Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Comment

Comment

Wacht maar tot je hem in België ziet rijden met 1.6 bluemotion, wieldoppen en in saai zilver

Tapatalked via Android, the future of mobile!
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Middenconsole is geen grote verandering ten opzichte B6/B7.

Comment

De achterkant lijkt wel te kloppen, maar het front is toch maar zo-zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                  De achterkant lijkt wel te kloppen, maar het front is toch maar zo-zo
                  Vind ik dus ook. Achter en zijkant maar ook binnenkant zeker ok. Maar voorkant is vreemd van veraf. Komt mss door die chrome lijn bovenaan de grille en lichten. Lijkt nu op een Renault, voornamelijk de Latitude.
                  Last edited by Liquid Li0n; 06/07/2014, 02:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                    Wacht maar tot je hem in België ziet rijden met 1.6 bluemotion, wieldoppen en in saai zilver

Als je daar tevreden mee bent, zie ik het probleem niet

Comment

Een kameraad van mij heeft zo eentje, een andere heeft een 1.6 met alles op en aan. Ik had zelf een 2.0 in comfortline met wat opties. Die wagens hebben allemaal zeer gelijkaardige kwaliteiten, wat niet zo gek is want het zijn ook gewoon dezelfde wagens.

Heb jij al met een Passat gereden? Zo ja met welke uitvoeringen? Wat is uw vergelijkingspunt?
                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

al deze chrom-accenten mogen van mij er van af; een mooi meisje heeft geen schmink nodig

Comment

Amaai die zilvere break hierboven, ziet er knap uit!
                          -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                            Een kameraad van mij heeft zo eentje, een andere heeft een 1.6 met alles op en aan. Ik had zelf een 2.0 in comfortline met wat opties. Die wagens hebben allemaal zeer gelijkaardige kwaliteiten, wat niet zo gek is want het zijn ook gewoon dezelfde wagens.

Heb jij al met een Passat gereden? Zo ja met welke uitvoeringen? Wat is uw vergelijkingspunt?
                            Is geen negatieve reactie, ik ben VW minded en denk wel, als we de auto in het echt gaan zien, dit weer een mooie verschijning wordt. Enkel zal je de auto, vind ik, altijd wat moeten aankleden met opties.

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                            al deze chrom-accenten mogen van mij er van af; een mooi meisje heeft geen schmink nodig
                            Mooi vergelijk :-)

Comment

Is geen negatieve reactie, ik ben VW minded en denk wel, als we de auto in het echt gaan zien, dit weer een mooie verschijning wordt. Enkel zal je de auto, vind ik, altijd wat moeten aankleden met opties.

Mooi vergelijk :-)

Tgoh dat kan je van elke auto zeggen tegenwoordig en bij een wagen die de focus legt op functionaliteit klinkt dat raar, zeker als je er de motorisatie bij trekt.
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Ik vind het wel knap wat ze gedaan hebben met de verluchtingsroosters. Allemaal mooi op 1 lijn, in 1 doorlopend design.
                                  Minder mooi vind ik het gebruik van rechte lijnen en niet afgeronde hoeken. Het oogt ook allemaal nogal... ruw, het mist de verfijning die bvb Audi wel heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                    Ik vind het wel knap wat ze gedaan hebben met de verluchtingsroosters. Allemaal mooi op 1 lijn, in 1 doorlopend design.
                                    Minder mooi vind ik het gebruik van rechte lijnen en niet afgeronde hoeken. Het oogt ook allemaal nogal... ruw, het mist de verfijning die bvb Audi wel heeft.
                                    Bij een facelift van de B8 wordt dat wel weer gladder getrokken.

Comment

Ik rijd dus sinds nov '13 met zo'n standaard Passat 1.6 met wieldeksels, wel geen zilver of grijze maar een donkerblauwe.
                                      Ideale kar om 50k per jaar in B mee rond te crossen, zeer solide wagen.
                                      Enige opties die ik heb en vaak gebruik zijn cruise control, autom. airco, park pilot, BT voor GSM en GPS.

't Was zo'n Passat, of een gelijkaardig uitgeruste Superb (zou LM velgen en leder hebben, maar rest identiek) of een zeer goed uitgeruste Octavia (+ automaat, leder, 17" velgen, trekhaak, ...). De Audi A3 Ambiente (met Pack Intuition Plus en Lounge Pack), alsook de Golf 7 HighLine waren in de running, maar bleken toch wat te klein. Na de testritten bij VW en Skoda was alles eigenlijk zeer duidelijk voor mij.
                                      Last edited by sibi; 07/07/2014, 13:23.
                                      Life's too short. Not to. Live it.
                                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                        Middenconsole is geen grote verandering ten opzichte B6/B7.
                                        Toch wel, die twee uitstulpingen ter hoogte van de knieën zijn weg.

Comment

Achterkant vind ik zowel bij de break als de berline zeer geslaagd.
                                          Voorkant te veel blingbling naar mijn smaak.

Maar 't is wat de VW klant verwacht volgens mij. Zal ongetwijfeld wel weer hoge verkoopsogen gooien.

Comment

Working...
                                          X