Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er zou vanaf september een winterkit van bmw verschijnen voor de M5, we hebben hiervan de velgen + winterbanden besteld. Heeft iemand enig idee welke velg dit gaat zijn? Ben enorm beniewd en hoop dat het wat meevalt..

Het zullen wrsch 18" zijn, omdat kleiner niet rond de remschijven gaat, gelukkig...

Comment

• Die bestaan al, van dag 1 zelfs. Styling 184M.

Kan je opzoeken op de Felgenkatalog.

Er zijn voldoende piccies van te vinden op 't net.

Comment

• O ja juist en op ebay.de vind je ze ook vaak.

Hier b.v. eentje :

Comment

• Net nog 'es rondgekeken, en inderdaad als je ze meer dan 2.000 EUR betaalt, dan betaal je teveel. 't Goedkoopste wat ik tot nu toe vind is 1.988 EUR, nieuw, OEM BMW, op factuur.

Comment

• ja, verkoper zei zoiets, maar we kregen ze er gratis bij
            Bedankt!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              Hoe werkt zo'n variabele lichtverdeling dan juist? Aan de hand van sensoren die bepaalde zaken detecteren zoals auto's in tegenovergestelde richting bvb?
              Het is een systeem à la MB denk ik. Bij lage snelheden wordt er een brede lichtbundel gevormd en bij hoge snelheden worden de lichten automatisch wat hoger gezet om verder te kunnen kijken.

Comment

• Dat Naturbraun is dan toch niet zo lelijk als ik dacht, knap zelfs

BMW E61 525d LCI '09
                Suzuki Bandit 1250NA /07
                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Blijkbaar heeft BMW eindelijk ingezien dat de 520d een lelijke uitlaat had.

Op de BMW van de ouders van mijn vriendin zit een mooie chromé uitlaattipje.

Is dit standaard, ik vermoed van wel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    Blijkbaar heeft BMW eindelijk ingezien dat de 520d een lelijke uitlaat had.

Op de BMW van de ouders van mijn vriendin zit een mooie chromé uitlaattipje.

Is dit standaard, ik vermoed van wel ?
                    nee is niet standaard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      nee is niet standaard
                      Vanaf de Fl wel dacht ik hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Vanaf de Fl wel dacht ik hoor...
                        dat weet ik niet

Comment

dat weet ik niet
                          Wilde dan zwijgen?

Ik weet het evenmin, of toch niet 100% zeker.

Comment

Wilde dan zwijgen?

Ik weet het evenmin, of toch niet 100% zeker.
                            haha ik wist dat ik er ooit is een foto van had genomen bij Jorssen in de kelder en ben gaan zoeken

Comment

• Dus de voze pijp toch nog eronder... Ik vind het raar, want ik heb er ook al enkele, en dan vnl nieuwe gezien met chrome uitlaat.

Comment

Dus de voze pijp toch nog eronder... Ik vind het raar, want ik heb er ook al enkele, en dan vnl nieuwe gezien met chrome uitlaat.
                                Het bewijs is hier é ,maar deze foto heb ik genomen toen de facelift maar pas uit was.....misschien is het recent veranderd

Comment

Het bewijs is hier é ,maar deze foto heb ik genomen toen de facelift maar pas uit was.....misschien is het recent veranderd
                                  Leuke materie wel om nader te onderzoeken.

Comment

• Onze 520d heeft zo'n simpel uitlaatje als de foto hier een paar post boven. Auto is enkele maanden oud, dus zeker niet standaard dat chroom.
                                    Spijtig, want het is een klein detail dat toch wel een pak mooier oogt.

Comment

• Vanaf wanneer kan de 520d met de nieuwe versnellingspook geleverd worden ? Is het enkel de bediening die verandert of ook de versnellingsbak op zich ? Iemand ervaring met een 520d met automatische versnellingsbak ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        Vanaf wanneer kan de 520d met de nieuwe versnellingspook geleverd worden ? Is het enkel de bediening die verandert of ook de versnellingsbak op zich ? Iemand ervaring met een 520d met automatische versnellingsbak ?
                                        Euhm, de 520d automaat wordt enkel nog geleverd met de nieuwe pook. Al enkele weken rijden er zulke rond.
                                        BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Wij hebben nu de styling 89 velgen op onze E60. Stel dat we nu een E61 kopen, kunnen we die styling 89 velgen dan overplaatsen op de E61? Deze velgen hebben achteraan banden van 275 breed en ik heb de indruk dat er normaalgezien zo geen grote maten worden geplaatst op een E61?
                                          BMW E61 525d LCI '09
                                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...
                                          X