Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• (Gelukkig) is er precies niet veel veranderd.
    Wel jammer dat ze die deurpanelen veranderd hebben
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

• De facelift is subtiel veranderd, men moet al een echte kenner zijn om het verschil te zien.

Een minpunt bij de vorige was de bediening van de ruiten die te schuins geplaatst was.

Algemene minpunt is nog steeds het ontbreken van de watertemperatuurmeter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
        (Gelukkig) is er precies niet veel veranderd.
        Ik vind ze nu veel knapper. Niet zo lomp, maar veel verfijnder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          De facelift is subtiel veranderd, men moet al een echte kenner zijn om het verschil te zien.

Een minpunt bij de vorige was de bediening van de ruiten die te schuins geplaatst was.

Algemene minpunt is nog steeds het ontbreken van de watertemperatuurmeter
          Bij een vijf kan je zien aan te toerenteller hoever je het gas al mag induwen.
          Een tellertje heb je niet, maar het komt op hetzelfde neer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
            Brake Energy Regeneration
            Ah datte. Al de rest wist ik ook al, maar je schreef zelf brake energy generation.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Bij een vijf kan je zien aan te toerenteller hoever je het gas al mag induwen.
              Een tellertje heb je niet, maar het komt op hetzelfde neer.
              Ik vind dat niet hetzelfde. Bij een compleet koude motor mag je al tot b.v. 4.500 tpm doorduwen bij 'n benzine, volgens die aanduiding. En op basis waarvan baseert die aanduiding zich? Ik heb liever een echte temperatuurmeter, op basis waarvan ik zelf kan beslissen wat ik wanneer doe. Hoe zoe je b.v. wanneer je motor het te warm krijgt?

'k Vind 't geen goeie zaak dat die er niet meer is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ik vind dat niet hetzelfde. Bij een compleet koude motor mag je al tot b.v. 4.500 tpm doorduwen bij 'n benzine, volgens die aanduiding. En op basis waarvan baseert die aanduiding zich? Ik heb liever een echte temperatuurmeter, op basis waarvan ik zelf kan beslissen wat ik wanneer doe. Hoe zoe je b.v. wanneer je motor het te warm krijgt?

'k Vind 't geen goeie zaak dat die er niet meer is.
                Dan geeft de boordcomputer dit aan via Idrive denk ik... maar wanneer gebeurt dat nog??

Comment

• Dat bedoel ik nou net. Niks beter dan een analoog, correct, betrouwbaar metertje.

Comment

• Als ik onze 530d 's morgens bij koude motor start gaat de aanduiding achter de toerenteller omhoog tot 4000 toeren. Geleidelijk daalt dat metertje tot 4600 toeren.

Het is dus duidelijk dat dit metertje niet volgens het principe werkt zoals bij bepaalde M-modellen met die rode en gele lampjes die geleidelijk aan uitgaan.

Als ik bij koude motor vertrek wordt er rustig gereden tot dat metertje gedaald is tot 4600 toeren. Vanaf dan wordt het gaspedaal dieper ingetrapt. Dit is dus na ongeveer 8km na koudstart.

Bij onze 335i hebben wij een analoog metertje dat de temperatuur van de motorolie aanduidt. De minimum aanduiding is 70°C. Na ongeveer 8km na koudstart begint dit metertje te stijgen boven 70°C. De wagen is pas op bedrijftemperatuur aan 110°C. Hiervoor moet zeker 12km gereden worden.

Ik begin al te gassen vanaf het moment dat de olietemperatuur 80°C heeft bereikt. Ik hoop dat de motor hierbij voldoende warm is...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Bij mijne test met de 335d heb ik nergens kunnen zien/aflezen of de motor wel of niet op temperatuur stond

Comment

• Vandaag een facelift E61 gezien bij Monserez. Weinig verandering, maar de gewijzigde details zijn wel subtiel en geslaagd! Ik vind 'm knap!

Comment

• Kan iemand me zeggen welke kleur volgende foto is ?
                          Is dit platingrau ? Indien niet.. heeft iemand een foto van platingrau ?

Comment

• Da's platinagrijs, ja.

Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                        (Gelukkig) is er precies niet veel veranderd.
                                        wat ister wel anders aan die deuren?

Comment

• De deurpanelen binnenin zijn volledig nieuw. Vergelijk maar met foto's van de prefacelift.

Comment

Working...
                                          X