Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
    Neem een keanu houder.
    Keanu houder???
    2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
    2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
      Neem een keanu houder.

Heb ik sinds vorige week ook, content van! De naam is wel Kenu:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
        Keanu houder???
        Kenu sorry.
        Werkt bij de meeste autos.
        De plus versie heb je nodig bij iphone 6 of de smartphones vanaf 4.5 inch.
        De 5 en kleinere smartphones de gewone.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
          Meendet? Hoe stom is dat dat die gps pas vanaf de zomer leverbaar is. Durf wedden dat het identiek is van de golf...
          GPS is niet dezelfde, is van de 2de generatie met betere weergave en snellere processor. Scherm is ook groter geworden.
          De Discover Media is trouwens wel leverbaar, alleen in combinatie met de Active Display loopt de levering momenteel nog wat op.

Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
          Ja, enig alternatief is 800 € opleggen voor de dure GPS.

Nu, ik heb de VW systemen al gehad, kunnen lang niet mee met de basis TOMTOM met Real Traffic die ik nu in mijn Grand Scenic heb, dus ze mogen hem hebben.
          Vroeger klopte dat inderdaad, tegenwoordig zijn ze toch van een ander niveau naar mijn mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            GPS is niet dezelfde, is van de 2de generatie met betere weergave en snellere processor. Scherm is ook groter geworden.
            Het scherm van de discover pro wordt dus nog groter (dan thans in de Golf)?
            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
              Het scherm van de discover pro wordt dus nog groter (dan thans in de Golf)?
              De grootte van het scherm van de Discover Pro blijft hetzelfde, dat van de Discover Media is groter geworden met een veel fijnere weergave.

Comment

• Alleen voor de passat of ook voor de toekomstige golfjes? Ivm discover media
                VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• ik kan soms wel vloeken op die Discover Media...zo traag en al die bugs pfff
                  zelfs de RNS510 die ik vroeger had is beter, ok, die komt wel overeen met de Discover Pro maar dan nog, dat is meer dan 5jaar geleden.

heb net op de configurator een Passat Variant 2.0 TDI DSG geconfigureerd en kom op een kleine 60 000 euro...mooie prijs voor een Passat.

De wagen van uw keuze
                  Totale prijs 58.105,22 €
                  Basisprijs 37.920,00 €
                  Mijn geselecteerde opties 20.185,22 €

en dat is nog maar de standaard 150pk versie he
                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Dan zou ik toch eens naar een A6 kijken....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                      ik kan soms wel vloeken op die Discover Media...zo traag en al die bugs pfff
                      zelfs de RNS510 die ik vroeger had is beter, ok, die komt wel overeen met de Discover Pro maar dan nog, dat is meer dan 5jaar geleden.

heb net op de configurator een Passat Variant 2.0 TDI DSG geconfigureerd en kom op een kleine 60 000 euro...mooie prijs voor een Passat.

De wagen van uw keuze
                      Totale prijs 58.105,22 €
                      Basisprijs 37.920,00 €

dan hebt ge u toch goed laten gaan met dure prullen misschien nog wel leuke prullen...maar must have ?
                      Ik heb hem zelf ook es geconfigureerd en was verbaasd dat ik zo weinig opties moest nemen op de highline (enkel metaalkleur, LED lichten en een pakket met NAVI pro, camera, inklapbare spiegels en USB)
                      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

ik kan soms wel vloeken op die Discover Media...zo traag en al die bugs pfff

De wagen van uw keuze
                        Totale prijs 58.105,22 €
                        Basisprijs 37.920,00 €

Als ge elk optieke gaat aanvinken kom je er idd aan.

New Passat Variant Highline.

Passat Highline 2.0 TDI BlueMotion Technology 110 kW (150 pk) 6 versnellingen DSG

De wagen van uw keuze

• [*=left]Totale prijs
                          46.272,79 €
                          [*=left]Basisprijs
                          37.920,00 € 1
                          [*=left]Mijn geselecteerde opties
                          8.352,79 € 1

Financieringsproducten

Die dat ik heb samengesteld is ook de 2.0TDI DSG 150pk, Discover pro, leder, led lampen, verwarmde zetels, 19inch velgen, verduisterde ruiten park assist + rear vieuw.... enzovoort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                          dan hebt ge u toch goed laten gaan met dure prullen misschien nog wel leuke prullen...maar must have ?
                          Ik heb hem zelf ook es geconfigureerd en was verbaasd dat ik zo weinig opties moest nemen op de highline (enkel metaalkleur, LED lichten en een pakket met NAVI pro, camera, inklapbare spiegels en USB)
                          Voila, ik zou niet weten wat nog meer echt nodig is. Ik heb hel zonder opties ...

Comment

• Er zit precies een bug in de configurator ... Bij highline moet je verplicht active display aanvinken ... En dan verplicht een gps. Ik heb een basis highline besteld. Zit daar dan geen active display in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                              Er zit precies een bug in de configurator ... Bij highline moet je verplicht active display aanvinken ... En dan verplicht een gps. Ik heb een basis highline besteld. Zit daar dan geen active display in?
                              De configurator van vw is nog nooit goed geweest. Hij is al iets beter maar ik begrijp niet waarom het zoals bij Porsche kan... Is precies zoals een computerspel. En eveneens van VAG, internet is zo een belangrijke markt van info... Zorg dan dat die configurator perfect werkt.

Comment

• basisprijs voor een passat is 37k? wtf dan koopt er toch wel niemand zoiets? leg 3k bij en je hebt een E of 5
                                lets have some more member berries

Comment

• das raar, was vandaag bij dieteren en daar stond vanafprijs van 32000 ofzoiets ongeveer. (kan me vergissen!)

Comment

• 32000 ? Nee hoor , een 1.4 tsi 125 comfortline limousine heb je al voor goed 23.000 euro. Een 1.6 tdi 120 pk kost 24.500 euro. In het kader van mijn persoonlijke tax shift kijk ik natuurlijk ook over de nationale grenzen uit naar de beste prijs. De configurator van VW Belgie is inderdaad niet goed. De prijzen liggen constant een paar duizend euro te hoog.
                                    Last edited by ; 11/12/2014, 06:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                      basisprijs voor een passat is 37k? wtf dan koopt er toch wel niemand zoiets? leg 3k bij en je hebt een E of 5
                                      Das niet waar. De passat is een pak goedkoper dan een vergelijkbare 3 en A4.

Comment

• Vond het een beetje teleurstellend vanavond bij de onthulling. De beide passats hadden geen LED koplampen, geen automatische koffer en dat stampen onder de bumper a la 3 serie.
                                        Wat wel knap is, is de tellerpartij. Zeer hoge resolutie.

Comment

Vond het een beetje teleurstellend vanavond bij de onthulling. De beide passats hadden geen LED koplampen, geen automatische koffer en dat stampen onder de bumper a la 3 serie.
                                          Wat wel knap is, is de tellerpartij. Zeer hoge resolutie.
                                          awel....ik ook
                                          laat ons zeggen dat in realiteit de gap met de oude passat kleiner is dan wat je op de eerste foto's zou gedacht hebben...
                                          los daarvan, mooie auto....maar nu toch ni de auto die ik met mijn hart zou kopen.
                                          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Working...
                                          X