hoe meer ik ze zie, hoe fijner ik ze vind. Al zijn het vooral de breakversies die ik tegenkom. De berline heb ik nog niet zien rijden, eigenlijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat (B8)
Collapse
X
-
-
Hij is idd prachtig ook al last hij hier en daar een serieuze steek vallen ( *kuch* geen uitlaten bij de sierlijsten *kuch*)...
Ik zou hem zo verkiezen boven de A4 of suberb.
Voor mij samen met de mazda 6 de mooiste in het segment. Voor mij een highline berline graag. Wanneer komen de 1,8tsi trouwens naar Belgie? Als ze al komen tenminstte want bij de vorige was het enkel de 1.4 en dat is wel triestig in dit model.
Comment
-
Op foto kan ik jullie mening niet delen.. Ben benieuwd wat ik er in t echt van ga vinden.. Veel te veel horizontale Chrome lijnen vind ik zowel interieur als exterieur ( voorkant)
Sent from my iPhone using Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
ik vond hem op foto althans heel knap en een sterke vooruitgang tov de voorganger (mijn huidige passat dus)... irl viel het echter wat tegen, enkel in de highline met 18" duim is de variant echt wel een vooruitgang: veel strakker, lager, sportiever,... maar over het algemeen blijf ik wat op m'n honger zitten. Ook naar interieur toe. Ok, het is wat nieuwer en de multimedia is prachtig (GPS Pro), maar het active info display was niet zo wauw als ik dacht. ok het is leuk, maar is dit nu beter dan een klassieke km-teller met een scherm in het midden? Qua rijgedrag is de wagen verbeterd, wegligging is top met de iets langere wielbasis en de kortere overhangen, ruimte binnenin is op de achterbank beter, maar wat me wel opviel: mijn huidige 1.6 TDI is stiller dan de testgereden 2.0 TDI DSG. Ook jammer dat de DSG, niet de nieuwe DSG-7 is en dat hij zelfs in gewoon in D vrij zenuwachtig reageert op de snelweg. Bijvoorbeeld aan 100km/h op het gas om iemand in te halen schakelt hij van 6 naar 4... met een koppel van 340 (?) helemaal niet nodig en door de hogere toeren maakt hij nog meer lawaai ook. Ik verwacht in D vlotte acceleratie in z'n 5 en als ik S selecteer lijkt me 4 een optie... Al bij al, beetje teleurgesteld, ik had meer verwacht, maar het blijft wel een prima wagen natuurlijk.
Trouwens @zoot, mooie keuze!Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenHij is idd prachtig ook al last hij hier en daar een serieuze steek vallen ( *kuch* geen uitlaten bij de sierlijsten *kuch*)...
Voor mij samen met de mazda 6 de mooiste in het segment. Voor mij een highline berline graag. Wanneer komen de 1,8tsi trouwens naar Belgie? Als ze al komen tenminstte want bij de vorige was het enkel de 1.4 en dat is wel triestig in dit model.
Comment
-
Spijtig dat het interieur precies een golf is...2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDenk dat D'Ieteren het gaat houden bij de 1.4 ACT. Een 1.8/2.0tfsi zult ge in het buitenland moeten bestellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenHij is idd prachtig ook al last hij hier en daar een serieuze steek vallen ( *kuch* geen uitlaten bij de sierlijsten *kuch*)...
De TDI 240 pk heeft de rechthoekige uitlaten links/rechts.
Ik betwijfel sterk of er nog sterkere benzines naar België komen. Het aanbod wordt in grote mate, tot zelfs bijna volledig afgestemd op de leasemarkt,
omdat dit bij de Passat verreweg de belangrijkste afzetmarkt is.
Comment
-
Laten we eerlijk zijn, het maakt niks uit welke versie een importeur aanbiedt of niet. We wonen in Europa en het is poepsimpel een auto elders te kopen. En als ge het doet zoals Spitsmuis bij een nevenimporteur ook nog eens véél goedkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenLaten we eerlijk zijn, het maakt niks uit welke versie een importeur aanbiedt of niet. We wonen in Europa en het is poepsimpel een auto elders te kopen. En als ge het doet zoals Spitsmuis bij een nevenimporteur ook nog eens véél goedkoper.
Maar het is inderdaad niet zo moeilijk
Comment
-
Niet zo moeilijk ? Het is inderdaad poepsimpel en mijn volgende komt over een jaar of 5 weer vanuit het buitenland tenzij d'Ieteren zijn prijzen drastisch verlaagd maar dat betwijfel ik ten zeerste.Ik heb nog nooit zo gemakkelijk 4.000 euro verdiend overigens. Enkele vrienden en collega's hebben mijn voorbeeld reeds gevolgd en hebben resp. een Seat Leon en een Golf 1.6 tdi besteld. Het prijsverschil is echter kleiner dan een jaar geleden. Zij sparen slechts ongeveer 3.000 euro .......
Comment
-
Op amper 20 km van Maaseik bij www.neuwagenkauf.com. Nog steeds zeer tevreden over zowel de auto als de verkoper overigens.Ik weet niet of hij de Passat verkoopt. Bij Juetten-Kohlen , ook in Waldfeucht ,staat de 1.4 tsi 125 pk Trendline geprijsd aan 20.300 euro, Belgische catalogusprijs 26.520 euro.... Tel uit je winst....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDe Passat heeft enkel zichtbare uitlaten vanaf de TDI met 190 pk (twee pijpjes links)
De TDI 240 pk heeft de rechthoekige uitlaten links/rechts.
Ik betwijfel sterk of er nog sterkere benzines naar België komen. Het aanbod wordt in grote mate, tot zelfs bijna volledig afgestemd op de leasemarkt,
omdat dit bij de Passat verreweg de belangrijkste afzetmarkt is.
Comment
-
Lol dus puur voor de show? Niet gelijk Volvo maw...
Comment
Comment