Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat (B8)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenIk weet toch niet of ze u graag zien komen met garantiegevallen hoor als ze weten dat deze in het buitenland gekocht is. Is hier al in veel yopics aangehaald sat dit voor problemen zou kunnen zorgrn.. Een tweedehands zou ik nog in buitenland kopen maar een nieuwe niet denk ik. Vergeet niet dat er hier nog altijd een stuk van de prijs afgaat dus het rekensommetje dasr geprijs en hier catalogus gaat ook niet helemaal op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk BerichteniOok jammer dat de DSG, niet de nieuwe DSG-7 is en dat hij zelfs in gewoon in D vrij zenuwachtig reageert op de snelweg. Bijvoorbeeld aan 100km/h op het gas om iemand in te halen schakelt hij van 6 naar 4... met een koppel van 340 (?) helemaal niet nodig en door de hogere toeren maakt hij nog meer lawaai ook. Ik verwacht in D vlotte acceleratie in z'n 5 en als ik S selecteer lijkt me 4 een optie...
Nerveus: ken ik van bij mijn Octavia. Ook zonder kickdown gaat ie in D terug naar zijn 4, waardoor je buiten je maximaal rendement komt en soms zelfs het gevoel hebt niet onderweg te zijn met 150pk en 320Nm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenDSG-7: kan niet omwille van het koppel volgens volkswagen. Wordt echter wel aangeboden in een Transporter...
Nerveus: ken ik van bij mijn Octavia. Ook zonder kickdown gaat ie in D terug naar zijn 4, waardoor je buiten je maximaal rendement komt en soms zelfs het gevoel hebt niet onderweg te zijn met 150pk en 320Nm.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenDSG-7: kan niet omwille van het koppel volgens volkswagen. Wordt echter wel aangeboden in een Transporter...
Nerveus: ken ik van bij mijn Octavia. Ook zonder kickdown gaat ie in D terug naar zijn 4, waardoor je buiten je maximaal rendement komt en soms zelfs het gevoel hebt niet onderweg te zijn met 150pk en 320Nm.Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenVolvodoe het goed, daar zitten echt uitlaten achter. Bij vw is het idd voor de show, net zoals bij een nieuwe c klasse 180 die hebben dat ook want daar heb ik via het werk mee testgereden.
Sent from my iPhone using Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten2 uitlaten voor 100pk bij Volvo.. Das niet voor de show dan?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten@ BDP: de TDI 240 moet ik eens bekijken maar de TDI 190 heeft wel degelijk een 'functionerende' uitlaat links.
Ik ben er vrij zeker van dat daar gewoon rook uitkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk BerichtenDie dsg ligt wel in de audi a6 dus koppel zal het probleem niet zijn denk ik...
Comment
-
2 versies dsg-7: 1 tot 250 nm (dq200) en 1 tot 600nm (dq500)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Foto 2: "Proficiat met je nieuwe golf..."
Stom!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
Comment