Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!
de nummerplaat uitsparing is gedeeltelijk toe zoals de gewone versie. Ook schijnt de ophanging aangepast te zijn om met non run flats te werken naar schijnt. Zeker in de usa maar niet zeker of europa die wijziging ook krijgt. Ophanging iets harder naar schijnt omdat in de usa nu rekening wordt gehouden met de non run flat op 19 inch performence tires.
de nummerplaat uitsparing is gedeeltelijk toe zoals de gewone versie. Ook schijnt de ophanging aangepast te zijn om met non run flats te werken naar schijnt. Zeker in de usa maar niet zeker of europa die wijziging ook krijgt. Ophanging iets harder naar schijnt omdat in de usa nu rekening wordt gehouden met de non run flat op 19 inch performence tires.
heb het ook gezien van die diffusor maar volgens de prijslijsten veranderd er niks aan de bumpers. Misschien is dit een usa versie waar dit pakket alleen te krijgen is op de 55O dacht ik benzine. Maar van mij mogen ze deze diffusor leveren. Mooi detail
heb het ook gezien van die diffusor maar volgens de prijslijsten veranderd er niks aan de bumpers. Misschien is dit een usa versie waar dit pakket alleen te krijgen is op de 55O dacht ik benzine. Maar van mij mogen ze deze diffusor leveren. Mooi detail
Power units: opening up a new dimension of Efficient Dynamics.
Depending on the specific engine involved, the various models in the new BMW 5 Series come with a range of technologies and features serving to minimize fuel consumption and emissions. For example, one such technology is Brake Energy Regeneration, which concentrates the generation of electricity for the on-board network on the car’s overrun and brake phases.
Operating on-demand, the electrical coolant pump in the new BMW 5 Series 6-cylinder engines consumes significantly less power than a conventional pump and helps the engine reach its normal operating temperature earlier. The Varioserv steering assistance pump, varying the curve ring as a function of pressure and volume flow, avoids the usual increase in drive losses as a function of higher engine speeds. And when the driver and passengers do not require the air conditioning, the a/c compressor is disconnected to reduce drag forces to a minimum.
Vraagje... €1100 voor style 165M (M5) velgen is dit een goede prijs? En op hoeveel mag ik rekenen voor banden + balanceren? Sta op het punt om ze te kopen.
Comment