Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Kijk eens op de cc, op een lichtere kleur zie je het beter.

Alsof er in het midden geslepen is.
    geen goesting om te zien,ben te tam .Ik heb liever dat iemand mij gaat vertellen wat er allemaal aangepast is aan de facelift Mtech versie

Comment

• de nummerplaat uitsparing is gedeeltelijk toe zoals de gewone versie. Ook schijnt de ophanging aangepast te zijn om met non run flats te werken naar schijnt. Zeker in de usa maar niet zeker of europa die wijziging ook krijgt. Ophanging iets harder naar schijnt omdat in de usa nu rekening wordt gehouden met de non run flat op 19 inch performence tires.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
        de nummerplaat uitsparing is gedeeltelijk toe zoals de gewone versie. Ook schijnt de ophanging aangepast te zijn om met non run flats te werken naar schijnt. Zeker in de usa maar niet zeker of europa die wijziging ook krijgt. Ophanging iets harder naar schijnt omdat in de usa nu rekening wordt gehouden met de non run flat op 19 inch performence tires.
        dus aan de bumpers zelf is amper iets gedaan?

Comment

• heb het ook gezien van die diffusor maar volgens de prijslijsten veranderd er niks aan de bumpers. Misschien is dit een usa versie waar dit pakket alleen te krijgen is op de 55O dacht ik benzine. Maar van mij mogen ze deze diffusor leveren. Mooi detail

Comment

heb het ook gezien van die diffusor maar volgens de prijslijsten veranderd er niks aan de bumpers. Misschien is dit een usa versie waar dit pakket alleen te krijgen is op de 55O dacht ik benzine. Maar van mij mogen ze deze diffusor leveren. Mooi detail
            Idd!5

Comment

• Over hoeveel fpk beschikt de 530d, en de 535d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
                Over hoeveel fpk beschikt de 530d, en de 535d?
                530d > 15 fpk
                535d > 15 fpk

is alletwee een 3-liter, dusja...

Comment

• Net als de 525d trouwens, die heeft ook 15 fiscale pk...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• dit is my first 15 fiscale pk car

Comment

dit is my first 15 fiscale pk car
                      Weeral meer betalen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
                        Weeral meer betalen ...
                        Hangt ervan af. Kom van 26 fisc.pk's... (wel BIV kan, voorlopig althans, niet hoger).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Watte?
                          Power units: opening up a new dimension of Efficient Dynamics.
                          Depending on the specific engine involved, the various models in the new BMW 5 Series come with a range of technologies and features serving to minimize fuel consumption and emissions. For example, one such technology is Brake Energy Regeneration, which concentrates the generation of electricity for the on-board network on the car’s overrun and brake phases.

Operating on-demand, the electrical coolant pump in the new BMW 5 Series 6-cylinder engines consumes significantly less power than a conventional pump and helps the engine reach its normal operating temperature earlier. The Varioserv steering assistance pump, varying the curve ring as a function of pressure and volume flow, avoids the usual increase in drive losses as a function of higher engine speeds. And when the driver and passengers do not require the air conditioning, the a/c compressor is disconnected to reduce drag forces to a minimum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door info@asc-online.be Bekijk Berichten
                            Hangt ervan af. Kom van 26 fisc.pk's... (wel BIV kan, voorlopig althans, niet hoger).
                            Met welke wagen reed jij dan?

En ik bedoelde dat de mensen die een nieuwe 525d dan ook onder de 15 fpk vallen.

Niet voor die enkeling met 26 ofzo

Comment

• Vraagje... €1100 voor style 165M (M5) velgen is dit een goede prijs? En op hoeveel mag ik rekenen voor banden + balanceren? Sta op het punt om ze te kopen.

Greetz

Comment

• first pics

Last edited by ; 27/06/2010, 19:52.

Comment

• Last edited by ; 27/06/2010, 19:52.

Comment

• Last edited by ; 27/06/2010, 19:52.

Comment

• Comment

• Comment

• ii