Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• eerste fotos met de nieuwe audi systeem erin
    Last edited by ; 27/06/2010, 19:52.

Comment

• Nieuwe audi systeem ?

Snap hem niet echt

Comment

• Pmmeke bedoelt eigenlijk het audio-systeem...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ja merkte het ook net op, toch bedankt BMWMB !

Comment

• that was a sin

Comment

• naar schijnt wat probs met de high gloss shadow trim die niet beschikbaar is. Na telefoontje met mijn dealer zou ik er echter geen last van hebben

have the answer!

I spoke to BMW UK today. They said that on 14th February a bulletin was sent to all dealers telling them that ALL cars built in March 2007 would NOT have High Gloss because of a problem in the factory. This info should have been passed on to the likes of you and me. Mmm...

The person I spoke to said that we would be getting "...De-chroming free instead". I told her this was nonsense as the car is de-chromed as part of the M Sport package anyway. This is more than a little irritating, especially given the 4.2% price increase - we are paying more for less!

The lady I spoke to said that the dealer should have asked if I wanted to delay build until April. She said that the dealer should offer something as a goodwill gesture - if not get back to them and they would offer something - don't hold your breath.

I am going to ask for the chrome pedals and the first service - any better ideas?

Best wishes...

Comment

• 525d touring

( http://www.mobile.de/SIDf2eyD5i77rJO...11111251880911& )

( http://www.mobile.de/SIDf2eyD5i77rJO...11111251841060& )

( http://www.mobile.de/SIDAN.7k.hJhkKE...11111251861556& )
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• i want that licence plate
                  Last edited by ; 27/06/2010, 19:52.

Comment

• zo een nummerplaat kost daar rond 50000eur

Comment

• Ik vind het jammer dat er nog zo'n stuk zwarte plastic zit naast de metale behuizing van die nieuwe automaat. Het was mooier geweest als die metalen voet rechtstreeks op de middenconsole had gestaan.

Comment

• magazine time: wel registreren : fotos te groot om hier leesbaar te hosten
                        http://forums.e60.net/index.php?showtopic=38478&hl=

Comment

• Het interieur van de 5 is toch wel serieus opgewaardeerd...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• vind die pook wel speciaal van uitzicht, bijna jammer dat ik hem niet ga hebben (voor uitzicht dan)

Comment

• Op de Rai voor het eerst de gefacelifte 5-serie gezien. Wat mij direct opviel zijn de prachtig vernieuwde achterlichten met LED-techniek. Heb er een foto van gemaakt:
                              Bijgevoegde Bestanden
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichten
                                zo een nummerplaat kost daar rond 50000eur
                                You kidding?!?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

• 525i of 525d?

Einde van het jaar is mijn 525dA ook aan vervanging toe.
                                  Maar wat dan? Er zijn geen 2.5-motoren meer, dus je zit ofwel met een 2.0 of een 3.0. Dus waar ik nu 676 euro belasting betaal, wordt dat voor de nieuwe 525d 1053 euro. De BIV wordt ook ineens 2500 euro.
                                  Voor een 525i betaal je 659 euro (ook een 3.0).
                                  Als je daarbij het verschil in aankoopprijs telt (iets meer dan 1000 euro, in het voordeel van de benzine), zou je dan niet gaan twijfelen?
                                  Want BMW pakt zo uit met zijn direct ingespoten benzines, dat het verbruik daarvan zo redelijk zou zijn, ...
                                  Hoeveel zou je verbruiken met zo'n 525i? Nu zit ik ook al rond de 9 liter met mijn 525d.

Comment

• Indeed moeilijke keuze. Persoonlijk was ik zodanig kontent van mijn 525d dat ik terug diesel koos. De toegenomen kosten nam ik erbij.

Comment

• Irl vind ik hem zeer schoon! BMW blijft wat mij betreft het merk wat ongetwijfeld de mooiste facelifts weet te creeeren!!
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                        You kidding?!?
                                        Zou daar geen 0 teveel staan?

Comment

• nee tis echt!
                                          De duurste nummerplaat dat daar uitgebracht werd was 180000eur!(ja je leest het goed) en dat was gewoon één nummer nl. 8

Comment

Working...
                                          X