, oliezuipende nest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s40pé Bekijk Berichten
                                    Denk ook dat het audike duurder is ook, enfin audi gehad maar komt er niet meer in, oliezuipende nest.
                                    Al eens een XC90 geconfigureerd? Je valt haast achterover wat ze durven vragen voor een tweeliter versie om nog maar te zwijgen over hun T8.

Spijtig, heb je de verkeerde motorisatie gekocht.

Comment

• Nee nog nie geconfigureerd, wij hebben eigenlijk altijd volvo gehad thuis, en een paar audi, alleen die laatste was altijd olie bijvullen, 2,0 TDI 140pk in een audi a6.
                                      ik weet ook dat volvo niet meer is wat het was, zeker de prijzen niet, ik vindt ze ook echt duur geworden, nu alles stijgt wel, maar toch koop ik ook nu geen nieuwe volvo Niemeer op dit moment.

gr peter

ps qua design zijn ze toch wel wat voorruit gegaan

Comment

• Ik vond vroeger volvo ook wat meer op gezinnen gericht, 15jaar geleden kon ge nog een reeks alla v40,s40 nadien de v50 kopen met wat korting voor een goei 18k€ tot 20k€, nu heb ge daar niks meer mee bij volvo, daar slaan ze hun ruitjes wat mee in vindt tov vroeger.
                                        ik heb me 2 maanden geleden een nieuwe auto gekocht, Awel ook bij volvo langsgeweest, nu heb ik een nieuwe honda crv, wel stockwagen, maar deze was 2000€ goedkoper als een 2dehands v60 met 35000km op, neen dank u dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                          Magic Blue:

Prachtig kleur

Comment

Working...
                                          X