Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    Kost een XC90 meer of minder dan een X5 ? Denk wel dat Volvo interieur beter is dan die van de X5, neen ?
    In grote lijnen kan je stellen dat je bij BMW een drie liter krijgt voor de prijs van een 2.0l bij Volvo. Waarschijnlijk ga je bij BMW wel minder korting krijgen dan bij onze Zweedse vrienden.
    De groene versies kost bij Volvo wel iets duurder dan de X5 versie ervan. Op die hybride moet je ondertussen 10 maanden wachten.
    Een mooi geconfigureerd interieur van een X5 is even mooi afgewerkt dan de Zweed vind ik maar de XC 90 zit in een moderner jasje dank zij zijn verticale display en zijn hout keuze vind ik.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Smaken verschillen. Ik vind dat volvo met de XC90 qua afwerking en kwaliteit binnenin een grote sprong voorwaarts heeft gezet. Prijs is ook serieus gestegen maar vergeleken met BMW en Audi en Mercedes blijft Volvo nog redelijk betaalbaar. Ok, die merken zijn nog een stapje hoger maar hun gemiddelde startprijs is bijna een redelijk uitgeruste volvo. Tja, elk zijn mening en smaken, maar geef mij maar een XC90 D4 inscription !!
      NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
      S40 2.0D 136pk 2004
      S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
        Smaken verschillen. Ik vind dat volvo met de XC90 qua afwerking en kwaliteit binnenin een grote sprong voorwaarts heeft gezet. Prijs is ook serieus gestegen maar vergeleken met BMW en Audi en Mercedes blijft Volvo nog redelijk betaalbaar. Ok, die merken zijn nog een stapje hoger maar hun gemiddelde startprijs is bijna een redelijk uitgeruste volvo. Tja, elk zijn mening en smaken, maar geef mij maar een XC90 D4 inscription !!
        2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
          Smaken verschillen. Ik vind dat volvo met de XC90 qua afwerking en kwaliteit binnenin een grote sprong voorwaarts heeft gezet. Prijs is ook serieus gestegen maar vergeleken met BMW en Audi en Mercedes blijft Volvo nog redelijk betaalbaar. Ok, die merken zijn nog een stapje hoger maar hun gemiddelde startprijs is bijna een redelijk uitgeruste volvo. Tja, elk zijn mening en smaken, maar geef mij maar een XC90 D4 inscription !!
          Geef mij maar een T6. :-))

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Geef mij maar een T6. :-))

Geef mij maar een T8.

Comment

• Volvo XC90 2015

Oorspronkelijk geplaatst door JoBonnie Bekijk Berichten
              Geef mij maar een T8.
              Zéér zeker geen verkeerde keuze begot -)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                Zeker nog nie met gereden of meegereden ,zal je wel anders klappen.
                Mja een XC90 lijkt me nu niet een drivers-car of kan je daar nog mee hoeken ? gaat natuurlijk ook wel op voor een X5, maar ik hoop dat die laatste toch iets dynamischer is ?
                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                current : BMW 330D F30

Comment

• op het autosalon een testrit gedaan(meegereden) met een T6 voorzien van alle toeters en bellen,ze mogen deze direct voor mijn deur zetten!!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                    Mja een XC90 lijkt me nu niet een drivers-car of kan je daar nog mee hoeken ? gaat natuurlijk ook wel op voor een X5, maar ik hoop dat die laatste toch iets dynamischer is ?
                    niet iedereen zoekt het meest dynamisch in een kar eigenlijk he...als ze al alle vorige bezitters van de oude xc90 in al zijn jaren...die niet gekocht werd om te gaan corneren...over de streep kunnen trekken doen ze al goeie zaken, en blijkbaar lukt het hen ook om nieuw clienteel aan te trekken

Comment

• Toch niet vergeten dat zo'n T8 al gauw +€92000 bruto kost.

Comment

• als ze ervoor bvb een q7 3.0 tdi als 2de auto om de kinderen naar school te voeren hadden, is deze kwa aftrekbaarheid ondanks hogere prijs toch nog interessant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          als ze ervoor bvb een q7 3.0 tdi als 2de auto om de kinderen naar school te voeren hadden, is deze kwa aftrekbaarheid ondanks hogere prijs toch nog interessant
                          Geen idee feitelijk hoe de steel juist aan de vork zit. Veel taks zal je niet moeten betalen veronderstel ik met 49gr.
                          JoBonnie gaat dat wel weten geloof ik hoe het fiscaal juist werkt.

Comment

• en trouwens - de rijken worden toch altijd rijker - dus...vragen maar, de belastingbetaler sponsort toch

Comment

• Hoeveel % van al dure hybrides zou particulier zijn gekocht eigenlijk?

Comment

• ongeveer evenveel als kwasi taxvrije v8 pickups op benzine rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  en trouwens - de rijken worden toch altijd rijker - dus...vragen maar, de belastingbetaler sponsort toch
                                  Extra motivatie dus om zelf ook rijk te worden he...

Comment

• Daarstraks eens in plaatsgenomen op het salon. What a machine! Samen met de Range rover toch wel meest indrukwekkende in zijn segment voor mij. Echt chapeau van Volvo om zo een wagen neer te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                      Daarstraks eens in plaatsgenomen op het salon. What a machine! Samen met de Range rover toch wel meest indrukwekkende in zijn segment voor mij. Echt chapeau van Volvo om zo een wagen neer te zetten.
                                      We hebben heeeeeeeeeeeel lang getwijfeld tussen de Range Rover Sport en de XC90... We hebben uiteindelijk voor de XC90 gekozen omdat deze meer ruimte en een modernere afwerking heeft van binnen. Langs de buitenkant blijf ik de RRS echter iets mooier vinden, alhoewel... hangt af van welke hoek je 'm bekijkt, maar dat geldt voor beide wagens... (Het fiscale voordeel van de T8 als bedrijfswagen heeft natuurlijk ook meesgespeeld in onze beslissing.)

Comment

• Hollandse vriend van me heeft een T8 sinds december. (net op tijd voor lage bijtelling) Verbruik zit ie nu op 9,5L, vind ik nog redelijk voor zo'n grote SUV.

Comment

• En hoe dikwijls hangt die aan de stroom?
                                          Gebruikt die de oplaadmogelijkheid?

Comment

Working...
                                          X