Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• PASSAT VARIANT GTE vandaag besteld als firmawagen.
    Levering voorzien in juni 2016

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erik123 Bekijk Berichten
      PASSAT VARIANT GTE vandaag besteld als firmawagen.
      Levering voorzien in juni 2016
      proficiat jaloers ik moet nog efkes wachten

ik mag dus veronderstellen dat de testrit meegevallen?
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Testrit is heel goed meegevallen. Het beheer van het hele systeem is stukken beter dan bij mijn DS5 hybride.
        Vertrek steeds in E-mode en met gemak mee met het verkeer.

Snel over te schakelen naar andere modus via de drukknoppen. Je moet trouwens kijken naar de kleine toerenteller om te zien dat de benzine motor draait, maakt heel weinig lawaai
        In GTE mode:
        Ik denk echt dat we hier niet ver van een GTI zitten, manman, wat gaat dat vooruit! Alleen het artificiële geluid is er misschien wat over, ik hoop dat dit uitschakelbaar is op de passat.

Comment

• Ik wil dat systeem, maar dan in een A6!

Comment

Testrit is heel goed meegevallen. Het beheer van het hele systeem is stukken beter dan bij mijn DS5 hybride.
            Vertrek steeds in E-mode en met gemak mee met het verkeer.

Snel over te schakelen naar andere modus via de drukknoppen. Je moet trouwens kijken naar de kleine toerenteller om te zien dat de benzine motor draait, maakt heel weinig lawaai
            In GTE mode:
            Ik denk echt dat we hier niet ver van een GTI zitten, manman, wat gaat dat vooruit! Alleen het artificiële geluid is er misschien wat over, ik hoop dat dit uitschakelbaar is op de passat.
            nee, zou niet uitschakelbaar zijn. Stoort het zo hard? Ik vond het op video precies nog meevallen. Maar zou enkel in GTE modus zijn, niet in hybride

Comment

• Is inderdaad enkel in GTE modus. Is niet storend maar er gewoon ewa over
              Hierbij beeld van mijn configuratie

passat.jpg

Comment

Is inderdaad enkel in GTE modus. Is niet storend maar er gewoon ewa over
                Hierbij beeld van mijn configuratie

[ATTACH=CONFIG]109826[/ATTACH]
                knap... ik heb de andere 18" gekozen, die zijn 100 euro duurder maar je moet dan de individual inbouw niet nemen en zo bespaar je 800 euro

Comment

• Proficiat! Ben zelf aan 't twijfelen of 'k geen golf GTE directiewagen zou overnemen, staan te koop voor 36-37000 € en 100% fiscaal aftrekbaar als zelfstandige.. maar dan moet 'k wel eerst zien da't mijn huidige weer verkocht krijg

Comment

• ik heb deze config samengesteld

passatf.jpg
                    passatr.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                      Proficiat! Ben zelf aan 't twijfelen of 'k geen golf GTE directiewagen zou overnemen, staan te koop voor 36-37000 € en 100% fiscaal aftrekbaar als zelfstandige.. maar dan moet 'k wel eerst zien da't mijn huidige weer verkocht krijg
                      100% aftrekbaar als zelfstandige met een vennootschap, als gewone simpele zelfstandig maar 75% van het beroepsgebruik

Comment

• OK sorry ja was onvolledig, ik heb een vennootschap en had het vanuit die hoek bekeken
                        Voor vennootschappen geldt ook het VAA dus dat maakt het nog interessanter.

Comment

• VAA is idd superinteressant voor dit totaalpakket...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                            knap... ik heb de andere 18" gekozen, die zijn 100 euro duurder maar je moet dan de individual inbouw niet nemen en zo bespaar je 800 euro
                            Dat van die individual inbouw begrijp ik niet, zie die 800 € nergens op de offerte staan.

Comment

Dat van die individual inbouw begrijp ik niet, zie die 800 € nergens op de offerte staan.
                              ik moet mij grandioos miskeken hebben

U wilt selecteren:
                              Velgen "Monterrey" 8 J x 18
                              769,00 € 1
                              Hiervoor moet u ook de volgende optie toevoegen:
                              Met Individual-inbouw
                              Gratis

weet niet waar ik het gehaald heb toen

Comment

• Heeft er al iemand een coyote in zijn passat geplaatst ? Ik vraag me af waar ik die moet plaatsen, en vooral hoe ik de voedingskabel kan wegwerken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alainis Bekijk Berichten
                                  Heeft er al iemand een coyote in zijn passat geplaatst ? Ik vraag me af waar ik die moet plaatsen, en vooral hoe ik de voedingskabel kan wegwerken.
                                  Die worden doorgaans naast je binnenspiegel geplakt. De kabel wordt dan in de dakhemel en zo langs de stijl naar beneden weg gewerkt. De adapter wordt dan doorgeknipt aan de stekker en die dragen gelast aan je kabelboom.

Comment

• ik ga ook de golf GTE testrijden en als het meevalt de Passat bestellen met het autosalon '16, dan moet ik 'm ergens in de zomer wel hebben

Comment

• Tja, hopelijk wordt mijn bestelling niet geannuleerd nu ook de 14 TSI motor verdacht is....
                                      Hopelijk lossen ze dit op, anders dan bestel ik een ESPACE hè!

Comment

• Proficiat. Mooie wagen, zeker die blauwe kleur kan ik wel smaken!

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Wij hebben er met het bedrijf een passat gte variant besteld bij de VW dealer in Aachen net over de grens! (reeds in juni dit jaar)
                                          Hij wordt daar verwacht week 6 van 2016 volgens de voorlopige productieplanning (zou vrij correct moeten zijn).

Wagen heeft bijna alle opties: zwart met zwart leder, discover pro, virtual cockpit, app connect (met o.a carplay voor apple), dynaudio, panoramadak, zwarte hemel, area view, achteruitrijcamera, keyless access enz!!

Intussen omdat we niet langer konden wachter is er echter een andere auto gekocht (eerst was levertermijn october gezegd maar dat was een klein foutje).
                                          Als er iemand concreet geinteresseerd is neem even contact op aub!

Mike Janssens

Comment

Working...
                                          X