Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
    op bmw.co.uk , zijn de 1 reeks 3 deurs , de 5 facelift , de 3 coupe met m-sportpack , de nieuwe x5 , te configureren . De nieuwe kleuren van het m-pack zijn prachtig vind ik . Wel spijtig dat het kastanjebruin als lederbekleding weg is .
    Op de Grosskunden-configurator op bmw.de zijn de FL '1 en de FL '5 ook toegevoegd. www.bmw.de -> Direktabnehmer -> Grosskunden -> Configurator.

Het kastanjebruin van de pre-facelift wordt naar mijn mening mooi vervangen door het natuurbruine leder, dat ook met zwart interieur komt.

Comment

• tis zover
      Car news, reviews, opinion and features from Autocar - the world's oldest car publication bringing you everything automotive since 1895

Comment

• The power steering system’s new high-viscosity fluid gives the only chassis change; it’s less sticky, and a touch lighter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Op de Grosskunden-configurator op bmw.de zijn de FL '1 en de FL '5 ook toegevoegd. www.bmw.de -> Direktabnehmer -> Grosskunden -> Configurator.

Het kastanjebruin van de pre-facelift wordt naar mijn mening mooi vervangen door het natuurbruine leder, dat ook met zwart interieur komt.
          et voila: heel mooi maar niet echt mijn smaak. Rood ware perfekt geweest maar niet te krijgen

Last edited by ; 27/06/2010, 19:52.

Comment

• Rood ware voor jouw auto inderdaad perfect geweest.

Vraagje, pmmke : jij draait je hand niet om voor zeer ingrijpende wijzigingen achteraf (getuige jullie fenomenale E46 sedan). Waarom laat je je interieur gewoon niet achteraf in rood leder steken, als je dat toch zo graag wil? Je zal niet veel méér betalen dan de optieprijs voor leder bij BMW zelf, en zéker een pak minder dan bij BMW Individual. En je kan nog wat leuke gimmicks eraan toe laten voegen, zoals (ik zeg maar wat) witte stikking van 't rode leder, als herhaling binnenin van de witte buitenkleur.

Nog niet overwogen?

Comment

• Omdat het niet echt een tuning wagen is. Tis mijn zakelijke wagen met sportieve accenten Stuff die erop komt moet mij plezier verschaffen maar ook praktisch zijn.
              Ook moet het niet tever gaan want we hebben al wagens die al ver gaan
              En bovenal deze en de perte total waren nieuwe wagens. Tuning van een interieur is meer iets da je doet om een lelijk of versleten interieur dat toch niet veel meer waard is beter te maken.
              Ik zag overlaatst een reportage van een nieuwe ferari die ze bij die tuner rosso ofzoiets (ken de naam niet goed want ferari is mijn ding niet) binnenstaken om kompleet maar dan ook kompleet af te breken en nieuwe leder kapot te scheuren om er orantje in te steken die bij zijn nieuw custom oranje buitenkleur paste. Ik dacht ook dat die gek was zunne
              Maar mocht er ooit zware schade aan zijn aan het interieur dan ja....
              Een standaard nieuw interieur vind ik meestal ook iets beter afgewerkt dan een aftermarket geplaatst interieur. Daar zitten er altijd wel een paar plooien in het leder die je anders niet had standaard. Enfin ik wordt oud , het cream was niet lelijk genoeg om perse de auto af te breken. Last but not least, ge zijt uw auto wel paar weken terug kwijt ook e. Als je hem net hebt wil je hem ook niet direkt 2 weken missen
              Last edited by ; 02/03/2007, 03:39.

Comment

• mocht dat oud bruin nog te krijgen geweest zijn had ik waarschijnlijk dat nog verkozen boven het creame. Ons eva was daar gek van. Vond het spijtig dat het nu zo bruin niet meer is. Ware ook iets praktischer geweest met de kids, achterleuning voorzetel in zwart, tapijt zwart heeft voordelen als ze met modderschoenen in de auto stappen.

Comment

• I follow ya'.

