Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
    awel....ik ook
    laat ons zeggen dat in realiteit de gap met de oude passat kleiner is dan wat je op de eerste foto's zou gedacht hebben...
    los daarvan, mooie auto....maar nu toch ni de auto die ik met mijn hart zou kopen.
    ja voila, vooral van binnen merk je dat hij, zeker met de normale tellers, amper verschilt van de vorige. Ook die LEDjes in de deuren zoals de Golf Highline was er bij de Passat Highline niet bij.
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
      Vond het een beetje teleurstellend vanavond bij de onthulling. De beide passats hadden geen LED koplampen, geen automatische koffer en dat stampen onder de bumper a la 3 serie.
      Wat wel knap is, is de tellerpartij. Zeer hoge resolutie.
      Bij een onthulling zou je toch de auto verwachten met de meeste opties op??
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• ben ook gaan kijken niet echt mijn ding zo'n familiewagen geef mij maar de Golf

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten

Comment

• Gisteren ook naar opening geweest (Oudenaarde). Mooie auto maar vind nog nergens tests voor de 1.6, de verkopers hebben in griekenland ook enkel met 2.0 gereden en blijkbaar is er enorm veel onduidelijkheid over dat led dashboard/grote gps. Wel of niet verkrijgbaar? Idem voor leder? Ze weten het precies allemaal niet zo goed. En vanaf vandaag dan wel salon-condities op de A6 en A4. Maakt de keuze toch moeilijk.

Comment

• Wat de showroommodellen betreft: ik vind het een vooruitgang dat meer 'normale' modellen in de showroom staan. Vaak staan afgeladen versies in de showroom van in dit geval meer dan 50.000 €. Voor Jan Modaal dan een dikke teleurstelling als hij zijn Passat Comfortline in ontvangst neemt. Ik ben voorstander van standaardversies in de showroom, al begrijp ik dat men bij een introductie ook in staat moet zijn om de gadgets te demonstreren.

Verder heeft VW enkel problemen met de actvie display in combinatie met de standaard GPS, deze is pas vanaf juli leverbaar. Leder is direct leverbaar volgens de info die ik gisteren gekregen heb.
            2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
            2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
              zou ik dus ook verwachten...wel een teleurstelling dus

Comment

• Sent from here
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                  Gisteren ook naar opening geweest (Oudenaarde). Mooie auto maar vind nog nergens tests voor de 1.6, de verkopers hebben in griekenland ook enkel met 2.0 gereden en blijkbaar is er enorm veel onduidelijkheid over dat led dashboard/grote gps. Wel of niet verkrijgbaar? Idem voor leder? Ze weten het precies allemaal niet zo goed. En vanaf vandaag dan wel salon-condities op de A6 en A4. Maakt de keuze toch moeilijk.
                  ze hebben de pers bij de voorstelling met de krachtigere nieuwe motoren laten rijden. De Belgische tests zullen waarschijnlijk wel (onder andere) met de 1.6 TDI worden.
                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten

Sent from here
                    Het zijn dus overal EXACT dezelfde auto's blijkbaar...
                    Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                      Het zijn dus overal EXACT dezelfde auto's blijkbaar...

Niet bij Raes in Oostkamp, daar staat een mooie donkere Highline 2.0 TDI. Die Soho of andere velgen hierboven trekken trouwens op niks, geef mij maar de standaard Highline velgen zoals op de donkere hierboven.
                      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                        Ik ben voorstander van standaardversies in de showroom
                        Slimste zou eigelijk zijn een standaardmodel en een topmodel. Goede manier om wat extraatjes te verkopen, en dan zie je tenminste het verschil tussen de uitrustingsniveaus.
                        Mijn Skoda

Comment

• Bij Buslot in Dendermonde was er een mooie mix.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                            Slimste zou eigelijk zijn een standaardmodel en een topmodel. Goede manier om wat extraatjes te verkopen, en dan zie je tenminste het verschil tussen de uitrustingsniveaus.
                            Zoals op mijn foto bedoel je, :-)
                            Blauwe had zo goed als alle opties.
                            De grijze enkel een open dak en kleine navi.

Sent from here
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              Zoals op mijn foto bedoel je, :-)
                              Blauwe had zo goed als alle opties.
                              De grijze enkel een open dak en kleine navi.

Sent from here
                              Zo was het in de garage in Kontich ook.

Maar veel opties komen pas in juni volgend jaar uit. Zoals Rline pakket vanop de brochure

Comment

• Als die Passat GTE tegen het einde van 't jaar kan geleverd worden, is de kans reëel dat mijn volgende een Passat wordt. Nooit gedacht dat ik ooit een Passat zou aanvinken
                                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                  Als die Passat GTE tegen het einde van 't jaar kan geleverd worden, is de kans reëel dat mijn volgende een Passat wordt. Nooit gedacht dat ik ooit een Passat zou aanvinken
                                  Tegen den 31e ga da ni meer lukken :-P

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                    Tegen den 31e ga da ni meer lukken :-P
                                    2015 natuurlijk.
                                    Ik doe in januari een testrit met de e-tron. Als die me bevalt, wordt de volgende ofwel de e-tron ofwel de passat.
                                    In theorie zou ik mijn woon-werkverkeer bijna volledig elektirsch moeten kunnen afleggen (50 km enkele rit, niet al te druk, bijna overal 50 en 70km/h snelheidslimiet). Ik verbruik er vandaag 5l/100 km met een BMW520d.
                                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Voor de VW techniekers onder ons...
                                      Ik heb een VW Passat B8 in comfortline-afwerking aangekocht.
                                      Ik zou graag de dashboard trim panels langs de radio/gps, verwarmingsbediening en versnellingspook vervangen door panels in 'piano black' zoals bij een highline versie.
                                      Kunnen die paneeltjes gemakkelijk vervangen worden en hoe?
                                      Wat zou de prijs zijn voor zo'n setje in 'piano black'?
                                      Alvast bedankt voor uw feedback!
                                      0.jpg
                                      Last edited by ; 22/01/2015, 19:53.

Comment

• De benodigde onderdelen vind je terug op deze site :

Free services -> Carprog2 , en dan de Passat 2015 selecteren. Prijzen in euro zonder btw staan er bij. Site is soms wel wat traag..... Dat setje is wel niet goedkoop denk ik.

Comment

• Interessante site, helaas nog geen Passat vanaf 2015 te bespeuren.
                                          Toch bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
                                          De benodigde onderdelen vind je terug op deze site :

Free services -> Carprog2 , en dan de Passat 2015 selecteren. Prijzen in euro zonder btw staan er bij. Site is soms wel wat traag..... Dat setje is wel niet goedkoop denk ik.

Comment

Working...
                                          X