525d met 500Nm
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!
Collapse
X
-
Dus dit is een standaard dakota leder interieur
dealer mail
De volleder nappa uitrusting kost 867,77 euro, excl. btw méér dan het leder dakota.
Het enige verschil tussen beide is de kwaliteit van het leder, anders is er geen verschil.
Het leder dakota beige noemt nu dakota "creambeige"
Het "tabak" kleurig leder is enkel te verkrijgen in het volleder nappa
Comment
-
Als het nappa creambeige is, dan is dit inderdaad geen nappa. Creambeige is lichter, de kleur is al leverbaar in de '7, je kan daarvan makkelijk foto's terugvinden.
Ik vraag me dan wel af wat de "uitgebreide omvang" is. Het statement van jouw dealer dat énkel het soort leder verschilt, kan niet kloppen.
Comment
-
volgens mij zal bmw de uitgebreide laten vallen bij de volgende herdruk van de optielijst bij nappa gezien alle leder nu uitgebreid is. Heb het duidelijk gevraagd e in mijn vraagstelling. Onwetendheid of onwil in het antwoord van de dealer kan altijd maar zou me toch verwonderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenneje het dakota noemt nu cream beige (volgens dealer) en tabaco is dus niet mogelijk in dakota maar alleen in nappa volleder
Mjah, afwachten dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Akire Bekijk BerichtenHeeft er iemand met zekerheid een foto van de kleur tiefseeblau.
Bij BMW zelf kunnen , willen ze dit blijkbaar niet tonen
Ik herinner me nu plots een PM van je, met diezelfde vraag. Sorry, nog niet geantwoord. Nu wel.
Zekerheid is er niet, maar de kans is héél erg groot dat de blauwe auto op de persfoto's een diepzeeblauwe is. Kijk 'es terug naar 't begin van dit topic, je komt ze zeker tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenkan iemand dit vertalen? Bordsteinautomaat?
Sitzverstellung, elektrisch
für Fahrer und Beifahrer, mit Memory-Funktion für Fahrersitz, inkl. Bordsteinautomatik für
Beifahrer-Außenspiegel und elektrischer Lenksäulenverstellung
Comment
Comment