Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat (B8)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWat oogkleppen allemaal niet doet met een mens, VW te min voor een Mercedes fan?
Hier gaat het over de nieuwe passat, vanaf donderdag 18h te bewonderen bij de dealer.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenOk, discussie gesloten. De één vindt moeten inboeten in auto loonverlies, de andere is blij dat hij kan blijven werken. Dit is voor een ander topic.
Hier gaat het over de nieuwe passat, vanaf donderdag 18h te bewonderen bij de dealer.
Heb hem al zien staan bij de dealer in het atelier, ben er niet wild van.
Huidige versie is mooier naar mijn mening
Comment
-
het mag natuurlijk en in veel mensen hun ogen zelfs blijkbaar een must
en ik ben er ook van overtuigd dat een mooie lijn niet duurder hoeft te zijn
maar een passat heeft nooit de ambitie om mooi te zijn, al was de cc erg knap van lijn...een passat zijn verdienste is de binnenruimte, de ruime koffer en het zakelijk niemand tegen de borst stotend uiterlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenZolang ik een wagen krijg, en die kost me per maand maximum twee bakken brandstof, dan hoor je mij nie klagen ... Geen zorgen over verzekering, banden, onderhoud, accidenten, verkoopprijzen, ....
als je bij ons kiest om geen wagen te nemen dan kan dat. Alleen: je krijgt erniks voor in de plaats, geen loon, ook niet eigen wagen inbrengen als kost ( enkel equivalent treinabonnement) op zowat een vloot van 3000 wagens zijn er 3 die perse zelf hun goesting wilden kopen , dus dat is 0,1% ...
sterker, velen gebruiken hun leasingbudget niet meer op, om zo minder vaa te betalen. De overschot kunnen ze dakboxen mee kopen, fietsrekken, (elektrische) fietsen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk BerichtenMoeten jullie zelf instaan voor de brandstofkost?lets have some more member berries
Comment
-
Klinkt veelbelovend...
TDI! Bij Volkswagen zijn die letters al even belangrijk als de naam VW. Het merk wil zowel uitpakken met kracht als met zuinigheid. Zo krijgt de VW Passat een 2.0 TDI onder de motorkap die 240 pk haalt. Maar de 2.0 TDI-versie waarbij je pas echt ogen trekt, is de 'milde hybride'. Die komt uit 272 pk en 500 Nm.Andere vernieuwing die we in Wolfsburg te zien kregen, is de DSG dubbele koppelingsbak met tien versnellingen. VW noemt deze DQ511, en je zal hem terugvinden bij de nieuwe 2.0 TDI met 272 pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk BerichtenMoeten jullie zelf instaan voor de brandstofkost?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
Ik ga donderdag naar de nieuwe passat kijken maar weet nu al dat dat een mooie maar gewone auto is. Tijdloosheid en betrouwbaarheid zijn hier het belangrijkste aspectKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenik denk dat de huidige cc nu al niet meer verkoopt. Die zijn echt nauwelijks te zien.
Ik denk dat die net iets te duur is in vergelijking met bv. audi a5 sportback.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenik denk dat de huidige cc nu al niet meer verkoopt. Die zijn echt nauwelijks te zien.
Ik denk dat die net iets te duur is in vergelijking met bv. audi a5 sportback.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Net mijn bestelling geplaatst: 1.6 TDI highline break.
Enige opties: Metaalkleur en Radio Media.
Kleur: Night Blue & Nature Brown Interieur.
Gezien de GPS (de basis) pas vanaf de zomer leverbaar is, wordt het dus nog een TOMTOM onder de kerstboom.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Meendet? Hoe stom is dat dat die gps pas vanaf de zomer leverbaar is. Durf wedden dat het identiek is van de golf...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenMeendet? Hoe stom is dat dat die gps pas vanaf de zomer leverbaar is. Durf wedden dat het identiek is van de golf...
Nu, ik heb de VW systemen al gehad, kunnen lang niet mee met de basis TOMTOM met Real Traffic die ik nu in mijn Grand Scenic heb, dus ze mogen hem hebben.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Terecht, die discover media dat ik nu heb is toch maar zozo, soms onduidelijk. Maar bon moet toch niets meer aan mijn ruit plakken. Of dat ik het nog zou doen? HMmm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenTerecht, die discover media dat ik nu heb is toch maar zozo, soms onduidelijk. Maar bon moet toch niets meer aan mijn ruit plakken. Of dat ik het nog zou doen? HMmm
Comment
Comment