Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En dat nieuwe donkergrijs = AWESOME !!!!!!!!!!! In combinatie met M Pack zéér knap, mijn favoriete kleur voor 'n facelift '5 met M Pack. By far.

Dit gecombineerd met 't tabaksbruine nappaleder...
    Last edited by ; 10/06/2008, 18:49.

Comment

• hij is nog maar net toegekomen e

pics interieur enzo

deze week kan ik er misschien mee rijden, eerst de M spiegels erop. Gezien dat em nu evenveel power heeft niet getuned als mijn vorige getuned denk ik niet dat ik hem ga chippen omdat ik tevreden was over de acceleratie toen en gezien em nu al evenrap is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
        @ pmmeke, Hoor je een verschil in sound tegenover je vorige?
        (je kan het misschien nog niet gehoord hebben omdat je waarschijnlijk nog niet full-trottle bent gegaan)
        Aan de hand van de foto's vind ik wel dat hij wat hoog op z'n poten staat , of is dat omdat hij toen nog niet klaar was voor aflevering? En wat is er nu anders aan de motor waardoor je hem niet meer kan tunen?
        ik krijg de sleutels pas vrijdag dus later antwoorden, jep em staat nog in transport modus

Comment

• usa versie lci mtech: zie de lelijke reflectors (en geen oranje in de lichten)
          Last edited by ; 27/06/2010, 19:52.

Comment

• schijnt dat ook de oude mtech kit niet past op de lci
            I have first hand confirmation that the '07 kit does not fit on the 535i. The changes are subtle, but needless to say they are significant enough to not allow the old kit to fit. One of the changes has to do with the turbo cooler that changes how the front bumper fits. The noght vision camera also does not line up with old bumper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
              ik krijg de sleutels pas vrijdag dus later antwoorden, jep em staat nog in transport modus
              Wat houdt die transport modus in?

Zalige wagen, die M spiegels gaan idd veel goed maken op zo'n witte sportbak.
              Voor de eerste maal dat ik wit en beige mooi vind. Is het beige in het echt ook zo wit als op de foto's?

18 speakers+sub! Breng je eens uitgebreid verslag uit over het audiosysteem?

Echt cool dat je voor een witte gegaan bent. We hadden het er al eens meer dan een jaar geleden over. Remember?

Proficiat makker!

Comment

• nieuwe catalogus is ook uit. MInder dik papier maar wel mooi gepresenteerd. Beschikbaar in de bmw dealer
                nog foto manuele shift idicator

My LCI USMY08 528i 6M does not have this indicator.

Yes you have it, I'm sure!
                It is just not activated by default. You can activate or de-activate this "feature" by a push-n'-hold of a button
                (Push and hold the BC button for 3 secs or so to activate or de-activate)
                This was the case with my car and it wasn't easy to find it in the manual.
                The indicator just suggests optimal gear for lowest gas consumption... just the arrows and digit, no sound or anything. Very discrete. The indicator is also much smaller than what's shown on the pic in this post.

Up or down arrow together with a digit suggest to gear up or down to indicated gear.
                With both up/dwn arrows displayed w no digit, optimal gear is selected.

/cheers
                Last edited by ; 27/06/2010, 19:53.

Comment

• Staat hoger om niet te wiebelen op de vrachtwagen met blokken onder de ophanging en de radio werkt nog niet, de wagen moet nog een dag aan de computer liggen om alles in te stellen voor belgie denk ik.

Je ziet ze niet veel in belgie en dat sprak me enorm aan om iets te hebben dat je niet veel ziet en ik vond het mooi en ik had carbon al gehad dus de keuze was snel gemaakt

En een auto makkelijk kwijt raken later of niet dat heb ik me nog nooit aangetrokken om een auto te kiezen. Alles geraak je kwijt

Jep heel licht heel sjiek, heel moeilijk proper te houden
                  Ik heb een hoes van bmw (250 euro) voor de achterbank te bekleden voor als de kids vuil zijn. Werkt heel goed en ik kuis voor de rest de wagen toch iedere week dus dat is geen extra werk voor mij.

Beige of zwart, ik kuis meestal grondig dus ook het zwarte leder kuiste ik grondig
                  Last edited by ; 02/05/2007, 11:25.

Comment

• Tiefseeblauw op een 520D met m-pack:

1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Titaanzilver met styling 243 17"

1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Dat ze in die klasse toch niet zo'n mooier uitlaatje voorzien...

Edit: dat sloeg dus op de 520d

Comment

• Platinagrijs, eveneens met de styling 243's (En natuurbruin leder)

1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Touring in het Saffierzwart met 16" styling 242 (?) en natuurbruin leder + zwart hoogglans inleg

1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Saffierzwart + M-pack + zwart leder met bambus maser anthrazit inleg

1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Touring in het Saffierzwart met 16" styling 242 (?) en natuurbruin leder + zwart hoogglans inleg

Uiterst knap! Een andere velg maakt hem af!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Uiterst knap! Een andere velg maakt hem af!
                                  een sportstuur mocht ook nog...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                    En sportzetels + airco met 2 zones
                                    1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, eigelijk maar een lelijk stuur als je het zo bekijkt!

Comment

Ja, idd, wij hebben dat ook... spijtig.

Comment

Lelijk vind ik dat stuur niet, maar de velgrand is wat te dun...

Ik heb in de 5 een sportstuur met zo'n titanium sierlijsten. Eigenlijk is dat stuur niet mooi met houten sierlijsten. Om die rede hebben mijn ouders ook dat standaard stuur in hun 525d.

Het M-Sportstuur heeft een nog dikkere stuurvelg dan het gewone sporstuur en is effe zwart. Enkel spijtig dat er steeds die 'M' opstaat. Past enkel bij een 5 met M-Sportpakket mijn inziens...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X