Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Op weg naar nieuwe klanten. 

Sent from somewhere, using Tapatalk.

toch ook wel mooi in dat electric silver als ik het kleur juist heb ?!
    NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
    S40 2.0D 136pk 2004
    S40 1.8i 1996

Comment

• Mijn keuze zou snel gemaakt zijn.
      Polo 6n 1.4

Comment

• hoe meer ik de XC90 zie, hoe mooier ik hem vind, hier eventjes geposeerd naast een XC60 !

xc90.jpg

XC90 2.4 D 225pk 2006
        S40 2.0D 136pk 2004
        S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
          hoe meer ik de XC90 zie, hoe mooier ik hem vind, hier eventjes geposeerd naast een XC60 !

[ATTACH=CONFIG]109313[/ATTACH]
          het blijft een dure wagen met een grasmachien motortje ! Lang leve een ml350 of x5 3.5 i !

Comment

• En dat is niet duur?

Voor het prijsverschil zie ik alvast niet zo veel meerwaarde van de ML, die ik nu toevallig wel heel goed ken.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
              het blijft een dure wagen met een grasmachien motortje ! Lang leve een ml350 of x5 3.5 i !
              Naar mijn mening kun je maar oordelen over de motor als je er mee hebt gereden, cijfers zeggen niet alles !

XC90 2.4 D 225pk 2006
              S40 2.0D 136pk 2004
              S40 1.8i 1996

Comment

• Crystal white pearl!

Eindelijk wat foto's gevonden van ene met dezelfde specs zoals ie onderweg is:

D5 Inscription Crystal white pearl

Last edited by ; 28/08/2015, 22:33.

Comment

• Ik ben er gisteren twee kort achter elkaar tegengekomen op de A58 richting Vlissingen. Dikke ketel hoor!
                  Er staat deze week ook een vergelijkende test in AutoWereld tussen een Volvo XC90, Audi Q7 een een MB-MLE. Hieruit kwam de Zweed op de eerste plaats terecht, Q7 als laatste...
                  Beetje vreemde uitleg wel, maar toch een mooie beker voor op de schouw te zetten voor deze prachtige Volvo XC90.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Deze voormiddag bij dealer langsgeweest voor nieuwe ruitenwissers voor mijn XC60 en deze saville grey stond in showroom ! Vind hem prachtig behalve de prijs haha

image.jpg

image.jpg

image.jpg
                    Last edited by trimitie; 31/08/2015, 08:22.

XC90 2.4 D 225pk 2006
                    S40 2.0D 136pk 2004
                    S40 1.8i 1996

Comment

Deze voormiddag bij dealer langsgeweest voor nieuwe ruitenwissers voor mijn XC60 en deze saville grey stond in showroom ! Vind hem prachtig behalve de prijs haha[ATTACH=CONFIG]109364[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]109365[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]109366[/ATTACH]

en die prijs was ......?

Comment

• Stel dat wegens eender welke storing dat tablet uitvalt.
                        Kan je überhaupt nog met de wagen rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                          en die prijs was ......?
                          73000 €

XC90 2.4 D 225pk 2006
                          S40 2.0D 136pk 2004
                          S40 1.8i 1996

Comment

Deze voormiddag bij dealer langsgeweest voor nieuwe ruitenwissers voor mijn XC60 en deze saville grey stond in showroom ! Vind hem prachtig behalve de prijs haha

[ATTACH=CONFIG]109364[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]109365[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]109366[/ATTACH]
                            Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                            en die prijs was ......?
                            Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                            73000 €
                            Ik heb mij er ook al verschillende geconfigureerd en voor de goedkoopste D5 AWD kwam ik op € 75300 uit. Toch zeer veel geld voor een tweeliter.
                            Als ik dan bedenk dat die na drie jaar rond een 430dzd km zal hebben en moeten verkocht worden zal het waardeverlies een pak hoger zijn dan voor een andere SUV met zescilinder.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• maakt dat echt zoveel uit griek...na 4 jaar of je 5 of dan wel 15k terugkrijgt, zeker omdat in jouw geval de 10k extra als inkomen wordt aanzien ?

10 k is niet nix natuurlijk maar in perspectief...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                maakt dat echt zoveel uit griek...na 4 jaar of je 5 of dan wel 15k terugkrijgt, zeker omdat in jouw geval de 10k extra als inkomen wordt aanzien ?

10 k is niet nix natuurlijk maar in perspectief...
                                Zeer zeker wel. Mijn vierde jaar moet mijn restwaarde zijn. Na vier jaar eindig ik steeds op een 0-operatie.

Comment

• Denk dat als de huidige CO2 regelingen blijven duren, je na 4 jaar sneller van die Volvo als een Q7 met 6 cilinder zult zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                    Denk dat als de huidige CO2 regelingen blijven duren, je na 4 jaar sneller van die Volvo als een Q7 met 6 cilinder zult zijn.
                                    Ja op de binnenlandse markt, maar met zijn kilometers kijk je al snel naar export.
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Volvo XC90 2015

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                      Denk dat als de huidige CO2 regelingen blijven duren, je na 4 jaar sneller van die Volvo als een Q7 met 6 cilinder zult zijn.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Ja op de binnenlandse markt, maar met zijn kilometers kijk je al snel naar export.
                                      Inderdaad, zo is dat Josenjef.
                                      Van de acht wagens die er al zijn geweest is er maar ééntje hier in België gebleven. En dat kwam omdat we die voortijdig verkocht hebben en er niet zoveel km's op stonden. Als hij zijn volledige termijn had uitgedaan was het 9/10 ook voor export geweest.

Comment

• tis natuurlijk een blijvende discussie, maar jij bent wel een beetje een buitenbeentje in de taxiscene met een zescylinder, zelfs naast mijn lievelingsmerk zie ik nog niet veel taxi's uitgerust met zescylinders (mijn taxibuur had als eigen taxi tot 2 generaties terug ook 300/320 zescylinders, vandaag 200)

al die bakken moeten toch ook nog verkocht geraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          tis natuurlijk een blijvende discussie, maar jij bent wel een beetje een buitenbeentje in de taxiscene met een zescylinder, zelfs naast mijn lievelingsmerk zie ik nog niet veel taxi's uitgerust met zescylinders (mijn taxibuur had als eigen taxi tot 2 generaties terug ook 300/320 zescylinders, vandaag 200)

al die bakken moeten toch ook nog verkocht geraken

Tja kan er ook niet aan doen dat we een buitenbeentje zijn in deze sector. 😁

Geen probleem voor export, maar ik ga echt geen €10.000 laten liggen ( blijkbaar is dat tegenwoordig het waardeverschil tussen een 4 & 6 cilinder) om met een wellicht mooiere wagen te rijden dan met een efficiënter exemplaar.

Comment

Working...
                                          X