Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtensnelheidsregeling (cruise) met remfunktie is standaard vanaf de 525d. De 520 heeft geen remfunktie
IK geloof als je heuvel naar beneden rijd dat je dan niet sneller rijd met remfunktie maar hij houd de snelheid konstant.
Pas in bergachtige gebieden komt 't voor dat de auto bij nul gas toch nog versnelt, omdat 't zo steil naar beneden loopt. Bij ons in België, en zéker in Vlaanderen, heb je dat niet.
Met andere woorden : er verandert voor ons Vlamingen eigenlijk niks, op dat vlak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenheb je die url van die brochure in belgie? wil het es lezen in nederland?
Op de perssite staan de brochures nooit, daar zijn 't enkel de prijslijsten.
Comment
-
Download je die PDF-catalogus en zet je 'm dan online? Da's 't minste wat je kan doen, in plaats van continu linken naar restricted pagina's.Of mail 'm door naar mij, ik kan 'm ook online zetten op m'n webspace.
Zo kan iedereen meegenieten, in plaats van verplicht te zijn van zich ginder te gaan registreren. En da's toch de bedoeling van een forum, lijkt me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtengta weet jij eigenlijk wat die extra optie aktieve lendensteun is. Mij zeiden ze dat ze automatisch oppompen in de bochten. Klopt da? Want bij confort zetels zit er al een lendensteun verstelbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenok ik dacht dat iedereen hem in duitsland kon downen maar ik zal em eff online zetten tijdelijk.Ofwel kijk ik op de verkeerde plaats.
'k Heb 'm nochtans al gedownd, maar wáár? Misschien in een post op één of ander forum, kan best zijn.
Als je zo'n dingen vindt, en ze staan op een niet gerestricteerde pagina : linken. Als je zo'n dingen vindt op member pages of gerestricteerde pagina's (zoals e60.net) : zélf een beetje werk steken en zo bijdragen tot 't informatiegehalte van ons eigen forum.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Ik vind het wel vreemd dat xenon nog altijd niet standaard wordt op de 5..
Heeft iemand al pics van de nieuwe lichten zonder xenon??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtendat blauw kleur ziet er wel fantastisch uit op de foto.
Maar toegegeven op die foto's ziet dat blauw er erg lekker en stijlvol uit...
Maar jij ging toch voor een witte E60 ? Doen dat wit!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenjaja dat wit veranderd niet meer zunne, alles ligt vast
maar mag dat blauw toch mooi vinden e
enfin op foto toch
onze cabbie is orient, tis ook heel mooi, een van mijn favos nog alltijd maar ondertussen wel al paar jaartje oud als kleur e
Welk interierkleur koos je nu ook alweer?
Zwart of ook wit is ook een 'oude kleur', maar het neemt niet weg dat het ook mooi blijft, net als orientblau..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZou wel 'es kunnen kloppen ja. "Actief" wil zeggen dat ze dus onafhankelijk van commando's van de bestuurder, werkt. Ofwel is 't dus hetzelfde als de vroeger "Aktivsitze", waarbij de zitting en de lendensteun héél zachtjes aan van links naar rechts veranderden, zodat je niet continu op dezelfde manier zit (wat stijfheid van spieren en ligamenten veroorzaakt), maar automatisch wordt gedwongen om te "verzitten", zodat je frisser blijft. Ofwel zijn het actief meewerkende zetelgedeelten in de leuning, om de zijdelingse versnelling van 't lichaam in een bocht, te counteren. Een beetje zoals in de Mercedes comfortzetels, in de BMW actieve comfortzetels, e.a.
Want die gaan mee met de commando's van de bestuurder, in de bochten duwen die lendesteunen dan tegen zodat je niet uit uw zetel schuift!
Allé, zo rap ga ge er zoiezo niet uitschuiven, maar bij zeer sportief rijgedrag...
Je weet maar nooit dat je iets tegenkomt zoals The Stig tegenkwam in de JBC.
Comment
-
dat wit cream beige leder in combinatie met de confort zetels maar het dak zal zwart zijn en ook de bovenkant van de deuren. Sort of a 2tone interieur dus. Interieur lijsten bamboe antraciet die nieuwe trim. Hoop dat het heel donker glanzend is zodat het van ver beetje piano lak achtig is. Piano lak kon er niet meer afen dat zwart plastiek lijkt me iets te goedkoop op eerste zicht van afwerking. Veel keuze was er niet.
I know tis gewaagd maar mijn smaak is nogal apart
Comment
Comment