Heb het net uitgerekend. Klopt, is op de basisprijs, zie ik nu pas.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Piejer Bekijk BerichtenVandaag proefrit gedaan met 525d met standaardophanging= hard. Proefrit met 535d met sportophanging = nog harder.
Ik heb het gevoel dat de E39 een pak comfortabeler was. Of is het zo lang geleden (10 jaar) sinds ik mijn 525 tds had, dat ik het niet meer goed weet ?? Nog iemand ervaring hiermee ??
Ze hadden beide wss ook runflats. Maakt ook al 'n stuk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenDat is ook zo
Ze hadden beide wss ook runflats. Maakt ook al 'n stuk.
Het waren nieuwe banden met 5000 kms en we waren genoodzaakt nieuwe te steken want we geraakten geen 15 km meer ver of ze waren plat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb geen touring, maar wel een sedan. Rekening houdend dat de 5 geen nieuw model meer is zou je toch minimum 7% korting moeten kunnen krijgen op de prijs van de wagen zonder opties.
+ GRATIS SERENITY contract ( is 4 jaar gratis onderhoud beperkt tot max. 80000kms ) heb alleen geen idee wat dat normaal kost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenHeb net mijn 520d Touring in ontvangst genomen basisprijs was net geen 49000 en na kortingen was het 44500 dus ongeveer een 10%.
+ GRATIS SERENITY contract ( is 4 jaar gratis onderhoud beperkt tot max. 80000kms ) heb alleen geen idee wat dat normaal kostSintruin till I die
Comment
-
Was dit hier al geweten?
BMW komt met een 555i?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenhoe herken je nou eigenlijk een facelift?Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenhoe herken je nou eigenlijk een facelift?
exterieur:
- op een standaard (=zonder m-pack) een veranderde voorbumper
- andere voorlichten
- andere achterlichten met leds
interieur:
- andere versnellingsbak (indien automaat)
- preselectieknopjes in de middenconsole
Comment
-
De voorlichten blijken het moeilijkst te herkennen zijn, maar na een tijdje begin je ze toch vlot herkennen hoor.
Vooral als de angel eyes ingeschakeld zijn, merk je het vrij snel vanop afstand.
Hier nog een foto om prefacelift en facelift naast elkaar te zetten
Het lijkt niet veel verschil, maar ik vind het een ganse verbetering.
Zeker als het gaat om bi-xenon lichten, dan vallen die binnenste lichten niet zo sterk op zoals hier op de foto...
Comment
-
Met bi-xenon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenhoe herken je nou eigenlijk een facelift?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenVooraan kan je bij de donkere kleuren gemakkelijk het zilveren biesje in de voorbumper herkennen bij de faceliftssigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Vorige week bezoek gebracht aan BMW WERK DINGOLFING ! (5, 6 en 7 reeks worden daar gemaakt) - Al zeer veel nieuwe 7 modellen gezien !!!
NIEUWIGHEID VOOR 5-reeks (nu reeds in produktie) : nieuwe i-drive als 3 facelift en 7-reeks met grotere display, 3D-voorstelling en harde schijf ; dit alles leverbaar vanaf NOVEMBER 2008 !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenGaat de vernieuwde I-drive eigenlijk ook op de 5 komen?freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenVorige week bezoek gebracht aan BMW WERK DINGOLFING ! (5, 6 en 7 reeks worden daar gemaakt) - Al zeer veel nieuwe 7 modellen gezien !!!
NIEUWIGHEID VOOR 5-reeks (nu reeds in produktie) : nieuwe i-drive als 3 facelift en 7-reeks met grotere display, 3D-voorstelling en harde schijf ; dit alles leverbaar vanaf NOVEMBER 2008 !freude am fahren
Comment
-
In mijn nieuwe 5-touring (mei 2008 HIGH END AUDIO (825 Watt - 16 luidsprekers) - SUPER AUDIO EN SURROUND EFFECT ! (vorige 5-touring uitgerust met LOGIC 7, hetgeen zeker niet slecht was !) Bij mijn uitvoering nog géén harde schijf, maar vanaf produktiejaar 2009 met nieuwe I-drive en navi professional harde schijf om ook muziek op te plaatsen ...
Comment
Comment