Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Als je navi pro, houtinleg, xenon, ... neemt kan je beter voor het 'exclusive line' pakket gaan? Daar zit zowat alles in. Nog enkele van je opties bij aankruisen en dat komt dik inorde

Congrats alvast

Heb juist nog optijd dat luidspreker systeem kunnen veranderen in een logic7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joe5 Bekijk Berichten
      Sportautomaat sinds juni,normaal vanaf september.Maar het gaat nu al wist hij te zeggen.
      Ah ok, kan er iemand eigenlijk eens de verschillen opsommen met de 'gewone' automaat? Of is het enkel een andere pook, schakelen aan het stuur en een sportknop .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Ah ok, kan er iemand eigenlijk eens de verschillen opsommen met de 'gewone' automaat? Of is het enkel een andere pook, schakelen aan het stuur en een sportknop .

Blijkbaar weet niemand het verschil!

Comment

Blijkbaar weet niemand het verschil!
          Ja, wss hetgeen ik heb opgesomd...
          Maar wat is die 'sport'-knop ?

Comment

Ja, wss hetgeen ik heb opgesomd...
            Maar wat is die 'sport'-knop ?

Bij mijn huidige E34 525 tds als ik hem daar op sport zet dan gaat hij heel lang in zijn toeren.
            Ik weet niet of dat nu nog het geval is?

Comment

• De gewone sportstand bij automaat bestaat al langer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
                De gewone sportstand bij automaat bestaat al langer.
                Oorspronkelijk geplaatst door joe5 Bekijk Berichten
                Bij mijn huidige E34 525 tds als ik hem daar op sport zet dan gaat hij heel lang in zijn toeren.
                Ik weet niet of dat nu nog het geval is?
                Dus eigenlijk is er geen verschil met de gewone automaat buiten een iets sportiever uitziende pook en schakelen aan het stuur...

Comment

Dus eigenlijk is er geen verschil met de gewone automaat buiten een iets sportiever uitziende pook en schakelen aan het stuur...

Ik denk dat het zoiets zal zijn!
                  Kost ook maar 100 euro meer geloof ik.
                  Maar voor mij is zoiets van goudwaarde!!!
                  Ik zit namelijk in een rolstoel en ik kan mijn benen niet gebruiken,enzo kan ik terug een beetje proeven van het schakelen van vroeger.

Comment

Ik denk dat het zoiets zal zijn!
                    Kost ook maar 100 euro meer geloof ik.
                    Maar voor mij is zoiets van goudwaarde!!!
                    Ik zit namelijk in een rolstoel en ik kan mijn benen niet gebruiken,enzo kan ik terug een beetje proeven van het schakelen van vroeger.
                    Euhm, met de gewone automaat kan je ook schakelen hè , maar met de sportautomaat ook aan het stuur .

Comment

Euhm, met de gewone automaat kan je ook schakelen hè , maar met de sportautomaat ook aan het stuur .
                      Aan stuur is de goedkoopste optie!Lol!
                      Ik kan niet wachten! Ik hoop dat hij vroeger gaat zijn,maar ik vrees ervoor.

Comment

Aan stuur is de goedkoopste optie!Lol!
                        Maar dan moet ge eerst nog de sportautomaat aanvinken, toch ?

Comment

Maar dan moet ge eerst nog de sportautomaat aanvinken, toch ?

Gewone automaat 1800 euro en een beetje,sport 1900 euro en een beetje!

Comment

Gewone automaat 1800 euro en een beetje,sport 1900 euro en een beetje!
                            Je bedoelt dat het prijsverschil tussen die twee opties de goedkoopste optie is.

Comment

Je bedoelt dat het prijsverschil tussen die twee opties de goedkoopste optie is.
                              Idd. Ik moet zowiezo een automaat nemen dus!

Comment

Idd. Ik moet zowiezo een automaat nemen dus!
                                Juist, ik zou het zowiezo nemen, het past gewoon beter in zo'n grote bak .

Comment

• http://www.oxiginwheels.com/ Lexor full chroom

Ik zou één van deze velgen willen kopen voor mijn touring.
                                  Maar normaal mag het niet,maar ik overweeg 19 a 20 d te nemen.
                                  De 19 gaat zeker (he wannes),maar 20 gaat dat ook?
                                  Last edited by ; 29/06/2007, 11:42.

Comment

• Vanaf modeljaar 2008 beschikbaar: variabele lichtverdeling wordt toegevoegd aan de optie "bochtverlichting".

Comment

• Hoe werkt zo'n variabele lichtverdeling dan juist? Aan de hand van sensoren die bepaalde zaken detecteren zoals auto's in tegenovergestelde richting bvb?

Comment

• En de phares gaan automatisch schijnen bij een pikdonkere weg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                          En de phares gaan automatisch schijnen bij een pikdonkere weg?
                                          Dat is ook al zo als je de High Beam assist hebt! In onze 330d is dat zo en vanaf er een tegenligger komt gaan ze direct uit.

Comment

Working...
                                          X