Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo klinkt hij dus (de diesel topversie):

Today I can present to You the full Drive & Sound test with the all new 2015 / 2016 Volvo XC90 as the range-topping D5 Diesel delivering 225 hp and 470 Nm of...

Comment

• Nu toch een paar IRL gezien, en achterkant valt me wat tegen. Voorkant heel knap. Zoals eerder gezegd, zonder gereden te hebben, zou in die prijsklasse toch voor RRS gaan. Na een vergelijkende testrit is mijn oordeel misschien anders ...
      2014 BMW (F31) 335 d
      2011 Mini One D
      2007 Kawasaki ZX6R
      1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
      1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Mijn vader had een T8 besteld en de levering was voorzien voor december. Hij heeft gisteren telefoon gekregen van de garage dat er problemen zijn met de levering van de T8 met luchtvering, waardoor deze zal worden uitgesteld naar 1ste kwartaal 2016. Ter compensatie stellen ze een financiële tussenkomst voor of ze stellen een nieuwe XC90 ter beschikking tot zijn nieuwe geleverd is. Het zou in België gaan om een 150 T8's waarvan de levering zal worden uitgesteld. Mooie geste van Volvo maar dat gaat hun toch wat geld kosten
        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
          Mijn vader had een T8 besteld en de levering was voorzien voor december. Hij heeft gisteren telefoon gekregen van de garage dat er problemen zijn met de levering van de T8 met luchtvering, waardoor deze zal worden uitgesteld naar 1ste kwartaal 2016. Ter compensatie stellen ze een financiële tussenkomst voor of ze stellen een nieuwe XC90 ter beschikking tot zijn nieuwe geleverd is. Het zou in België gaan om een 150 T8's waarvan de levering zal worden uitgesteld. Mooie geste van Volvo maar dat gaat hun toch wat geld kosten
          Nederland heeft blijkbaar in de leveringen voor de T8 de voorrang gekregen omwille van het feit dat de T8-modellen nog dit jaar 2015 in Nederland moeten geleverd zijn om van een gunstige "bijtelling" te kunnen genieten.
          De indruk is dan ook dat België achteruit gesteld wordt omwille van die Nederlandse leveringen en daarvoor kunnen altijd diverse verhalen als excuus voor worden opgedist.
          Maar als Volvo met een vervangoplossing komt met een andere XC90, voor zolang, is dat ook wel mooi en correct.

Comment

• Toch beu als je nog zoveel langer moet wachten op zo'n droomauto !
            NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
            S40 2.0D 136pk 2004
            S40 1.8i 1996

Comment

• Ik heb er nu al heel wat zien rijden op de openbare weg en amai het is echt wel een heel knappe wagen! Puik werk van Volvo.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Maandag in Duitsland 5 xc90 achter mekaar zien rijden met Zweedse nummerplaten. Telkens 1 man erin en een cb antenne op het dak. Op de zijkant stickers met test vehicle.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                  Maandag in Duitsland 5 xc90 achter mekaar zien rijden met Zweedse nummerplaten. Telkens 1 man erin en een cb antenne op het dak. Op de zijkant stickers met test vehicle.
                  zouden ze de T8 modellen nog vlug aan het proefrijden zijn ?

XC90 2.4 D 225pk 2006
                  S40 2.0D 136pk 2004
                  S40 1.8i 1996

Comment

• Nox controles

Comment

• Rijdt er al iemand met de nieuwe XC90 inscription met het kleur Luminous Sand? Zou ik deze eens kunnen zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan123 Bekijk Berichten
                        Rijdt er al iemand met de nieuwe XC90 inscription met het kleur Luminous Sand? Zou ik deze eens kunnen zien?
                        Video met XC90 in deze kleur:
                        The new Volvo XC90 is a hugely important car for Volvo and it is the first new model since Geely's ownership.And welcome to our Autoblogger channel. For sugg...

Comment

• Mijn Volvo XC90 is geleverd, twee vroeger dan verwacht. Als alles goed gaat, kan ik hem tegen einde volgende week gaan ophalen in de garage. Me like

Comment

• Proficiat, maar opgepast: 1 week geleden hier 200m verder een nieuwe XC90 van 4 weken oud gestolen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten
                              Mijn Volvo XC90 is geleverd, twee vroeger dan verwacht. Als alles goed gaat, kan ik hem tegen einde volgende week gaan ophalen in de garage. Me like
                              het lange wachten eindelijk beloond !

foto's plzzzz !!

XC90 2.4 D 225pk 2006
                              S40 2.0D 136pk 2004
                              S40 1.8i 1996

Comment

• Iemand al eens met die T8 gereden eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  Proficiat, maar opgepast: 1 week geleden hier 200m verder een nieuwe XC90 van 4 weken oud gestolen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
                                  waarschijnlijk dan een XC90 zonder gelamineerd glas ?!
                                  weet niet hoe ik ermee zou omgaan als mijn XC90 waar ik zo lang op moest wachten dan zou gestolen worden !

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                  S40 2.0D 136pk 2004
                                  S40 1.8i 1996

Comment

• Als je de sleutels eerst pikt, doet het glas er niet veel toe
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• dubbele post
                                      Last edited by ; 09/10/2015, 21:10. Reden: dubbele post

Comment

• @toere: het is me wat ..... die homejackings! Stond die XC90 buiten misschien?
                                        (ben ook van Gullegem.... dicht bij afrit dus redelijk in de hot-zone

teizman

Comment

• Meerendeel van die homejackings gebeuren idd vanop de oprit. Ook deze, naar 't schijnt
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X