Tenzij op 't vlak van "business car met sportieve accenten". Euhm, ik vermoéd dat je er wel een spoilerlipje op zal zetten, en zo ... en dat in combinatie met het wit en de M Pack en de 19" en zo ... da's geen business car meer hè.

Maar voor de rest : i follow ya'.

Comment

• ik vrees dat dat lipje niet meer zal gaan. Ik lig nu 2 cm lager met de nieuwe set up dan ervoor en ik raakte nu al. Ik ga het zo laten denk ik. Es bekijken maar ik vrees dat het zo zal blijven

Comment

• Mijn configuratie.
                      Last edited by ; 26/12/2007, 23:35.

Comment

• Vanop bmw.be trouwens ...

Comment

• heel mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                            heel mooi
                            Thx! Vond ik ook. Die van jou zal ook wel knap zijn.

Op CC ziet de 5 er wel anders getekend uit nu... minder realistisch.

Comment

• bamboe trim vond ik nie dan maar grijs en montage gemaakt: ook van be; wist niet dat de config al uit was.zijn ook geen confort zetels

Comment

• Comfortzetels staan er nochtans op. Op mijn tabak config zijn het die.

Comment

• er zitten nog paar fouten in de config; ik kan geen shadow line hoogglans nemen als het sportpakket erin zit want dan is hij niet wit meer en moet ik hem zwart nemen.

Ook memory kan ik niet sellekteren blijkbaar maar misschien veronderstellen ze
                                  dat dat standaard op de confortzetels zit in combinatie met sportpakket. Maar tis
                                  minstens onduidelijk. Rokerspakket kwam ik ook niet tegen.

Mijn M5 spiegels kan ik niet kiezen maar das normaal

525d Berline

Koetswerkkleur, binnenuitrusting en wielen

Leder Dakota Creambeige (Maakt deel uit van M sportpakket) LCGE

Alpinweiss III (Maakt deel uit van M sportpakket) 300

Alu velgen styling 172 M 19" (Maakt deel uit van M sportpakket) 2NN

Edities en Pakketten

M sportpakket 337

Extra opties

Noodreservewiel 300

Alarminstallatie 302 Standaard

Zonder monogram 320

Shadow line (Maakt deel uit van M sportpakket) 339

Bekerhouders voor- en achteraan 442

Comfortzetels (Maakt deel uit van M sportpakket) 456

Centrale armsteun vooraan 473

Edelhoutuitvoering Bambus Maser Anthrazit (Maakt deel uit van M sportpakket) 4BY

Hogedrukreiniging koplampen 502

Park Distance Control 508

Xenon voor grote en dimlichten 522

Cruise Control met remfunctie 544 Standaard

Lichtpakket 563

Navigatiesysteem Professional 609

M sportophanging (Maakt deel uit van M sportpakket

M sportstuur (Maakt deel uit van M sportpakket)

Aerodynamische M kit (Maakt deel uit van M sportpakket)

Individual audiosysteem 752

Hemelbekleding in anthrazit (Maakt deel uit van M sportpakket)

Fluwelen tapijten Z23

Business Line ZB1

Veiligheidskit ZKS EUR 0,00

Comment

• Pmmeke, heb je geen volautomatische airco?
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Nope moet dat nooit meer hebben. Voor mij nutteloos. Had het in mijn vorige ook niet en heb het niet gemist. Standaard airco is meer dan voldoende. Met die uitgebreide kan ik geen weg. Had dat in mijn voorlaatste en dat ding had een eigen leven. Niet tevreden van.
                                      Liever voor dat geld de betere stereo. Daar heb ik iets aan

Comment

• nog foutje alarminstallatie kost 470 euro terwijl dat standaard is

Comment

• nee geen fout : ik configureerde een 520d en toen was het opleg 470 euro en bij een 525d is het standaard een alarm. Niet onbelangrijk detail en ik wist het niet. Nog nergens teruggevonden. Je moet dus rekening houden dat je bij een 520 470 euro moet opleggen voor een alarm want iedereen pakt dat.

Comment

Working...
                                          X