Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Veel mooier dan een Q7...

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Tja, alsof dat nu echt een prestatie is. Je had ook kunnen schrijven "mooier dan de Ssangyong Rodius/Musso"

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    tenzij in het het wit is een q7 echt wel lelijk
    Een Q7 is altijd lelijk. Zelf in het holst van de nacht, bij nieuwe maan.
    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      tenzij in het het wit is een q7 echt wel lelijk

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• ik zie uw madamme al genieten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
          Tja, alsof dat nu echt een prestatie is. Je had ook kunnen schrijven "mooier dan de Ssangyong Rodius/Musso"

Een Q7 is altijd lelijk. Zelf in het holst van de nacht, bij nieuwe maan.
          Je hebt 100% gelijk, maar een Rodius is nog lelijker.
          Maar zoals Bobo schrijft, in het wit toch doenbaar en je moet maar denken dat je in een ziekenhuiswagen zit.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

ik zie uw madamme al genieten
            Zij glundert dat ze in de toekomst met vertrouwen (hopelijk) op stap mag.

Comment

• mijn zegen heeft ze, ik ben teleurgesteld dat mijn lieveling haar meermaals in de kou heeft laten staan, ze is beter waard

Comment

mijn zegen heeft ze, ik ben teleurgesteld dat mijn lieveling haar meermaals in de kou heeft laten staan, ze is beter waard
                Oh het is kerstmaand.
                Ik zal het haar zeggen.

Comment

• Daarjuist opt salon in een paar SUV's gaan zitten:

- Grand Cherokee: groot van buiten, verrassend klein van binnen.
                  - Q7 ziet er goed uit, buiten en binnen
                  - X5 idem, lijken wel wat op elkaar van interieur/dash
                  - XC90 staat er toch ruim boven qua interieur en dash
                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                    Daarjuist opt salon in een paar SUV's gaan zitten:

- Grand Cherokee: groot van buiten, verrassend klein van binnen.
                    - Q7 ziet er goed uit, buiten en binnen
                    - X5 idem, lijken wel wat op elkaar van interieur/dash
                    - XC90 staat er toch ruim boven qua interieur en dash
                    We hebben gisteren net hetzelfde gedaan... daarbij ook nogmaals een Range Rover Sport uitvoerig bekeken: zeer mooi van buiten, echter te klein en eerder oubollig vanbinnen.

Ik deel 100% uw mening: De XC90 is qua interieur en afwerking absolute koploper... geen enkele andere komt nog maar in de buurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoBonnie Bekijk Berichten
                      We hebben gisteren net hetzelfde gedaan... daarbij ook nogmaals een Range Rover Sport uitvoerig bekeken: zeer mooi van buiten, echter te klein en eerder oubollig vanbinnen.

Ik deel 100% uw mening: De XC90 is qua interieur en afwerking absolute koploper... geen enkele andere komt nog maar in de buurt.

Niet TE veel overdrijven aub.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoBonnie Bekijk Berichten
                        ... geen enkele andere komt nog maar in de buurt.
                        Correctie: we waren ook aangenaam verrast door de Mercedes GLE Coupe: lelijk op foto, irl toch echt wel knap, ook zeer mooie afwerking vanbinnen... infotainment systeem en dash wel minder dan XC90.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Niet TE veel overdrijven aub.
                          Akkoord... dit is natuurlijk een persoonlijke mening he...
                          Last edited by ; 16/01/2016, 18:28.

Comment

• Oei... er zijn er hier een paar met behoorlijk wat Volvo vitamientjes. Teveel Cava gedronken op de Volvo stand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                              Oei... er zijn er hier een paar met behoorlijk wat Volvo vitamientjes. Teveel Cava gedronken op de Volvo stand?
                              Volvo heeft met de XC90 een enorme stap voorwaarts gezet op het gebied van kwaliteit... De mensen zien dat en appreciëren dat. Vroeger was Volvo minder dan de Duitse 3. Ik zou niet zeggen dat het interieur kwalitatiever is dan bij de Duitse 3 maar ze zijn wel op hetzelfde niveau gekomen, wat al een hele prestatie is. Het interieur van de Volvo is echt wel super, op alle vlakken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                Volvo heeft met de XC90 een enorme stap voorwaarts gezet op het gebied van kwaliteit... De mensen zien dat en appreciëren dat. Vroeger was Volvo minder dan de Duitse 3. Ik zou niet zeggen dat het interieur kwalitatiever is dan bij de Duitse 3 maar ze zijn wel op hetzelfde niveau gekomen, wat al een hele prestatie is. Het interieur van de Volvo is echt wel super, op alle vlakken!

Dat mocht dan ook wel, want hun prijzen zijn er ook serieus op vooruitgegaan..

Comment

• Kost een XC90 meer of minder dan een X5 ? Denk wel dat Volvo interieur beter is dan die van de X5, neen ?
                                  previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                  current : BMW 330D F30

Comment

• Ik vind hem niet zo bijzonder als het leek op de eerste persfoto's.

Het interieur verbaast mij ook niet zo bijzonder. Het enige interieur dat mij echt verbaasde is dat van Tesla. Dat van die A6 Allroad is ook prachtig.
                                    XC90 vind ik veel te duur voor wat het is.
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                      Ik vind hem niet zo bijzonder als het leek op de eerste persfoto's.

Het interieur verbaast mij ook niet zo bijzonder. Het enige interieur dat mij echt verbaasde is dat van Tesla. Dat van die A6 Allroad is ook prachtig.
                                      Interieur van tesla is absoluut niet een interieur dat hoort in een 100k auto. Echt wel nog werk aan voor tesla, tenzij ze het in stilte hebben aangepast ??
                                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                      current : BMW 330D F30

Comment

• Heb het interieur eens bekeken van die xc90 en ben eigenlijk niet onder de indruk. Een X5 met full leder dash, M stuur en het digitaal dashboard spreekt me meer aan in die klasse. Nooit een fan geweest van een volvo interieur. Versta me niet verkeerd, ik vind het niet lelijk of slecht afgewerkt. Gewoon niet mijn ding.

Het merk heeft in mijn ogen nog steeds wat last van een weinig sexy imago.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                          Ik vind hem niet zo bijzonder als het leek op de eerste persfoto's.

Zeker nog nie met gereden of meegereden ,zal je wel anders klappen.

Comment

Working...
                                          X