Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
    De eerste vier jaar , tijdens de garantieperiode , bij de VW dealer en daarna zien we wel.
    Ik weet toch niet of ze u graag zien komen met garantiegevallen hoor als ze weten dat deze in het buitenland gekocht is. Is hier al in veel yopics aangehaald sat dit voor problemen zou kunnen zorgrn.. Een tweedehands zou ik nog in buitenland kopen maar een nieuwe niet denk ik. Vergeet niet dat er hier nog altijd een stuk van de prijs afgaat dus het rekensommetje dasr geprijs en hier catalogus gaat ook niet helemaal op.

Comment

• Volvodoe het goed, daar zitten echt uitlaten achter. Bij vw is het idd voor de show, net zoals bij een nieuwe c klasse 180 die hebben dat ook want daar heb ik via het werk mee testgereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
        Ik weet toch niet of ze u graag zien komen met garantiegevallen hoor als ze weten dat deze in het buitenland gekocht is. Is hier al in veel yopics aangehaald sat dit voor problemen zou kunnen zorgrn.. Een tweedehands zou ik nog in buitenland kopen maar een nieuwe niet denk ik. Vergeet niet dat er hier nog altijd een stuk van de prijs afgaat dus het rekensommetje dasr geprijs en hier catalogus gaat ook niet helemaal op.
        Ik denk niet dat ze op een nieuwe Passat 6000 euro korting zullen geven :-) , garantie lijkt me geen probleem in dit eengemaakte Europa.

Comment

• Dat eengemaakte Europa is bij sommige dealers nog niet doorgedrongen. Zelfs terugroepacties van de constructeurs weigeren ze uit te voeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
            iOok jammer dat de DSG, niet de nieuwe DSG-7 is en dat hij zelfs in gewoon in D vrij zenuwachtig reageert op de snelweg. Bijvoorbeeld aan 100km/h op het gas om iemand in te halen schakelt hij van 6 naar 4... met een koppel van 340 (?) helemaal niet nodig en door de hogere toeren maakt hij nog meer lawaai ook. Ik verwacht in D vlotte acceleratie in z'n 5 en als ik S selecteer lijkt me 4 een optie...
            DSG-7: kan niet omwille van het koppel volgens volkswagen. Wordt echter wel aangeboden in een Transporter...
            Nerveus: ken ik van bij mijn Octavia. Ook zonder kickdown gaat ie in D terug naar zijn 4, waardoor je buiten je maximaal rendement komt en soms zelfs het gevoel hebt niet onderweg te zijn met 150pk en 320Nm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
              DSG-7: kan niet omwille van het koppel volgens volkswagen. Wordt echter wel aangeboden in een Transporter...
              Nerveus: ken ik van bij mijn Octavia. Ook zonder kickdown gaat ie in D terug naar zijn 4, waardoor je buiten je maximaal rendement komt en soms zelfs het gevoel hebt niet onderweg te zijn met 150pk en 320Nm.
              Ik dacht dat dat daar ASG7 is en dat die een koppelomvormer heeft.
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                Die dsg ligt wel in de audi a6 dus koppel zal het probleem niet zijn denk ik...
                Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• @ BDP: de TDI 240 moet ik eens bekijken maar de TDI 190 heeft wel degelijk een 'functionerende' uitlaat links.
                  Ik ben er vrij zeker van dat daar gewoon rook uitkomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                    Volvodoe het goed, daar zitten echt uitlaten achter. Bij vw is het idd voor de show, net zoals bij een nieuwe c klasse 180 die hebben dat ook want daar heb ik via het werk mee testgereden.
                    2 uitlaten voor 100pk bij Volvo.. Das niet voor de show dan?

Sent from my iPhone using Tapatalk
                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                    current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                      2 uitlaten voor 100pk bij Volvo.. Das niet voor de show dan?

Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Daar ging de discussie niet over. Het ging over de sierstukken of er al dan niet een uitlaat achter zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                        @ BDP: de TDI 240 moet ik eens bekijken maar de TDI 190 heeft wel degelijk een 'functionerende' uitlaat links.
                        Ik ben er vrij zeker van dat daar gewoon rook uitkomt.

Jeps inderdaad klopt volledig, zie hier de 240pk versie

Comment

• wat een gepijp, en allemaal sinds de 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
                            Die dsg ligt wel in de audi a6 dus koppel zal het probleem niet zijn denk ik...
                            Is inderdaad dezelfde als bij de Transporter

Comment

• 2 versies dsg-7: 1 tot 250 nm (dq200) en 1 tot 600nm (dq500)

Comment

• Trendline, zwart, wieldoppen.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Is eigenlijk nog geen schandaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Op de eerste foto is het: "Hmmmm valt goed mee!"
                                          Foto 2: "Proficiat met je nieuwe golf..."

Stom!
                                          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Working...
                                          X