Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat (B8)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenHah, met de golf 4 moest je idd meer nadenken en bouwde ik een grotere marge in dan met de nieuwe golf omdat er zo'n verschil in zit van snelheid das een feit. Hoe ik nu kan inhalen moest ik vroeger niet proberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenEn dan had je de TDI met verschillende rode letters. Graaf was dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk BerichtenIk twijfel, was alles rood niet 150pk?
Comment
-
In die tijd met steeds hogere pk's waren er nogal wat discussies.
Het was toch onverantwoord om uit eenzelfde motor 130 pk te halen terwijl die
eigenlijk gemaakt was voor 90 pk, zo dachten we dan toch...
Nu zou ik onmiddellijk tekenen voor die 130 pk.
Comment
-
bajaat, daarmee ook heb ik absoluut geen prob met downsizing, al van zolang ik de industrie volg zijn er steeds schreeuwers die het zaakje niet vertrouwen
ik bekijk het zo, de 2.0 diesel bij benz had bij mijn geboorte 55 pk, toen ik 3 was kreeg de golf diesel 50 pk uit de 1.5 diesel (deze was wel een koppakkingvreter), toen ik 11 was kreeg benz 72 pk uit de 2.0...moord brandt
de 1.9 tdi 110 op mijn 14...ai ai ai...erna was er de 130 pk
etc etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenKlopt, vorige week nog een golf gezien let zlles rood, was de absolute top toen, 150pk uit de 1.9tdi
In filmpje van autoblog over de Passat zouden ze ooit nooit geloven dat die topdiesel 500nm heeft. Raar eigenlijk waarom ze die rijbeleving altijd zo willen wegfilteren de laatste jaren.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenMooi kleurtje die laatste foto's.
Comment
Comment