Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC90 2015
Collapse
X
-
Een andere Nederlander slaagt er blijkbaar in om een verbruik te halen van 2,9l/100km tijdens zijn eerste 1000km en in de winterperiode:
Toch wel een zeer laag cijfer en vrij dicht tegen het opgegeven normverbruik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenHollandse vriend van me heeft een T8 sinds december. (net op tijd voor lage bijtelling) Verbruik zit ie nu op 9,5L, vind ik nog redelijk voor zo'n grote SUV.
Comment
-
Een zekere J.C. uit V.K. heeft met z'n programma T.G. als eens aangetoond dat een M3 op z'n gemak minder verbruikt dan een Prius op z'n staart getrapt.
In Nederland zijn ze nu aan de hybrid-hype voorbij, ingezien dat het fiscaal klimaat ietwat absurd is en geplafonneerd had moeten zijn.
Maar wie komt daar after the hype?
België, badadadoemdoemdoemdoem....
België... badadadoemdoemdoemdoem....
BEL - GIE - JE - EUH!
We kunnen het maar gehad hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenEen zekere J.C. uit V.K. heeft met z'n programma T.G. als eens aangetoond dat een M3 op z'n gemak minder verbruikt dan een Prius op z'n staart getrapt.
In Nederland zijn ze nu aan de hybrid-hype voorbij, ingezien dat het fiscaal klimaat ietwat absurd is en geplafonneerd had moeten zijn.
Maar wie komt daar after the hype?
België, badadadoemdoemdoemdoem....
België... badadadoemdoemdoemdoem....
BEL - GIE - JE - EUH!
We kunnen het maar gehad hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenYep... en ik heb geen kristallen bol, maar ik voorspel dat ze de vrijstelling van BIV en verkeersbelasting voor plug-in met minder dan 50 g niet zullen volhouden tot 2020 wegens budgettaire kater. Binnenkort zetten ze hier ook alle plug-ins op gas...
Prachtige wagen trouwens die XC90, weer een echte grote volvo, stoer design en prachtige zetels. Jammer dat ik het geld er niet voor heb!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenEn hoe dikwijls hangt die aan de stroom?
Gebruikt die de oplaadmogelijkheid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmensen vreesden omdat er geen zesser in het gamma zit
...nee, das zijn sterke kant
Wat een motorisatie daar in ligt, zal 98% van de berijders worst wezen. Loopcultuur en dergelijke hebben de meesten geen boodschap aan, sound wordt tegenwoordig geregeld via een knoppeke...2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenMensen kijken naar prijs, fiscale lasten en verbruik.
Wat een motorisatie daar in ligt, zal 98% van de berijders worst wezen. Loopcultuur en dergelijke hebben de meesten geen boodschap aan, sound wordt tegenwoordig geregeld via een knoppeke...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk BerichtenZelfs een amoebe weet dit
Comment
-
Waarom? Ik heb er ook ene zonder xenon en vind dat absoluut niet verkeerd. Bovendien, voor een paar xenonlampen ga ik geen duizenden euros meer betalen. Hallo, voor een beetje meer licht, op verlichte snelwegen, voor 6 maanden in het jaar, effe veel geld voor gaan betalen? Eigenlijk ben ik best wel blij dat ik met ene zonder xenon rond rij. Geeft mij toch een iets unieker gevoel dan met de hype mee te gaan. M2s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk BerichtenWaarom? Ik heb er ook ene zonder xenon en vind dat absoluut niet verkeerd. Bovendien, voor een paar xenonlampen ga ik geen duizenden euros meer betalen. Hallo, voor een beetje meer licht, op verlichte snelwegen, voor 6 maanden in het jaar, effe veel geld voor gaan betalen? Eigenlijk ben ik best wel blij dat ik met ene zonder xenon rond rij. Geeft mij toch een iets unieker gevoel dan met de hype mee te gaan. M2s
Comment
-
Als ik me niet vergis, zijn er geen Xenons meer te krijgen op de nieuwe XC90... Het is ofwel "oude" halogeen, ofwel "nieuwe" LED-verlichting in "hamer-van-Thor"-vorm. Maar ik vind hem er ook afschuwelijk uitzien zonder de upgrade naar de LED-koplampen, eerlijk gezegd. De LED's hadden standaard mogen of moeten zijn, of dan toch minstens xenonlampen.
BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
Comment