Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenMensen die 180 000 euro geven voor een nummerlaat hebben waarschijnlijk al 100 stukken grond liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichtennee tis echt!
De duurste nummerplaat dat daar uitgebracht werd was 180000eur!(ja je leest het goed) en dat was gewoon één nummer nl. 8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastrep Bekijk Berichten525i of 525d?
Einde van het jaar is mijn 525dA ook aan vervanging toe.
Maar wat dan? Er zijn geen 2.5-motoren meer, dus je zit ofwel met een 2.0 of een 3.0. Dus waar ik nu 676 euro belasting betaal, wordt dat voor de nieuwe 525d 1053 euro. De BIV wordt ook ineens 2500 euro.
Voor een 525i betaal je 659 euro (ook een 3.0).
Als je daarbij het verschil in aankoopprijs telt (iets meer dan 1000 euro, in het voordeel van de benzine), zou je dan niet gaan twijfelen?
Want BMW pakt zo uit met zijn direct ingespoten benzines, dat het verbruik daarvan zo redelijk zou zijn, ...
Hoeveel zou je verbruiken met zo'n 525i? Nu zit ik ook al rond de 9 liter met mijn 525d.
Er is trouwens nog wel een 2.5 liter namelijk de 523i en die heb je al voor 39.350€ en heeft maar 13fpk (ipv 15).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKan niet. De Britse wet voorziet dat een nummerplaat twee tekens moet bevatten. Een letter en een cijfer. De agentschappen in de UK die de nummerplaten "aankopen" en aan de burger doorverkopen, hebben websites (wel noot bezocht) en adverteren veel in Britse tijdschriften. Eentje met één teken zou zeker duurder dan dat zijn gegaan, ik heb nog combinaties opgelijst zien staan in die advertenties (in LRO of LRW, kocht ik vroeger af en toe) van 145.000 GBP.
heb een beetje research gedaan en der zijn er nog duurdere daar!
Comment
-
Zou iemand mij enkele tips kunnen geven waaraan je snel een (M)5 facelift kunt herkennen, achteraan of vooraan (in het interieur zie ik het zelf al) .. ik zie écht geen onderscheid als ik foto's vergelijk
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenZou iemand mij enkele tips kunnen geven waaraan je snel een (M)5 facelift kunt herkennen, achteraan of vooraan (in het interieur zie ik het zelf al) .. ik zie écht geen onderscheid als ik foto's vergelijk
oud:
nieuw:
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenWTF, zien jullie direct aan dat standlichtje of het een facelift is?
ik begin oud te worden denk ik
Ik zie dus totaal geen verschil op die foto's2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenWTF, zien jullie direct aan dat standlichtje of het een facelift is?
ik begin oud te worden denk ik
Ik zie dus totaal geen verschil op die foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk BerichtenDe facelift heeft horizontale strepen in zijn pinkers vooraan, dat valt het snelst op vooraan. Daarnaast heeft de facelift ook een chromen horizontale lijn in de gril onder de niertjes. Achteraan herken zie je de dat de pinkers zijn opgedeeld in kleine compartimentjes voor elke LED terwijl die vroeger vol waren en de achterlichten zelf hebben nu van die tubes die de E39 facelift ook had.
merci !!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk BerichtenDe facelift heeft horizontale strepen in zijn pinkers vooraan, dat valt het snelst op vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichtende achterlichten zelf hebben nu van die tubes die de E39 facelift ook had.
Comment
Comment