Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    als dat er ooit van zou komen kies ik gewoon terug voor meer netto loon en doe mijn woon-werk verkeer terug met mijn prive wagen
    Wat oogkleppen allemaal niet doet met een mens, VW te min voor een Mercedes fan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Wat oogkleppen allemaal niet doet met een mens, VW te min voor een Mercedes fan?
      Ok, discussie gesloten. De één vindt moeten inboeten in auto loonverlies, de andere is blij dat hij kan blijven werken. Dit is voor een ander topic.

Hier gaat het over de nieuwe passat, vanaf donderdag 18h te bewonderen bij de dealer.
      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
        Ok, discussie gesloten. De één vindt moeten inboeten in auto loonverlies, de andere is blij dat hij kan blijven werken. Dit is voor een ander topic.

Hier gaat het over de nieuwe passat, vanaf donderdag 18h te bewonderen bij de dealer.

Heb hem al zien staan bij de dealer in het atelier, ben er niet wild van.
        Huidige versie is mooier naar mijn mening

Comment

• het mag natuurlijk en in veel mensen hun ogen zelfs blijkbaar een must
          en ik ben er ook van overtuigd dat een mooie lijn niet duurder hoeft te zijn

maar een passat heeft nooit de ambitie om mooi te zijn, al was de cc erg knap van lijn...een passat zijn verdienste is de binnenruimte, de ruime koffer en het zakelijk niemand tegen de borst stotend uiterlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
            Zolang ik een wagen krijg, en die kost me per maand maximum twee bakken brandstof, dan hoor je mij nie klagen ... Geen zorgen over verzekering, banden, onderhoud, accidenten, verkoopprijzen, ....
            als je bij ons kiest om geen wagen te nemen dan kan dat. Alleen: je krijgt erniks voor in de plaats, geen loon, ook niet eigen wagen inbrengen als kost ( enkel equivalent treinabonnement) op zowat een vloot van 3000 wagens zijn er 3 die perse zelf hun goesting wilden kopen , dus dat is 0,1% ...
            sterker, velen gebruiken hun leasingbudget niet meer op, om zo minder vaa te betalen. De overschot kunnen ze dakboxen mee kopen, fietsrekken, (elektrische) fietsen ...
            Moeten jullie zelf instaan voor de brandstofkost?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk Berichten
              bij ons alvast wel al krijgen we wel een mooie woon-werk km vergoeding
              lets have some more member berries

Comment

• Klinkt veelbelovend...

TDI! Bij Volkswagen zijn die letters al even belangrijk als de naam VW. Het merk wil zowel uitpakken met kracht als met zuinigheid. Zo krijgt de VW Passat een 2.0 TDI onder de motorkap die 240 pk haalt. Maar de 2.0 TDI-versie waarbij je pas echt ogen trekt, is de 'milde hybride'. Die komt uit 272 pk en 500 Nm.
                Andere vernieuwing die we in Wolfsburg te zien kregen, is de DSG dubbele koppelingsbak met tien versnellingen. VW noemt deze DQ511, en je zal hem terugvinden bij de nieuwe 2.0 TDI met 272 pk.
                Bron
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk Berichten
                  nee, ik bedoel dat het VAA dat ik betaal nauwelijks het equivalent is van 2 keer tanken ... Om maar te zeggen dat ik me daar in de verste verte niet zelf een auto kan voor kopen, onderhouden, verzekeren, en zelf brandstof voor betalen ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Klinkt veelbelovend...

Bron
                    Ze mogen nog zo veelbelovend zijn of worden, als de regering in Parijs er inslagen om binnen 5j alle diesels te weren gaat dit snel naar andere landen overwaaien en zal het snel gedaan zijn met diesel...

Ik ga donderdag naar de nieuwe passat kijken maar weet nu al dat dat een mooie maar gewone auto is. Tijdloosheid en betrouwbaarheid zijn hier het belangrijkste aspect
                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• ik ben toch ook curieus, donderdag ook eens gaan zien
                      hoewel 4,76 meter toch wel erg lang wordt om altijd alleen in de auto te zitten
                      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Heb hem in real life gezien . Niet echt mijn ding maar lijkt me een grote verbetering t.o.v. het vorig model. De verkoper zij dat de huidige CC niet meer zal verkopen ééns mensen met deze hebben gereden. Ben benieuwd.

Comment

• ik denk dat de huidige cc nu al niet meer verkoopt. Die zijn echt nauwelijks te zien.
                          Ik denk dat die net iets te duur is in vergelijking met bv. audi a5 sportback.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                            ik denk dat de huidige cc nu al niet meer verkoopt. Die zijn echt nauwelijks te zien.
                            Net zoals een Phaeton... Waarom die kopen als je ook een A8 kan hebben
                            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                              ik denk dat de huidige cc nu al niet meer verkoopt. Die zijn echt nauwelijks te zien.
                              Niet als je particulier koopt maar wel als lease. Voeg nog daarbij dat het interieur van de CC identiek was aan de vorige generatie Passat én dat je de laatste jaren geen CC krijgt met meer dan 140 pk terwijl het toch geen lichte wagen is... En persoonlijk vind ik de CC facelift een pak minder mooi dan de vorige generatie.
                              VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Net mijn bestelling geplaatst: 1.6 TDI highline break.

Enige opties: Metaalkleur en Radio Media.

Kleur: Night Blue & Nature Brown Interieur.

Gezien de GPS (de basis) pas vanaf de zomer leverbaar is, wordt het dus nog een TOMTOM onder de kerstboom.

Comment

• Meendet? Hoe stom is dat dat die gps pas vanaf de zomer leverbaar is. Durf wedden dat het identiek is van de golf...
                                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Typisch volkswagen. Kunnen zich dat blijkbaar ook permitteren.
                                    Eigenlijk is hun werk dus maar half af - en in de design is den tijd niet gekropen... Luie firma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                      Meendet? Hoe stom is dat dat die gps pas vanaf de zomer leverbaar is. Durf wedden dat het identiek is van de golf...
                                      Ja, enig alternatief is 800 € opleggen voor de dure GPS.

Nu, ik heb de VW systemen al gehad, kunnen lang niet mee met de basis TOMTOM met Real Traffic die ik nu in mijn Grand Scenic heb, dus ze mogen hem hebben.

Comment

• Terecht, die discover media dat ik nu heb is toch maar zozo, soms onduidelijk. Maar bon moet toch niets meer aan mijn ruit plakken. Of dat ik het nog zou doen? HMmm
                                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                          Terecht, die discover media dat ik nu heb is toch maar zozo, soms onduidelijk. Maar bon moet toch niets meer aan mijn ruit plakken. Of dat ik het nog zou doen? HMmm
                                          Neem een keanu houder.

Comment

Working...
                                          X