Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat (B8)
Collapse
X
-
Wacht maar tot je hem in België ziet rijden met 1.6 bluemotion, wieldoppen en in saai zilver
Tapatalked via Android, the future of mobile!Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenDe achterkant lijkt wel te kloppen, maar het front is toch maar zo-zoLast edited by Liquid Li0n; 06/07/2014, 02:50.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenWacht maar tot je hem in België ziet rijden met 1.6 bluemotion, wieldoppen en in saai zilver
Tapatalked via Android, the future of mobile!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenWacht maar tot je hem in België ziet rijden met 1.6 bluemotion, wieldoppen en in saai zilver
Tapatalked via Android, the future of mobile!
Heb jij al met een Passat gereden? Zo ja met welke uitvoeringen? Wat is uw vergelijkingspunt?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenEen kameraad van mij heeft zo eentje, een andere heeft een 1.6 met alles op en aan. Ik had zelf een 2.0 in comfortline met wat opties. Die wagens hebben allemaal zeer gelijkaardige kwaliteiten, wat niet zo gek is want het zijn ook gewoon dezelfde wagens.
Heb jij al met een Passat gereden? Zo ja met welke uitvoeringen? Wat is uw vergelijkingspunt?
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenal deze chrom-accenten mogen van mij er van af; een mooi meisje heeft geen schmink nodig
Tapatalked via Android, the future of mobile!Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenIs geen negatieve reactie, ik ben VW minded en denk wel, als we de auto in het echt gaan zien, dit weer een mooie verschijning wordt. Enkel zal je de auto, vind ik, altijd wat moeten aankleden met opties.
Mooi vergelijk :-)
Tapatalked via Android, the future of mobile!'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Minder mooi vind ik het gebruik van rechte lijnen en niet afgeronde hoeken. Het oogt ook allemaal nogal... ruw, het mist de verfijning die bvb Audi wel heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenIk vind het wel knap wat ze gedaan hebben met de verluchtingsroosters. Allemaal mooi op 1 lijn, in 1 doorlopend design.
Minder mooi vind ik het gebruik van rechte lijnen en niet afgeronde hoeken. Het oogt ook allemaal nogal... ruw, het mist de verfijning die bvb Audi wel heeft.
Comment
-
Ik rijd dus sinds nov '13 met zo'n standaard Passat 1.6 met wieldeksels, wel geen zilver of grijze maar een donkerblauwe.
Ideale kar om 50k per jaar in B mee rond te crossen, zeer solide wagen.
Enige opties die ik heb en vaak gebruik zijn cruise control, autom. airco, park pilot, BT voor GSM en GPS.
't Was zo'n Passat, of een gelijkaardig uitgeruste Superb (zou LM velgen en leder hebben, maar rest identiek) of een zeer goed uitgeruste Octavia (+ automaat, leder, 17" velgen, trekhaak, ...). De Audi A3 Ambiente (met Pack Intuition Plus en Lounge Pack), alsook de Golf 7 HighLine waren in de running, maar bleken toch wat te klein. Na de testritten bij VW en Skoda was alles eigenlijk zeer duidelijk voor mij.Last edited by sibi; 07/07/2014, 13:23.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenMiddenconsole is geen grote verandering ten opzichte B6/B7.
Comment
Comment