Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 525d met 500Nm

Comment

• Ja, da's een 3-liter, hè. Ze brengen 'm gewoon op 't niveau van de 530d, ongeveer. Niet zo verwonderlijk, wel integendeel : valt volledig binnen de lijn der verwachtingen.

Comment

• Dus dit is een standaard dakota leder interieur

dealer mail
        De volleder nappa uitrusting kost 867,77 euro, excl. btw méér dan het leder dakota.
        Het enige verschil tussen beide is de kwaliteit van het leder, anders is er geen verschil.
        Het leder dakota beige noemt nu dakota "creambeige"
        Het "tabak" kleurig leder is enkel te verkrijgen in het volleder nappa

Comment

• Als het nappa creambeige is, dan is dit inderdaad geen nappa. Creambeige is lichter, de kleur is al leverbaar in de '7, je kan daarvan makkelijk foto's terugvinden.

Ik vraag me dan wel af wat de "uitgebreide omvang" is. Het statement van jouw dealer dat énkel het soort leder verschilt, kan niet kloppen.

Comment

• neje het dakota noemt nu cream beige (volgens dealer) en tabaco is dus niet mogelijk in dakota maar alleen in nappa volleder
            Last edited by ; 07/02/2007, 12:08.

Comment

• misschien verklaar de kleinere meerprijs voor nappa alles maar kan ook met het sportpakket te maken hebben waardoor nappa minder kost bij sportpakket omdat er al iets van half leder inbegrepen zit in sportpakket

Comment

• dus cream beige volgens mij links en de voorlaatste rechts oude beige
                in dakota
                en 2de links natuurlijk bruin nieuw bij dakota en uiterst rechts oude kastanjebruin dat mogelijks
                wegvalt of nog altijd te krijgen is. (weet ik niet)
                Last edited by ; 07/02/2007, 11:58.

Comment

• en in die logica gaan we verder dan moet de basis kleur van de plastiek ook verlichterd zijn volgens mij

Comment

• volgens mij zal bmw de uitgebreide laten vallen bij de volgende herdruk van de optielijst bij nappa gezien alle leder nu uitgebreid is. Heb het duidelijk gevraagd e in mijn vraagstelling. Onwetendheid of onwil in het antwoord van de dealer kan altijd maar zou me toch verwonderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                      neje het dakota noemt nu cream beige (volgens dealer) en tabaco is dus niet mogelijk in dakota maar alleen in nappa volleder
                      Aha. Het creambeige bij de '7 is nochtans lichter dan dat (duidelijk) gewoon beige.

Mjah, afwachten dus.

Comment

• Ok nu voor eens en voor altijd
                        Na nog es contact opname met de dealer om verduidelijking gevraagd: uitgebreid leder nappa is rugleuning zetel in nappa leder en bij dakota blijft dat plastiek. Vandaar de nog altijd benaming uitgebreide leder uitrusting bij nappa

Comment

• kan iemand dit vertalen? Bordsteinautomaat?
                          Sitzverstellung, elektrisch
                          für Fahrer und Beifahrer, mit Memory-Funktion für Fahrersitz, inkl. Bordsteinautomatik für
                          Beifahrer-Außenspiegel und elektrischer Lenksäulenverstellung

Comment

• Armauflage vorn, verschiebbar da is zo een verschuifbare amsteun zeker? Staat op mijn lijstje ook ongewild tenzij dat het nu in het bisness pakket zit en dat dat de reden is dat ik dat nu ook heb. Nu had ik dat niet in mijn oude.

Comment

• TIEFSEEBLAU

Heeft er iemand met zekerheid een foto van de kleur tiefseeblau.
                              Bij BMW zelf kunnen , willen ze dit blijkbaar niet tonen

Comment

• Dat creambeige is dezelfde kleur als bij saab.
                                Heel mooi om te zien.

Comment

• heb je nu ook terug de drie uitrustingniveaus van vroeger?
                                  option, business en exclusive line?
                                  en verschil in uitrusting bij deze paketten

Comment

• Denk dat die hetzelfde gebleven zijn. Bij biesness was het toch zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Akire Bekijk Berichten
                                      Heeft er iemand met zekerheid een foto van de kleur tiefseeblau.
                                      Bij BMW zelf kunnen , willen ze dit blijkbaar niet tonen
                                      Hoi Akire,

Ik herinner me nu plots een PM van je, met diezelfde vraag. Sorry, nog niet geantwoord. Nu wel.

Zekerheid is er niet, maar de kans is héél erg groot dat de blauwe auto op de persfoto's een diepzeeblauwe is. Kijk 'es terug naar 't begin van dit topic, je komt ze zeker tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                        kan iemand dit vertalen? Bordsteinautomaat?
                                        Sitzverstellung, elektrisch
                                        für Fahrer und Beifahrer, mit Memory-Funktion für Fahrersitz, inkl. Bordsteinautomatik für
                                        Beifahrer-Außenspiegel und elektrischer Lenksäulenverstellung
                                        't Gaat over de rechter buitenspiegel die automatisch naar beneden "kijkt" naar de stoeprand (=bordstein).

Comment

• intressant en doet em dat als je in achteruit snokt of is daar apart knopje voor?

Comment

Working...
                                          X