Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ben er wel van overtuigd dat op een e veeel meer rabbat wordt gegeven als op deze nieuwe passat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Dit zijn leaseprijzen per maand, daar zit alles in, financiering, onderhoud, brandstof, terugneemwaarde etc.
      Dacht je nu dat Directlease niks van korting zou krijgen op een Mercedes, en wel bij VW??? En zelfs dan, het verschil zal geen 10% zijn.

Die 2 auto's zitten gewoon 2 klasses uit elkaar.
      Bij Audi kregen wij 20% en bij VW 10%, zelfde firma op dezelfde moment. Met de specifieke voorwaarden van een bedrijf kan een publieke website nooit rekening houden.
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
        Nee, maar 2 klassen achteruit + dan ook nog eens een motor die beter past in een grasmaaier is er wel wat over. Dit is zoals iemand al aangeeft €200 loon inleveren...
        Je hebt een ruime gezinswagen, die je privé minder kost dan die MB. In mijn ogen doe je winst.

En een job opgeven om je ego op peil te houden, dan sta je ver van de realiteit van vandaag.
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Zelfs taxibedrijven schakelen over op VW en zelfa nog meer op Skoda, moeten die mannen nu allemaal hun job opgeven ;-)
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
            Zelfs taxibedrijven schakelen over op VW en zelfa nog meer op Skoda, moeten die mannen nu allemaal hun job opgeven ;-)
            Das niet van (grote) weelde dat die dat (moeten) doen, wel van doordachte bedrijfspolicy.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
              Bij Audi kregen wij 20% en bij VW 10%, zelfde firma op dezelfde moment. Met de specifieke voorwaarden van een bedrijf kan een publieke website nooit rekening houden.
              Maar 10% op de aankoop geeft geen 200€ per maand hé.
              Bovendien is die E helemaal kaal, en de Passat is een highline met business pack.

Ik heb nog nooit een kale E 200 gezien, laat staan dat ik daar gelukkig mee zou zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                Maar 10% op de aankoop geeft geen 200€ per maand hé.
                Bovendien is die E helemaal kaal, en de Passat is een highline met business pack.

Ik heb nog nooit een kale E 200 gezien, laat staan dat ik daar gelukkig mee zou zijn.
                Onze Multivan highline met business pack koste in de tijd ook een pak meer dan de vroeger aangekochte MB-Viano met business pack.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Je hebt een ruime gezinswagen, die je privé minder kost dan die MB. In mijn ogen doe je winst.

En een job opgeven om je ego op peil te houden, dan sta je ver van de realiteit van vandaag.
                  Meer dan 200 euro loonverlies niet zomaar pikken noem jij ver van de realiteit staan? Vreemd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
                    Meer dan 200 euro loonverlies niet zomaar pikken noem jij ver van de realiteit staan? Vreemd...
                    Loonverlies? Tel jij wagenbudget gewoon bij het loon? Kan hij met een E een boterham meer kopen?

Trouwens met een gelijk budget kan je trouwens nu perfect een klasse moeten zakken na 4 jaar. In die 4 jaar is er serieus veel gewijzigd in de fiscaliteit. Een gelijk wagenbudget is nu al duurder voor de werkgever, laat staan dat de werkgever ook nog het budget moet optrekken om zijn werknemers in die E te houden ...

Dat noem ik ver van de realiteit ja.
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Terug in topic: het valt me op hoe weinig koppel de 1.6 TDI heeft ten opzichte van de 1.6 dci die ook in de nieuwe c klasse ligt. Ben ook heel benieuwd hoe een standaard comfortline er uit zal zien.
                      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Idd of ivm de 1.6 diesel van alfa. Die heeft standaard 350nm.
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Ik zie dat in leasing een 1.6 highline overeenkomt met een 2.0 comfortline.

Ik denk dat de 2.0, nu zeker met zijn zeer gunstige uitstoot, hoge toppen zal scheren.

Ik gok dat velen de highline links zullen laten liggen ten voordele van de 2 liter diesel.

Comment

grapjas. ik zou ook de E niet willen inwisselen voor een mindere passat en zou dit als een serieuze loonsvermindering zien
                            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              grapjas. ik zou ook de E niet willen inwisselen voor een mindere passat en zou dit als een serieuze loonsvermindering zien
                              Dan zijn jullie allemaal gelukzakken in deze moeilijke tijden. Ik zie toch veel vrienden terugvallen van een 325d met alle toeters en bellen naar een 318, of van een A6 naar een Passat, of van een A4 naar een Skoda ...

Comment

• als dat er ooit van zou komen kies ik gewoon terug voor meer netto loon en doe mijn woon-werk verkeer terug met mijn prive wagen
                                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                                  Dan zijn jullie allemaal gelukzakken in deze moeilijke tijden. Ik zie toch veel vrienden terugvallen van een 325d met alle toeters en bellen naar een 318, of van een A6 naar een Passat, of van een A4 naar een Skoda ...
                                  Veel bedrijven hebben inderdaad de laatste jaren hun car policy teruggeschroefd omdat het een "gemakkelijke" manier is om te besparen en anderzijds bedrijfswagens ook steeds duurder worden, alleen al omwille van de brandstof en hetzelfde type wagen wordt meestal ook in een snel tempo duurder. Maar een beperkt aantal bedrijven zal af en toe hun leasebudget verhogen om werknemers hetzelfde te gunnen als zoveel jaar terug.
                                  VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    als dat er ooit van zou komen kies ik gewoon terug voor meer netto loon en doe mijn woon-werk verkeer terug met mijn prive wagen
                                    same here...als men bv gaat beginnen met Priussen of dergelijke te geven dan hoeft een lease wagen ook niet meer.

Dan koop ik me wel een Amerikaanse Pickup. Veel standaard opties, hogere zitting, lichte vracht, supergoedkoop door LPG/LPI, ...
                                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Zolang ik een wagen krijg, en die kost me per maand maximum twee bakken brandstof, dan hoor je mij nie klagen ... Geen zorgen over verzekering, banden, onderhoud, accidenten, verkoopprijzen, ....
                                      als je bij ons kiest om geen wagen te nemen dan kan dat. Alleen: je krijgt erniks voor in de plaats, geen loon, ook niet eigen wagen inbrengen als kost ( enkel equivalent treinabonnement) op zowat een vloot van 3000 wagens zijn er 3 die perse zelf hun goesting wilden kopen , dus dat is 0,1% ...
                                      sterker, velen gebruiken hun leasingbudget niet meer op, om zo minder vaa te betalen. De overschot kunnen ze dakboxen mee kopen, fietsrekken, (elektrische) fietsen ...

Comment

• bij ons zijn ze kwa wagen ook gezakt, de xc 90 is de xc 60 geworden, niemand klaagde omdat ze weten dat het noch voor de baas als de nv belgie goed gaat

ik ben ervan overtuigd dat de xc 60 bij aflossing wel eens goed een passat gaat worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          bij ons zijn ze kwa wagen ook gezakt, de xc 90 is de xc 60 geworden, niemand klaagde omdat ze weten dat het noch voor de baas als de nv belgie goed gaat

ik ben ervan overtuigd dat de xc 60 bij aflossing wel eens goed een passat gaat worden
                                          Voila, en als ik hem zo zie zal dat geen straf zijn

Comment

Working...
                                          X