Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!
Ja, da's een 3-liter, hè. Ze brengen 'm gewoon op 't niveau van de 530d, ongeveer. Niet zo verwonderlijk, wel integendeel : valt volledig binnen de lijn der verwachtingen.
Als het nappa creambeige is, dan is dit inderdaad geen nappa. Creambeige is lichter, de kleur is al leverbaar in de '7, je kan daarvan makkelijk foto's terugvinden.
misschien verklaar de kleinere meerprijs voor nappa alles maar kan ook met het sportpakket te maken hebben waardoor nappa minder kost bij sportpakket omdat er al iets van half leder inbegrepen zit in sportpakket
dus cream beige volgens mij links en de voorlaatste rechts oude beige
in dakota
en 2de links natuurlijk bruin nieuw bij dakota en uiterst rechts oude kastanjebruin dat mogelijks
wegvalt of nog altijd te krijgen is. (weet ik niet)
volgens mij zal bmw de uitgebreide laten vallen bij de volgende herdruk van de optielijst bij nappa gezien alle leder nu uitgebreid is. Heb het duidelijk gevraagd e in mijn vraagstelling. Onwetendheid of onwil in het antwoord van de dealer kan altijd maar zou me toch verwonderen.
Ok nu voor eens en voor altijd
Na nog es contact opname met de dealer om verduidelijking gevraagd: uitgebreid leder nappa is rugleuning zetel in nappa leder en bij dakota blijft dat plastiek. Vandaar de nog altijd benaming uitgebreide leder uitrusting bij nappa
für Fahrer und Beifahrer, mit Memory-Funktion für Fahrersitz, inkl. Bordsteinautomatik für
Beifahrer-Außenspiegel und elektrischer Lenksäulenverstellung
Armauflage vorn, verschiebbar da is zo een verschuifbare amsteun zeker? Staat op mijn lijstje ook ongewild tenzij dat het nu in het bisness pakket zit en dat dat de reden is dat ik dat nu ook heb. Nu had ik dat niet in mijn oude.
Comment