Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenAmetyst zag je dan ook zéér weinig. Het verwondert mij dat titaniumgrijs wegvalt (toch een veelgevraagde kleur).
Wachten we op platinagrijs, is misschien even knap, of knapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTitaniumgrijs? Bwoah, toch niet zoveel, vind ik.
Wachten we op platinagrijs, is misschien even knap, of knapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten- nieuwe kleuren : spacegrijs metallic, platinagrijs metallic, diepzeeblauw metallic
- vallen weg : zilvergrijs metallic, titaniumgrijs metallic, mysticblauw metallic, olijf metallic, ametystgrijs metallic
Comment
-
-
Zeer goed van BMW dat ze er LED-achterlichten hebben ingestoken! De LED-achterlichten zouden btw ook op de 1 serie komen hebben ze mij bij de dealer verteld dus dat kan alleen maar goed zijn...
De facelift van de 5 is vrij oppervlakkig en wss aan het M-pack niks gewijzigd. De normale mens gaat de facelift nooit herkennen.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenDus als ge op de snelweg van rijvak verandert zonder te pinken, gaat dat "alarm" ook af?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichtenwordt de M5 sedan ook aangepast? Of is de facelift alleen voor de normale versies?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenNormale versiesBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenDe E39 M5 heeft toch ook de facelift meegekregen van de normale versie
Comment
Comment