Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
    Deze voormiddag bij dealer langsgeweest voor nieuwe ruitenwissers voor mijn XC60 en deze saville grey stond in showroom ! Vind hem prachtig behalve de prijs haha

[ATTACH=CONFIG]109365[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]109364[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]109366[/ATTACH]
    Mooie foto's en goede dealer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
      Mooie foto's en goede dealer!
      NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
      S40 2.0D 136pk 2004
      S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Inderdaad, zo is dat Josenjef.
        Van de acht wagens die er al zijn geweest is er maar ééntje hier in België gebleven. En dat kwam omdat we die voortijdig verkocht hebben en er niet zoveel km's op stonden. Als hij zijn volledige termijn had uitgedaan was het 9/10 ook voor export geweest.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
        Even off topic, maar mijn wagen begint ook 'export' op te teller te zetten, dus ik vroeg me af hoe je hier in realiteit te werk gaat met de verkoop ?
        Bij de garage is het gewoon de gemiddelde prijs op autozone-1000€

Comment

• Vanaf welke kilometerafstand wordt een auto "export"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eskimo1973 Bekijk Berichten
            Even off topic, maar mijn wagen begint ook 'export' op te teller te zetten, dus ik vroeg me af hoe je hier in realiteit te werk gaat met de verkoop ?
            Bij de garage is het gewoon de gemiddelde prijs op autozone-1000€
            Mobile.de
            Via die site ben ik met verschillende buitenlanders in contact gekomen.
            Anders hier opkopers zoeken die export doen maar slechts weinigen geven een eerlijke prijs.
            Mijn laatste is met € 5500 meer weggegaan dan dat er eerst ene kwam bieden voor export. Nadien bood die €2500 extra maar dus nog steeds €3000 minder dan voor wat hij uiteindelijk is buiten gegaan.
            Geduld is ook een mooie deugd...😉
            Sorry voor het on-topic zijn.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
              Vanaf welke kilometerafstand wordt een auto "export"?
              Veel hangt af van het merk, maar vooral van de motorisatie.
              Hier in België kan je er vanuit gaan dat alles boven de 200/220dzd km nog vrij moeilijk verkoopbaar is. Tis te zeggen, gratis of voor een habbekrats vind je kandidaten genoeg natuurlijk. 😉

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Goed nieuws gekregen gisteren van de garage, de wagen wordt verwacht in de week van 19 oktober ipv december. Misschien omdat het een D4 betreft en die weinig worden besteld Alleszins, 2,5 maanden wachten voor levering is zeer acceptabel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten
                  Goed nieuws gekregen gisteren van de garage, de wagen wordt verwacht in de week van 19 oktober ipv december. Misschien omdat het een D4 betreft en die weinig worden besteld Alleszins, 2,5 maanden wachten voor levering is zeer acceptabel.
                  Alvast veel geluk met je prachtige kar!
                  Gisteren aan de afrit Destelbergen weer ene gespot in het donker blauw. 😍

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten
                    Goed nieuws gekregen gisteren van de garage, de wagen wordt verwacht in de week van 19 oktober ipv december. Misschien omdat het een D4 betreft en die weinig worden besteld Alleszins, 2,5 maanden wachten voor levering is zeer acceptabel.
                    En dan verwachten we uitgebreid verslag met massa's foto's

XC90 2.4 D 225pk 2006
                    S40 2.0D 136pk 2004
                    S40 1.8i 1996

Comment

Alvast veel geluk met je prachtige kar!
                      Gisteren aan de afrit Destelbergen weer ene gespot in het donker blauw. 

Da's 9 kansen op 10 die van een goede kennis van me. Prachtige wagen.

