Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Allemaal in de tijd begonnen omdat Subaru een stoerder model had op basis van de Legacy, namelijk de Outback.
Toen is Volvo met de XC70 gestart en de rest is gevolgd
Even gekeken, sommige zaken kloppen niet of zijn niet in pakket genomen.
vb:
- GPS Discover Pro in Pack Business komt op € 2.000, hier wordt ze apart genomen
- alarm en easy open/keyles access kunnen in pakket genomen worden, echter niet combineerbaar met R-line
- Led koplampen zitten standaard in 240pk versie
- Led koplampen, side assist & lane assist,... kunnen worden gecombineerd in het Drive Pack Premium
- ...
Als ik de wagen volgens deze opties (met uitzondering van het alarm met easy open/keyless acess, wel metaalkleur genomen) kom ik uit op € 59.238, toch al € 4.000 goedkoper. En dan gaan daar nog de salonactie en korting vanaf.
Verder is het inderdaad wel de topversie (240pk 4Motion met quasi alle opties en R-line), dus ergens logisch dat de prijs de hoogte in gaat. Stel een A6 3.0 TDI samen met deze opties en met dit vermogen en je zal nog een héél stuk meer kwijt zijn, idem A4.
Volgens deze configuratie zullen er natuurlijk maar een handvol per jaar verkocht worden in België.
dus volkswagen heeft heel erg hard in zijn eigen vlees gesneden door aan 300.000+ belgen een veel te hoge prijs te tonen tijdens het salon ZONDER kortingen en met allemaal opties dubbel gerekend van een spiksplinternieuw model en bestseller?
als dat al zou kloppen, wat ik raar vind, dat zijn ze op zijn minst OER EN OERDOM :-)
dus volkswagen heeft heel erg hard in zijn eigen vlees gesneden door aan 300.000+ belgen een veel te hoge prijs te tonen tijdens het salon ZONDER kortingen en met allemaal opties dubbel gerekend van een spiksplinternieuw model en bestseller?
als dat al zou kloppen, wat ik raar vind, dat zijn ze op zijn minst OER EN OERDOM :-)
Dat heeft te maken met het feit dat dit een auto is die naar verschillende internationale beurzen gaat en dus niet is geconfigureerd volgens de pakketten die in een bepaald land beschikbaar zijn.
Ik gaf enkel aan dat indien de wagen wél volgens pakketten in België beschikbaar geconfigureerd zou worden, de wagen iets voordeliger uit zou komen.
Dat heeft te maken met het feit dat dit een auto is die naar verschillende internationale beurzen gaat en dus niet is geconfigureerd volgens de pakketten die in een bepaald land beschikbaar zijn.
Ik gaf enkel aan dat indien de wagen wél volgens pakketten in België beschikbaar geconfigureerd zou worden, de wagen iets voordeliger uit zou komen.
maar wat is iets voordeliger...ipv 65000 euro 60 000 euro...
Een vergelijkbare A4, 3 of C is 8-10k duurder. Toch een groot verschil.
Configureer eens een 320d en vergelijk die met een passat 2,0 190 pk diesel. Verschil is écht niet zo groot meer. Wat me bij VW opvalt is dat een DSG versie altijd zoveel meer verbruikt.
Configureer eens een 320d en vergelijk die met een passat 2,0 190 pk diesel. Verschil is écht niet zo groot meer. Wat me bij VW opvalt is dat een DSG versie altijd zoveel meer verbruikt.
56k en een klets voor de Passat (met een paar opties meer dan de beemer zoals active display en zetelventilatie) en iets over de 64k voor de 3.
Abt heeft precies voor de salon van Genève z'n opvoerset voor de Volkswagen Passat af.
De opvoerset bestaat uit een voorspoiler, een aangepaste grille, sideskirts, speciale buitenspiegelkappen, een achterspoiler en een skirt aan de achterzijde. De Passat staat in de eenvoudigste Abt-configuratie al op 20-inch lichtmetaal, maar tegen meerprijs wil de tuner best wielen met een diameter van 21 inch monteren. Abt heeft ook extra pk's in petto voor de topdiesel uit de Passat. Normaal is deze tweeliter goed voor 240 pk, maar de Duitse tuner tilt het vermogen naar 280 pk. Ook voor de andere motoriseringen komen uiteraard opvoersets beschikbaar, maar daar hebben we geen concrete gegevens van. De Passat volgens Abt is vanaf 3 maart op de showvloer van de salon van Genève te zien.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment