Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!
Heb ik het goed gelezen dat ze de 2.5 diesel gaan vervangen door een 3.0 diesel met 192 pk???
Slechte zet denk ik dan zo............
Fiscaal heel oninteressant.
"aventurin"-zilver metallic (geen idee hoe dat correct te vertalen)
diamant metallic (was er al)
diopside-zwart metallic (al te zien bij bepaalde modellen op de Individual CC)
onyxblauw metallic (was er al)
robijnzwart metallic (was er al)
maansteen metallic (was er al)
azurietzwart metallic (was er al)
mmm zo mooie kleuren dat onyxblauw effect wow. Ofwel kan ik niet goed zoeken ( waarvoor ik vrees ) of wel kan het niet maar wat kost een individual kleur op een 5.
Blijft een ongelofelijk lekkere wagen die E60. Het interieur gaat er zeker met de facelift op vooruit, en de LED lampen zijn een futuristische feature (zouden meer merken moeten doen). Wat betreft de M5 Touring: geef mij maar zijn grote concurrent: de E63 AMG Combi. Een M5 moet gewoon een sedan zijn, terwijl de E in AMG ook wel een lekkere combi mag zijn; maar dit is natuurlijk een subjectieve zaak.
mmm zo mooie kleuren dat onyxblauw effect wow. Ofwel kan ik niet goed zoeken ( waarvoor ik vrees ) of wel kan het niet maar wat kost een individual kleur op een 5.
Tussen de 2 en 2,5 keer de prijs van gewone metallic-lak.
Op bmw.de staan (in de prijslijsten) de prijzen van veel Individual-dingies genoteerd. Downloaden en schrikken (van de prijs) !
Heb ik het goed gelezen dat ze de 2.5 diesel gaan vervangen door een 3.0 diesel met 192 pk???
Slechte zet denk ik dan zo............
Fiscaal heel oninteressant.
Nu dan nog eens Jahreswagen kopen of een Premium Selection met een 2.5d!! Dat wordt dan binnen een paar jaar een wagen die op de tweedehandsmarkt goed gaat verkopen!!
Wat denken jullie? Ben aan het twijfelen om mijn X3 3.0dA weg te doen en een Jahreswagen te kopen met M-pakket en 2.5dA.
wat ik nog beetje mis is die nieuwe blauwe kleuren hier met fotos want tis verwarrend. Die eerste fotos in begin welke kleur is dat en die nieuwe hi fi daar wil ik ook niet iets van weten.
525d naar 525d hoeveel zal dat nu weer schelen in prijs taksen?
A) Nieuwe blauw heet diepzeeblauw metallic
B) BIV zal zelfde blijven voor fiscale versie
C) Verkeersbelasting stijgt van +/- 490 schaal naar de +/- 650-schaal
Comment