De Passat 2015 staat er wel degelijk op , beter zoeken :-) . Zelfs een prototype zoals de 1 liter VW XL1 vind je er al op terug.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat (B8)
Collapse
X
-
Nieuwe Passat gezien op het salon: langs de buitenkant: Waw! VW is er echt in geslaagd een klassieker een moderne en actuele look mee te geven. Ruimte: indrukwekkend! Maar waarom is VW niet net dat tikje verder durven gaan voor de modernisering van het interieur? Alles zit perfect in elkaar, voelt solide aan, maar oogt toch een beetje alsof het modern was drie/vier jaar geleden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
Hoe zou die nieuwe 1.6tdi rijden?
Comment
-
Het Passat-gamma heeft er een nieuw derivaat bij: ook van de nieuwe generatie brengt Volkswagen weer een Alltrack.
Op uiterlijk gebied onderscheidt de Alltrack zich door andere bumpers en beschermplaten voor de wielkasten, sideskirts en de bodemplaat. Bovendien staat de Alltrack 27,5 mm hoger op z'n poten.
Binnenin zien we een combinatie van alcantara en stof, lederen bekleding is een optie. Volkswagen monteert bovendien metalen sierstukken.
Naast de drie bekende rijmodi 'Eco', 'Normal' en 'Sport', krijgt de Alltrack nog een vierde rijmodus mee: 'Off road'. Wie deze optie selecteert, krijgt te maken met een aangepaste gas- en remrespons. Bovendien activeert de auto in dat geval de Hill Start Assist- en Hill Descent-system.
De basisbenzinemotor is een 1,4-liter TSI met 150 pk, de topversie is een 2.0 TSI met 220 pk. De drie diesels hebben alle een cilinderinhoud van 2,0 liter. De vermogens zijn 150, 190 en 240 pk.
De Volkswagen Passat Alltrack debuteert in maart in Genève en in september staat-ie bij de Europese dealers. De Nederlandse importeur heeft echter besloten om de Passat Alltrack niet naar ons land te halen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Leuk model, maar onbegrijpelijk dat ze die niet wat meer bodemvrijheid geven. 27,5mm, is echt te weinig.
Heb deze week in Frankfurt verschillende nieuwe breaks gezien. Voorkant vind ik niet echt top, maar voor de rest wel een geslaagde auto.
Wel is hij behoorlijk wat groter geworden, heb ik de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk BerichtenNieuwe Passat gezien op het salon: langs de buitenkant: Waw! VW is er echt in geslaagd een klassieker een moderne en actuele look mee te geven. Ruimte: indrukwekkend! Maar waarom is VW niet net dat tikje verder durven gaan voor de modernisering van het interieur? Alles zit perfect in elkaar, voelt solide aan, maar oogt toch een beetje alsof het modern was drie/vier jaar geleden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenprijs van dat ding op salon gezien? was 50.000 + :-)
pakt volledig rijklaar op de oprit is dat 65 000
Last edited by Liquid Li0n; 19/02/2015, 14:49.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Ik heb een jaar met de B7 (berline) gereden en heb in de showroom in de B8 gezeten en het was bijna dezelfde. Vanbinnen voelde hij precies hetzelfde als degene die ik had. Van buiten vind ik hem vanvoor mooier geworden, vanachter dan weer lelijker.
Edit: de prijs op het salon was inderdaad astronomisch, maar het was wel de duurste versie (4x4, full option,...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door houben Bekijk BerichtenIk heb een jaar met de B7 (berline) gereden en heb in de showroom in de B8 gezeten en het was bijna dezelfde. Vanbinnen voelde hij precies hetzelfde als degene die ik had. Van buiten vind ik hem vanvoor mooier geworden, vanachter dan weer lelijker.
Edit: de prijs op het salon was inderdaad astronomisch, maar het was wel de duurste versie (4x4, full option,...)Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenZet daar eens een A4, 3 of C naast met ong. dezelfde pk's en uitrusting. Denk dat ge dan al helemaal uit uw stoel gaat vallen.Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenik heb er zelfs een foto van getrokken omdat ik het er toch wel "over" vond gaan:
pakt volledig rijklaar op de oprit is dat 65 000
vb:
- GPS Discover Pro in Pack Business komt op € 2.000, hier wordt ze apart genomen
- alarm en easy open/keyles access kunnen in pakket genomen worden, echter niet combineerbaar met R-line
- Led koplampen zitten standaard in 240pk versie
- Led koplampen, side assist & lane assist,... kunnen worden gecombineerd in het Drive Pack Premium
- ...
Als ik de wagen volgens deze opties (met uitzondering van het alarm met easy open/keyless acess, wel metaalkleur genomen) kom ik uit op € 59.238, toch al € 4.000 goedkoper. En dan gaan daar nog de salonactie en korting vanaf.
Verder is het inderdaad wel de topversie (240pk 4Motion met quasi alle opties en R-line), dus ergens logisch dat de prijs de hoogte in gaat. Stel een A6 3.0 TDI samen met deze opties en met dit vermogen en je zal nog een héél stuk meer kwijt zijn, idem A4.
Volgens deze configuratie zullen er natuurlijk maar een handvol per jaar verkocht worden in België.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenMooi ding die nieuwe Alltrack. Ook fan van wat ze met het interieur hebben gedaan.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIdd knap doet me denken aan de Allroads van Audi.
Ergens wel logisch ook he.
Het concept is knal het zelfde.
Comment
Comment