Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

'k heb niet het hele topic doorlopen, dus sorry als 't ergens te vinden is maar is de M5 nu ook leverbaar met een manuele doos? 't zou em goed doen denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
      Voor zuinig te rijden? Voor snel op te trekken? ... ?
      Neenee, een "shift light", eigenlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
        'k heb niet het hele topic doorlopen, dus sorry als 't ergens te vinden is maar is de M5 nu ook leverbaar met een manuele doos? 't zou em goed doen denk ik.
        Enkel in Yankee-Doodle town.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          Ja! De 550 en de 540 nog krachtiger en toch zuiniger.
          Neen, enkel de 6-cilinders. De V8-motoren blijven vooralsnog ongewijzigd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Neen, enkel de 6-cilinders. De V8-motoren blijven vooralsnog ongewijzigd.
            Die beiden Achtzylinder-Triebwerke des neuen BMW 550i und des neuen BMW 540i mit 270 kW/367 PS bzw. 225 kW/306 PS führen die Motorenpalette an. Dabei verbraucht der BMW 550i nur 10,9 Liter (Limousine) bzw. 11,2 Liter (Touring) Kraftstoff auf einer Strecke von 100 Kilometern. Auch der BMW 540i krönt seine sportliche Performance mit einer bemerkenswerten Effizienz: 10,5 Liter Kraftstoff je 100 Kilometer.
            bmw.de

Comment

Maar dat was al zo waarsschijnlijk?

Comment

Ja, ze zijn toch niet sterker geworden? Misschien is 't gemiddeld verbruik gedaald met de nieuwe bakken, dat kan. Weet ik niet van buiten.

Jammer dat ze niet met X-Drive beschikbaar zijn.

Comment

Neenee, een "shift light", eigenlijk.
                  Een wat?

Moeten?
                  Yep, hierin hebt gelijk. Je kan instellen wat je wil maar je hoeft het niet te volgen.
                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Een wat?
                    Een lampeken dat aanduidt dat je bijna 't ideale schakeltoerental hebt bereikt. Computergestuurd, dus rekening houdend met het daarvoor gereden tempo, verbruik, type weg, wegdekomstandigheden, ...

Gimmick, lijkt me. :/

Comment

Yep, hierin hebt gelijk. Je kan instellen wat je wil maar je hoeft het niet te volgen.
                      Leuk dat je dat begreep.

Comment

iemand al info over prestaties van nieuwe 525d/530d touring

Comment

zie ik daar een opbergvakje tussen de (gewijzigde ook) zetelverwarmingstoetsen??
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Dat ziet er goed uit met een hier en daar een mooie subtiele restyling.

De plaatsing van de ruitenheffers is een verbertering!
                            Last edited by ; 09/01/2007, 00:25.

Comment

De facelift is toch ferm verbeterd vind ik. Vooral de nieuwe LED achterlichten zijn mooi en maken direct een groot verschil bij het uitzicht van de auto net zoals bij de nieuwe LED lichten van de E46 coupé in den tijd.

Comment

Pff ik had hem meer gewijzigd willen zien

Kvond hem in het begin erg mooi, maar na bijna 4 jaar is hij me beginnen vervelen ...

Blijkbaar ook met die 6 preselectieknopkes voor de radio.

Wat houdt dat Audio systeem in in vgl met Harman Kardon Logic7?

Ik ben vooral onder de indruk van de flashanimaties ...
                                Last edited by ; 09/01/2007, 00:26.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                                  iemand al info over prestaties van nieuwe 525d/530d touring
                                  De 525d krijgt 200pk denk ik.

Comment

ben benieuwd om deze in het echt te zien
                                    ziet er iets fijner uit, mijn vader is tevreden dat hij gewacht heeft met zijn bestelling.

gingen er niet 5 nieuwe kleuren uitkomen voor de gefacelifte 5?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroemtje Bekijk Berichten
                                      ben benieuwd om deze in het echt te zien
                                      ziet er iets fijner uit, mijn vader is tevreden dat hij gewacht heeft met zijn bestelling.

gingen er niet 5 nieuwe kleuren uitkomen voor de gefacelifte 5?
                                      -Edit-

Zie hieronder naar gTa's post
                                      Last edited by ; 09/01/2007, 00:30.

Comment

• nieuwe kleuren : spacegrijs metallic, platinagrijs metallic, diepzeeblauw metallic
                                        • vallen weg : zilvergrijs metallic, titaniumgrijs metallic, mysticblauw metallic, olijf metallic, ametystgrijs metallic
                                        Drie erbij, vijf weg.

Comment

En interieurkleuren?

Comment

Working...
                                          X