Ja, dat vind ik ook wel, maar dat heeft langs geen kanten nog enig uitstaans met 't feit of Skoebie kids heeft of niet, laat staan of 'ie nou een half segment hoger zit.
Bovendien heeft "langer" niet meteen te betekenen dat 'ie ook maar érgens ook significant groter is. Een schuin aflopende kofferlijn vreet ruimte, maar biedt niet noodzakelijk zoveel meer. Kijk naar de Brera! Dat ding is volumineuzer dan een '3 coupé (qua zicht), maar daadwerkelijk is 'ie kleiner dan een '1.
Een ruimer zitgevoel vooraan in die klasse, dan in de '3, heb je niet snel. De "lege" boordplank (zeker zonder I-Drive bobbel) heeft daar uiteraard ook iets mee te maken. De '3 verlegde de lat qua binnenruimte (zeker vooraan) in dat segment een half segment hoger, zo was 'ie b.v. ei zo na even ruim als de vorige '5 en de A6.
Bovendien heeft "langer" niet meteen te betekenen dat 'ie ook maar érgens ook significant groter is. Een schuin aflopende kofferlijn vreet ruimte, maar biedt niet noodzakelijk zoveel meer. Kijk naar de Brera! Dat ding is volumineuzer dan een '3 coupé (qua zicht), maar daadwerkelijk is 'ie kleiner dan een '1.
Een ruimer zitgevoel vooraan in die klasse, dan in de '3, heb je niet snel. De "lege" boordplank (zeker zonder I-Drive bobbel) heeft daar uiteraard ook iets mee te maken. De '3 verlegde de lat qua binnenruimte (zeker vooraan) in dat segment een half segment hoger, zo was 'ie b.v. ei zo na even ruim als de vorige '5 en de A6.
Comment