Oorspronkelijk geplaatst door tradie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat (B8)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenNeem een keanu houder.
Heb ik sinds vorige week ook, content van! De naam is wel Kenu:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenKeanu houder???
Werkt bij de meeste autos.
De plus versie heb je nodig bij iphone 6 of de smartphones vanaf 4.5 inch.
De 5 en kleinere smartphones de gewone.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenMeendet? Hoe stom is dat dat die gps pas vanaf de zomer leverbaar is. Durf wedden dat het identiek is van de golf...
De Discover Media is trouwens wel leverbaar, alleen in combinatie met de Active Display loopt de levering momenteel nog wat op.
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenJa, enig alternatief is 800 € opleggen voor de dure GPS.
Nu, ik heb de VW systemen al gehad, kunnen lang niet mee met de basis TOMTOM met Real Traffic die ik nu in mijn Grand Scenic heb, dus ze mogen hem hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGPS is niet dezelfde, is van de 2de generatie met betere weergave en snellere processor. Scherm is ook groter geworden.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenHet scherm van de discover pro wordt dus nog groter (dan thans in de Golf)?
Comment
-
Alleen voor de passat of ook voor de toekomstige golfjes? Ivm discover media
Comment
-
ik kan soms wel vloeken op die Discover Media...zo traag en al die bugs pfff
zelfs de RNS510 die ik vroeger had is beter, ok, die komt wel overeen met de Discover Pro maar dan nog, dat is meer dan 5jaar geleden.
heb net op de configurator een Passat Variant 2.0 TDI DSG geconfigureerd en kom op een kleine 60 000 euro...mooie prijs voor een Passat.
De wagen van uw keuze
Totale prijs 58.105,22 €
Basisprijs 37.920,00 €
Mijn geselecteerde opties 20.185,22 €
en dat is nog maar de standaard 150pk versie heKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenik kan soms wel vloeken op die Discover Media...zo traag en al die bugs pfff
zelfs de RNS510 die ik vroeger had is beter, ok, die komt wel overeen met de Discover Pro maar dan nog, dat is meer dan 5jaar geleden.
heb net op de configurator een Passat Variant 2.0 TDI DSG geconfigureerd en kom op een kleine 60 000 euro...mooie prijs voor een Passat.
De wagen van uw keuze
Totale prijs 58.105,22 €
Basisprijs 37.920,00 €
en dat is nog maar de standaard 150pk versie he
Ik heb hem zelf ook es geconfigureerd en was verbaasd dat ik zo weinig opties moest nemen op de highline (enkel metaalkleur, LED lichten en een pakket met NAVI pro, camera, inklapbare spiegels en USB)Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenik kan soms wel vloeken op die Discover Media...zo traag en al die bugs pfff
De wagen van uw keuze
Totale prijs 58.105,22 €
Basisprijs 37.920,00 €
en dat is nog maar de standaard 150pk versie he
New Passat Variant Highline.
Passat Highline 2.0 TDI BlueMotion Technology 110 kW (150 pk) 6 versnellingen DSG
De wagen van uw keuze- [*=left]Totale prijs46.272,79 €[*=left]Basisprijs[*=left]Mijn geselecteerde opties37.920,00 € 1
8.352,79 € 1
Financieringsproducten
Die dat ik heb samengesteld is ook de 2.0TDI DSG 150pk, Discover pro, leder, led lampen, verwarmde zetels, 19inch velgen, verduisterde ruiten park assist + rear vieuw.... enzovoort
Comment
- [*=left]Totale prijs
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtendan hebt ge u toch goed laten gaan met dure prullen misschien nog wel leuke prullen...maar must have ?
Ik heb hem zelf ook es geconfigureerd en was verbaasd dat ik zo weinig opties moest nemen op de highline (enkel metaalkleur, LED lichten en een pakket met NAVI pro, camera, inklapbare spiegels en USB)2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Er zit precies een bug in de configurator ... Bij highline moet je verplicht active display aanvinken ... En dan verplicht een gps. Ik heb een basis highline besteld. Zit daar dan geen active display in?2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenEr zit precies een bug in de configurator ... Bij highline moet je verplicht active display aanvinken ... En dan verplicht een gps. Ik heb een basis highline besteld. Zit daar dan geen active display in?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
32000 ? Nee hoor , een 1.4 tsi 125 comfortline limousine heb je al voor goed 23.000 euro. Een 1.6 tdi 120 pk kost 24.500 euro. In het kader van mijn persoonlijke tax shift kijk ik natuurlijk ook over de nationale grenzen uit naar de beste prijs. De configurator van VW Belgie is inderdaad niet goed. De prijzen liggen constant een paar duizend euro te hoog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenbasisprijs voor een passat is 37k? wtf dan koopt er toch wel niemand zoiets? leg 3k bij en je hebt een E of 5
Comment
-
Vond het een beetje teleurstellend vanavond bij de onthulling. De beide passats hadden geen LED koplampen, geen automatische koffer en dat stampen onder de bumper a la 3 serie.
Wat wel knap is, is de tellerpartij. Zeer hoge resolutie.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenVond het een beetje teleurstellend vanavond bij de onthulling. De beide passats hadden geen LED koplampen, geen automatische koffer en dat stampen onder de bumper a la 3 serie.
Wat wel knap is, is de tellerpartij. Zeer hoge resolutie.
laat ons zeggen dat in realiteit de gap met de oude passat kleiner is dan wat je op de eerste foto's zou gedacht hebben...
los daarvan, mooie auto....maar nu toch ni de auto die ik met mijn hart zou kopen.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
Comment