Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• deze eens voorstellen als de volgende firmawagen, benieuwd of het ga lukken :-)

zijn er al Passat rijders ondertussen? toevallig met de 1.6 motor?
    Heb er al een paar irl zien rijden en de break is ongeloofelijk knap

Comment

• De Passat werd intussen Car of the Year 2015:
      Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Oorspronkelijk geplaatst door Autofans.be
      In de vooravond van het autosalon van Genève heeft de organisatie van Car of the Year de gewoonte haar winnaar bekend te maken, dat is dit jaar niet anders. De Volkswagen Passat mag zich dit jaar Car of the Year 2015 noemen.

De Volkswagen Passat volgt daarmee de Peugeot 308 op, die mocht in 2014 met de titel pronken. De Passat is geen toevallige winnaar, dat bevestigen de resultaten van de stemronde. De winnaar kreeg 340 punten, dat is 100 punten meer dan de nummer twee, de Citroën Cactus. Op nummer drie staat de Mercedes C-klasse te pronken, nog net op het podium dus.

Verder in de rangschikking zien we de Ford Mondeo op plek vier, de Nissan Qashqai op plek vijf, als zesde hebben we de BMW 2 Serie Active Tourer en de Renault Twingo op nummer zeven.
      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Feit is dat hier altijd foto's van de 'dikke' versies worden gepost. Ik zag deze onlangs staan in de showroom van een VW dealer in standaard trim, zonder xenon, zonder dikke velgen, zonder chroom aan alle kanten. Ik kon maar één conclusie maken: dodelijk saai.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
            Feit is dat hier altijd foto's van de 'dikke' versies worden gepost. Ik zag deze onlangs staan in de showroom van een VW dealer in standaard trim, zonder xenon, zonder dikke velgen, zonder chroom aan alle kanten. Ik kon maar één conclusie maken: dodelijk saai.
            Aan u om de 'magere' versies te posten dan Al maakt VAG vaak saaie auto's, dit vind ik in ieder geval een prachtauto, een terechte 'auto van het jaar' winnaar. Een auto zonder al die door jou opgenoemde opties is sowieso saaier.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wat ik niet zo mooi vind is de vorm van het onderste deel van de achterbumper waar de uitlaat zit bij de 240pk versie. Bij de andere versie is dat gesloten en zie er raar uit.
              Maar dan ben ik wel aan het muggenziften.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Wat ik niet zo mooi vind is de vorm van het onderste deel van de achterbumper waar de uitlaat zit bij de 240pk versie. Bij de andere versie is dat gesloten en zie er raar uit.
                Maar dan ben ik wel aan het muggenziften.
                Het is niet muggenziften, het trekt gewoon op niet veel. Als je het R line pakket neemt heb je dan nog chromo omlijstingen. Het erge van de zaak is dat er plastiek achter zit ipv de uitlaat zelf, die zit gewon bij het plaatwerk onderaan. Ben eronder gaan kijken op het salon, het is gewoon niet mooi. Wat is er mis met een zichtbare uitlaat? Als je dan die chrome sierstukjes neemt wat uitlaten moet voorstellen wordt het al helemaal belachelijk.

VW is wel niet de enige die dit doet, bij het AMG pakket op de C klasse zag ik het ook al. My 2 cents: Cheap ass!

Comment

• Met een collega gekeken naar een variant in comfortline uitvoering, de 16" velgen zien er nog behoorlijk dik uit op de configurator tot je wat echte foto's bekijkt van zo'n uitvoering op Autoscout. Het is direct veel minder...
                  Ook jammer van die vreselijke alu inleg op de middenconsole, voor een zwarte middenconsole moet je dus verplicht een highline uitvoering nemen.

Comment

• Persoonlijk stoort het mij niet echt dat auto’s in basisuitvoering niet zo flitsend zijn. Soms vind ik het zelfs nog iets hebben.
                    In het uiterlijk vind ik de algemene proporties van een wagen veel belangrijker en die zijn natuurlijk altijd aanwezig, ongeacht het uitrustingsniveau.

Comment

• Tja, ik zou altijd de comfortline nemen om die zwarte inleg niet te hebben. Ge ziet daar het kleinste stofdeeltje op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                        Persoonlijk stoort het mij niet echt dat auto’s in basisuitvoering niet zo flitsend zijn. Soms vind ik het zelfs nog iets hebben.
                        In het uiterlijk vind ik de algemene proporties van een wagen veel belangrijker en die zijn natuurlijk altijd aanwezig, ongeacht het uitrustingsniveau.
                        mij ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                          Met een collega gekeken naar een variant in comfortline uitvoering, de 16" velgen zien er nog behoorlijk dik uit op de configurator tot je wat echte foto's bekijkt van zo'n uitvoering op Autoscout. Het is direct veel minder...
                          Ook jammer van die vreselijke alu inleg op de middenconsole, voor een zwarte middenconsole moet je dus verplicht een highline uitvoering nemen.

In Duitsland kan je de zwarte middenconsole als optie nemen op de comfortline. In België is de zwarte inleg bij de comfortline enkel mogelijk als wisselstuk...

Comment

• Zou daar liever een streepje hout in zien. Da's pas premium.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Zou daar liever een streepje hout in zien. Da's pas premium.
                              Niet mogelijk in België, wel in Duitsland. Blame D'Ieteren

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• je ziet ze al erg veel rijden, en volgens de testen is het comfort sterk verbeterd

topkar

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X