Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Xenons kunnen echt m'n reet roesten ik heb liever wat meer comfortitems waar ik echt iets aan heb (verwarmde zetels bv) dan wat andere lampjes.
    Dat maakt iedereen voor zich uit. Verwarmde zetels is echt wel het laatste wat ik ooit zou aanvinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Dat maakt iedereen voor zich uit. Verwarmde zetels is echt wel het laatste wat ik ooit zou aanvinken.
      Same. Ik heb geen verwarmde zetels. Eigenlijk een vergetelheid tijdens het bestellen lol. Op zich mis ik het nooit. M'n auto staat altijd in de garage en als ik na het werken eens in een koude auto stap, blaast hij een paar straten verder al wat warme lucht.

Het vooraanzicht bij een bmw met xenon/led is dankzij de bijhorende angel eyes echt wel de meerprijs waard.

Comment

• ik zou mijn Xenon lichten echt niet meer kunnen missen, vooral op donkere slecht verlichte banen is dit echt een meerwaarde !!
        en bij lederen zetels hoort toch wel verwarming voor 's winters vind ik tenzij je wagen idd in garage staat 's nachts !
        NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
        S40 2.0D 136pk 2004
        S40 1.8i 1996

Comment

• Wie niet vaak afstanden aflegt in de donker kan xenons missen, deze helpen dan enkel voor forse kosten als er iets kapot gaat. Omwille het erratisch werken van de geïntegreerde led's dagverlichting ben ik bij Audi genoodzaakt de hele koplamp te vervangen... Voor een kapote xenon ga je ook best naar de garage, met de kosten vandien !
          Volvo heeft wel een schot in de roos met de XC 90, ik zie er al in mijn streek evenveel op de baan als nieuwe XC 60's

Comment

• Xenons op een XC90 kan toch niet.

Je hebt gewone lichten of LED verlichting, maar geen xenons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              T8...mooi! Zakelijke aankoop?
              Neen, vermits mijn vader nu recent met pensioen is gegaan . Desalniettemin blijven de fiscale voordelen qua verkeersbelasting & belasting op inverkeersstelling mooi meegenomen.

Wij zijn ook gaan testrijden met de BMW X5 40d (ik weet het, is uiteindelijk een "gewone" diesel ten opzichte van de hybride Volvo), maar zowel qua exterieur (die Thor-LED-koplampen ... ) als qua interieur (vonden wij veel moderner in de Volvo, ik had enkel mijn twijfels over het aanraakscherm maar uiteindelijk werkte dat zeer aangenaam en vlot) overtuigde de Volvo ons meer dan de X5. De X5, ondanks het feit dat hij helemaal nog niet oud is, vonden wij al (veel) gedateerder ogen dan de Volvo, maar dat is uiteraard persoonlijke smaak.

Ik denk dat hij zowat full-option is samengesteld, dus ik kan al niet wachten tot september - oktober 2016. Inmiddels blijft mijn vader verder rijden met onze huidige XC90 uit 2006, die in juli-augustus van dit jaar 10 jaar zal worden en ons nooit in de steek heeft gelaten . Een (Volvo) XC90 fan hier dus .
              BMW F10 535d
              Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• besteld bij Automobilia Veurne ?

XC90 2.4 D 225pk 2006
                S40 2.0D 136pk 2004
                S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                  Volvo heeft wel een schot in de roos met de XC 90, ik zie er al in mijn streek evenveel op de baan als nieuwe XC 60's
                  Ik was overlaatst in Brugge en daar stonden er in alle geuren kleuren..... niet normaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                    besteld bij Automobilia Veurne ?
                    Naar goede gewoonte: inderdaad . Altijd al uitstekend geholpen geweest daar en deze keer was geen uitzondering. Ze hebben heel wat tijd vrijgemaakt voor ons, geen inspanning of proefrit was teveel gevraagd en ze zijn nooit opdringerig geweest.
                    BMW F10 535d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                      Naar goede gewoonte: inderdaad . Altijd al uitstekend geholpen geweest daar en deze keer was geen uitzondering. Ze hebben heel wat tijd vrijgemaakt voor ons, geen inspanning of proefrit was teveel gevraagd en ze zijn nooit opdringerig geweest.
                      ben ook tevreden van Recon Oostende

XC90 2.4 D 225pk 2006
                      S40 2.0D 136pk 2004
                      S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                        ...
                        Wij zijn ook gaan testrijden met de BMW X5 40d (ik weet het, is uiteindelijk een "gewone" diesel ten opzichte van de hybride Volvo), maar zowel qua exterieur (die Thor-LED-koplampen ... ) als qua interieur (vonden wij veel moderner in de Volvo, ik had enkel mijn twijfels over het aanraakscherm maar uiteindelijk werkte dat zeer aangenaam en vlot) overtuigde de Volvo ons meer dan de X5. De X5, ondanks het feit dat hij helemaal nog niet oud is, vonden wij al (veel) gedateerder ogen dan de Volvo, maar dat is uiteraard persoonlijke smaak.

Ik denk dat hij zowat full-option is samengesteld, dus ik kan al niet wachten tot september - oktober 2016. Inmiddels blijft mijn vader verder rijden met onze huidige XC90 uit 2006, die in juli-augustus van dit jaar 10 jaar zal worden en ons nooit in de steek heeft gelaten . Een (Volvo) XC90 fan hier dus .
                        Ik heb de X5 ook goed bekeken... maar zonet voor een XC90 getekend.
                        T8 Inscription incl alle packs behalve de B&W installatie.
                        Last edited by ; 08/03/2016, 14:52.

Comment

• Proficiat .

Wij zijn gegaan voor de R-Design-uitvoering.
                          BMW F10 535d

Comment

• Ik moet nog 2,5 jaar wachten om mijn XC90 T8 te bestellen,

heb als een week eentje als testrit gehad, onlangs met de X5 Hybrid gereden en dit viel tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                              Vorig model vond ik nog een iet of wat sympathieke SUV maar die nieuwe is wat teveel een patserbak geworden, beetje on-Volvo zelfs.
                              Vind ik ook.
                              Geldt ook voor de manier van rijden, tijd dat in Volvo's quasi uitsluitend gezapige chauffeurs reden is duidelijk voorbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keuk Bekijk Berichten
                                Ik moet nog 2,5 jaar wachten om mijn XC90 T8 te bestellen,

heb als een week eentje als testrit gehad, onlangs met de X5 Hybrid gereden en dit viel tegen.
                                Wat viel er tegen, kan je wat meer info geven?

Comment

• Ik vond hem gewoon te weinig power hebben; natuurlijk ik ben een 335xd gewoon.

Gemiddeld verbruik op gecombineerd cruise control op 125, en ik zat over de 12 liter en dan mag je nog niets aan je gas komen.
                                  Natuurlijk als je dan 25-30km op electriciteit kan rijden zakt het gemiddelde wel vlug maar dan is het puurt autostrade want op de express weg is de auto echt loom, bij oversteken heb je toch de motor nodig.

Ik was niet echt pro x5 hybrid. En zoals ik al zei ik moet nog 2,5 jaar met deze rijden en ondertussen probeer ik wat hybrids te testen zodat ik dan de juiste voor mij kan kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keuk Bekijk Berichten
                                    Gemiddeld verbruik op gecombineerd cruise control op 125, en ik zat over de 12 liter en dan mag je nog niets aan je gas komen.
                                    Ik weet niet of je het hier eerder al gepost had, maar wat was je gemiddelde verbruik met de Volvo ter vergelijking?
                                    Dit is de zwakte van zowat elke plug-in SUV. Het reële verbruik is niet beter dan dat van een vergelijkbare dieselversie en ook niet beter dan de niet-oplaadbare SUV in die klasse, de Lexus RX. Enkel als je jezelf oplegt om elke keer op te laden als het kan en voornamelijk secundaire wegen rijdt met een ei onder je gaspedaal, is er misschien voordeel uit te halen.

Het enige voordeel van de plug-ins is de lagere VAA, want ook de hogere fiscale aftrekbaarheid is maar heel relatief, omdat de aankoopprijs veel hoger ligt. Plug-in is een mooie technologie, maar het sop is de kolen niet waard, imho.

Comment

• Q7 E-tron kopen...

Send from somewhere, used Tapatalk.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Verkopen ze die ook in een andere kleur dan zwart? Heb ze enkel in dit kleur gezien

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
                                          Verkopen ze die ook in een andere kleur dan zwart? Heb ze enkel in dit kleur gezien

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Ik zag al een witte

Comment

Working...
                                          X