Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Testrit is heel goed meegevallen. Het beheer van het hele systeem is stukken beter dan bij mijn DS5 hybride.
Vertrek steeds in E-mode en met gemak mee met het verkeer.
Snel over te schakelen naar andere modus via de drukknoppen. Je moet trouwens kijken naar de kleine toerenteller om te zien dat de benzine motor draait, maakt heel weinig lawaai
In GTE mode:
Ik denk echt dat we hier niet ver van een GTI zitten, manman, wat gaat dat vooruit! Alleen het artificiële geluid is er misschien wat over, ik hoop dat dit uitschakelbaar is op de passat.
Testrit is heel goed meegevallen. Het beheer van het hele systeem is stukken beter dan bij mijn DS5 hybride.
Vertrek steeds in E-mode en met gemak mee met het verkeer.
Snel over te schakelen naar andere modus via de drukknoppen. Je moet trouwens kijken naar de kleine toerenteller om te zien dat de benzine motor draait, maakt heel weinig lawaai
In GTE mode:
Ik denk echt dat we hier niet ver van een GTI zitten, manman, wat gaat dat vooruit! Alleen het artificiële geluid is er misschien wat over, ik hoop dat dit uitschakelbaar is op de passat.
nee, zou niet uitschakelbaar zijn. Stoort het zo hard? Ik vond het op video precies nog meevallen. Maar zou enkel in GTE modus zijn, niet in hybride
Proficiat! Ben zelf aan 't twijfelen of 'k geen golf GTE directiewagen zou overnemen, staan te koop voor 36-37000 € en 100% fiscaal aftrekbaar als zelfstandige.. maar dan moet 'k wel eerst zien da't mijn huidige weer verkocht krijg
Proficiat! Ben zelf aan 't twijfelen of 'k geen golf GTE directiewagen zou overnemen, staan te koop voor 36-37000 € en 100% fiscaal aftrekbaar als zelfstandige.. maar dan moet 'k wel eerst zien da't mijn huidige weer verkocht krijg
100% aftrekbaar als zelfstandige met een vennootschap, als gewone simpele zelfstandig maar 75% van het beroepsgebruik
OK sorry ja was onvolledig, ik heb een vennootschap en had het vanuit die hoek bekeken
Voor vennootschappen geldt ook het VAA dus dat maakt het nog interessanter.
Heeft er al iemand een coyote in zijn passat geplaatst ? Ik vraag me af waar ik die moet plaatsen, en vooral hoe ik de voedingskabel kan wegwerken.
Die worden doorgaans naast je binnenspiegel geplakt. De kabel wordt dan in de dakhemel en zo langs de stijl naar beneden weg gewerkt. De adapter wordt dan doorgeknipt aan de stekker en die dragen gelast aan je kabelboom.
Tja, hopelijk wordt mijn bestelling niet geannuleerd nu ook de 14 TSI motor verdacht is....
Hopelijk lossen ze dit op, anders dan bestel ik een ESPACE hè!
Wij hebben er met het bedrijf een passat gte variant besteld bij de VW dealer in Aachen net over de grens! (reeds in juni dit jaar)
Hij wordt daar verwacht week 6 van 2016 volgens de voorlopige productieplanning (zou vrij correct moeten zijn).
Wagen heeft bijna alle opties: zwart met zwart leder, discover pro, virtual cockpit, app connect (met o.a carplay voor apple), dynaudio, panoramadak, zwarte hemel, area view, achteruitrijcamera, keyless access enz!!
Intussen omdat we niet langer konden wachter is er echter een andere auto gekocht (eerst was levertermijn october gezegd maar dat was een klein foutje).
Als er iemand concreet geinteresseerd is neem even contact op aub!
Comment