Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Post #1

Elite Member

Group: Members
    From: Cork, Ireland
    Member No.: 8,017

I've been watching the AutoCar website. Last week they were promising a "First Drive" review "BMW 5-series facelift" on the 20th. A few days ago, for some reason, they postponed this to the 25th (this coming Sunday).

For those of you who are bored over the weekend... keep an eye on this URL

Car news, reviews, opinion and features from Autocar - the world's oldest car publication bringing you everything automotive since 1895

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      Post #1

Elite Member

Group: Members
      From: Cork, Ireland
      Member No.: 8,017

I've been watching the AutoCar website. Last week they were promising a "First Drive" review "BMW 5-series facelift" on the 20th. A few days ago, for some reason, they postponed this to the 25th (this coming Sunday).

For those of you who are bored over the weekend... keep an eye on this URL

http://www.autocarmag.com/Home.aspx
      26 FEB --> BMW 1 3-DEURS

Comment

• led rear lights working pic
        Last edited by ; 27/06/2010, 19:52.

Comment

led rear lights working pic
          Mooi!

Comment

• cleaned up
            Last edited by ; 27/02/2007, 11:26.

Comment

• Euhm, pmmke, ik wil niet moeilijk doen ... maar ... je bent hier nu al ettelijke pagina's lang lange Engelstalige teksten aan 't posten, die gaan over de specifieke uitvoeringen voor vooral de States, omdat je ze van Amerikaanse fora plukt ... maar de verschillen met de Europese versies zijn erg groot, en bovendien heb ik hier al vele pagina's terug de officiële Duitse prijs- en optielijst gepost, terwijl de Duitse markt zeer dicht de Belgische markt benadert qua uitvoeringen en opties.

't Is lief dat je 't topic levendig wil houden, maar ik denk dat je info niet of quasi niet gelezen wordt. Alle informatie die te weten is, is geweten, middels de teksten van de BMW perssite en de prijslijsten die hier al zijn gepost (door mij en anderen), maar die gaan nu compleet verloren in die massa USA-spec teksten die hier no way van toepassing zijn.

Zouden we 't niet beter gewoon een beetje over de Europese/Duitse/Belgische versies hebben?

En als er iets interessants te weten is, dat is 't véél makkelijker, en vooral overzichtelijker om gewoon een link te posten naar waar de info staat (gesteld dat die op een openbare site staat, niet b.v. een perssite), in plaats van 'm hier te copy-pasten in 4 verschillende lettergroottes, en in de Engelse taal. Het is niet schaamtelijk om een linkje te posten naar een andere website, en de kans dat mensen de informatie die je wil laten zien, ook daadwerkelijk lezen, is véél groter dan dat je hier alles komt neerkletsen.

Allez, ik wil alleen maar helpen, wat tips geven.

(no personal offence intended)
              Last edited by ; 27/02/2007, 10:37.

Comment

• ok no prob

Comment

• intressante weetjes: usb aansluiting zit in de armsteun zoals je op de foto ziet van de brochure. Ergens was er verwarring dat die achteraan de middenconsole zou zitten bereikbaar alleen voor de achterpassagiers

Comment

• Vooral het interieur met de nieuwe deurbekledingen is serieus opgewaardeerd.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• ben vreed kontent van die middenconsole. In leder ziet dat er echt sjiek uit

Comment

• verschil in uitvoering (alleen in duitsland?)

vanaf 525d
                        chroom nieren maar de 520 heeft toch nog zwarte nieren.
                        Misschien in belgie anders

Comment

• 520d bezit geen brake energy generation en vanaf de 525d wel

Comment

• dat lampje die u ideaal schakelmoment aangeeft is ook alleen vanaf de 525d (indien manueel): 520d heeft dat niet.

Comment

• misschien ook intressant : de face lift zit qua uitstoot 1 klasse lager van milieu vervuiling. D ipv E ofzo.

Comment

• snelheidsregeling (cruise) met remfunktie is standaard vanaf de 525d. De 520 heeft geen remfunktie

IK geloof als je heuvel naar beneden rijd dat je dan niet sneller rijd met remfunktie maar hij houd de snelheid konstant.

Comment

ben vreed kontent van die middenconsole. In leder ziet dat er echt sjiek uit
                                  Inderdaad... het is binnenin een heel andere auto...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• er staat nu ook voor alle versie steckdose vorn und in fond 12V. Is dat de sigaretaansteker of nog iets anders? Dacht niet dat dat vroeger standaard was als ze bedoelen in fund achteraan.

Comment

• volgens mij is er naast de usb in optie ook een gewone aux standaard voor alle versie aanwezig. Ik vraag me af of dat in belgie ook zo is. Ze wisten het niet bij dealer toen ik het vroeg. (mini jack)

Comment

Gelieve misschien enkel links te posten naar pagina's die voor iedereen toegankelijk zijn. Een link naar iets waarvoor je je eerst moet registreren is niet zo handig. Dus in 't vervolg niet meer hotlinken naar bijlagen/attachments op e60.net.

De brochure staat trouwens al online op verschillende sites ook, ik dacht zelfs op de gewone website van BMW ook.

Comment

Working...
                                        X