Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat (B8)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erik123 Bekijk BerichtenDe garage heeft me gebeld om te zeggen dat mijn wagen geleverd is.....pfff, nog 4 maanden wachten om hem te gaan halen want mijn huidige leasing duurt tot eind juni
Comment
-
Deze morgen rap rap een fotoke gemaakt.
Foto uploaden lukt niet dus hierbij een link naar een Frans forum. Foto staat onderaan pag 8.
Comment
-
Had nochtans graag je verbruik en rijbereik geweten om eens te vergelijken met de Golf Gte hier op het forum.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erik123 Bekijk Berichtenga ik er mijn latijn niet insteken om mijn ervaringen neer te pennen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erik123 Bekijk BerichtenWagen gisteren opgehaald. Omdat hier toch weinig aktie is op dit forum ga ik er mijn latijn niet insteken om mijn ervaringen neer te pennen!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erik123 Bekijk BerichtenWagen gisteren opgehaald. Omdat hier toch weinig aktie is op dit forum ga ik er mijn latijn niet insteken om mijn ervaringen neer te pennen!Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Aha, de mannekes zijn wakker! Allez vooruit dan, hierbij mijn eerste bevindingen:
gisteren een half uurke uitleg gekregen over de wagen en dan was ik het beu. Zal alles wel zelf een beetje uitpluizen ;-).
Ik kom dus van een DS5 hybrid4 en heb dus wat vergelijkingspunten.
Eerst en vooral is het elektrisch rijden met de GTE van een andere planeet, accelereert snel tot 60 km/u en blijft vlot in het verkeer tot de aangekondigde 130 km/u.
In de GTE stand werkelijk fenomenaal, niet alleen vanuit stilstand maar ook een tussenspurtje 120 naar 180 km/u....artificieel geluid vind ik er wel bij passen.
Het switchen van de ene naar de andere rijmodus verloopt heel simpel en logisch.
Comfort veel beter dan de DS5, zelfs met de 18" velgen, rijgeluiden praktisch nihil, stilste wagen die ik al gehad heb.
Heb vandaag eerste laadbeurt gedaan aan 16A stopcontact en inderdaad na +/- 4 uren opgeladen, rijbereik 49 km. Dit alles goed te volgen via car net. Dit laatste was trouwens heel gemakkelijk te installeren.
Enige minpuntje vind ik de standaard geluidsinstallie, een beetje spijt dat ik de optie DYNAUDIO niet heb genomen.
Dit is het voorlopig, zal binnen een paar dagen/weken wat meer kunnen vertellen. Ga speciale aandacht geven aan het verbruik want daar doen we het toch wel een ( beetje ) voor.
Zijn er trouwens nog andere passat GTE eigenaars hier? Heb er nog geen enkele andere zien rijden....
Comment
-
In de verre toekomst wil ik beslist ook overstappen op een elektrische combo, lijkt me erg handig in de file en de stad. Vandaar de interesse in je ervaringen Voorlopig zijn dit nog zeldzame verschijningen in het verkeer. Kan je wat uitwijden over de artificiele sound, wat houdt die in?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
Comment