Comment

• Jeroen Meus heeft de zijne al: een D5
                        www.peugeotforum.be

Comment

Veel hangt af van het merk, maar vooral van de motorisatie.
                          Hier in België kan je er vanuit gaan dat alles boven de 200/220dzd km nog vrij moeilijk verkoopbaar is. Tis te zeggen, gratis of voor een habbekrats vind je kandidaten genoeg natuurlijk. 

echt triestig, terwijl sommige van die wagens puur autostrade kms bij mekaar hebben gereden, en indien goed onderhouden makkelijk het zelfde ritme van kilometers maken nog jaren kunnen aanhouden.
                          en het zijn dan vaak nog eens dikkere wagens, zoals de jouwe ook, of zoals die van mijn broer met een Viano v6 met 210k.. 2 jaar oud. zo een ding moet kunnen blijven renderen en iemand hier plezier bezorgen, maja ... fiscaliteit eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                            echt triestig, terwijl sommige van die wagens puur autostrade kms bij mekaar hebben gereden, en indien goed onderhouden makkelijk het zelfde ritme van kilometers maken nog jaren kunnen aanhouden.
                            en het zijn dan vaak nog eens dikkere wagens, zoals de jouwe ook, of zoals die van mijn broer met een Viano v6 met 210k.. 2 jaar oud. zo een ding moet kunnen blijven renderen en iemand hier plezier bezorgen, maja ... fiscaliteit eh.
                            Inderdaad. Ik ken nogal wat mensen die door hun beroepswerkzaamheden maar 7 tot 10.00km per jaar doen. Heb hen al gezegd dat dit een perfecte wagen voor hun zou zijn en daar nog 15 tot 20 jaar zonder veel problemen met zouden kunnen rondrijden. Ze geloven me niet. Allen denken ze dat die versleten is en alle momenten kan stuk vallen met grote kosten tot gevolg....😕

Comment

• Dat is het punt hé.
                              Eens een auto voorbij de 200 (en zeker als je niet weet wat er mee gebeurd is, je hoort vanalles), dan is het wel zo dat er op gelijk welk moment een turbo, koppeling, automatische bak, differentieel, etc kan kapot gaan.
                              Als je dan een beetje pech hebt, dan sta je elke 3 maanden in de gerage 1000€ uit te geven.

Meestal vind je voor 2-3.000€ meer dan ook een auto met 100.000km minder, en dan is de keuze makkelijk.

Comment

• Tja. Als je een nieuwe koopt kan je alle maanden naar de garage vr kinderziektes 😄

Comment

• Vorige week de kans gekregen om eens met zo'n XC90 te kunnen rijden. Het was een full option gitzwarte Inscription met bruin 'charcoal' vollederen interieur, en dikke velgen. De motor was een D5, dus een 2.0 turbodiesel met 225pk.

Qua looks is dit een dijk van een auto. Het totaalplaatje in deze uitvoering klopte volledig. Het interieur is stijlvol, en toch modern met het grote multimediascherm en de spiegel zonder rand. De stoelen zitten als gegoten. Je merkt dat deze XC90 de kaart trekt van luxe en comfort. Dat merk je ook onmiddellijk als je ermee gaat rijden. De motor is fluisterstil, en kan deze toch wel zware bolide serieus vooruit duwen. Sportief snel is 'm niet, maar hij is meer dan krachtig genoeg om aan een vlot tempo met het verkeer mee te kunnen. Dat 'm niet sportief wil zijn, merk je ook aan de trage gasrespons, de zijdezachte versnellingsbak, en het toch wel vage stuurwiel (zeker in vgl met onze Range Sport). Dit is een comfortabele en luxueuze kilometervreter. Het sublieme soundsystem draagt hier enkel maar aan bij.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• stiller als de sport ?

Comment

• Op de snelweg, bij constante snelheden, zal 'm even stil zijn. De motor van de Volvo is bij het accelereren duidelijk stiller, waar de 3.0 V6 zijn mooiere stem duidelijker laat horen, wat mi zeker mag.
                                      Ik ben wel geschrokken van de prijs van deze XC90. De verkoper sprak van ruim 90k euro... In dat geval kies ik zonder enige twijfel voor de Range Sport.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• je hebt al een D5 225pk, 7-zitter, inscription met buisness motion pack en nog was opties voor ongeveer 70K euro, maar toch is het nog steeds ietwat boven mijn budget ook !

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                        S40 2.0D 136pk 2004
                                        S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                                          je hebt al een D5 225pk, 7-zitter, inscription met buisness motion pack en nog was opties voor ongeveer 70K euro, maar toch is het nog steeds ietwat boven mijn budget ook !
                                          € 70580 zonder enig pakket of optie op...enkel een andere velg...
                                          Met BMP = € 72130

Comment

Working...
                                          X