Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Knappe uitrusting en kleur Erik, zoals thor vraagt... Interieur foto's altijd welkom.
@bobo,ik vind het net spijtig dat die blauwe lijn op de grille ligt, een GTE herken je/zou je enkel aan de led dagrijlichten moeten herkennen imho
Op het Golf topic van autoweek zijn er vele GTE eigenaars die de grille aanpassen naar die chrome van de highline maar bij de Passat lijkt dat precies moeilijker te vervangen.
Kan iemand mij zeggen wat 'individual-inbouw' inhoudt? Dit hangt samen met de optionele 19" 'verona' wielen.
Heeft dit iets te maken met sportophanging?
Nee, dat wil gewoon zeggen dat de wagen tijdens het productieproces even naar een andere afdeling gaat of dat er vanuit een andere afdeling bepaalde componenten worden geleverd.
In dit geval Volkswagen R (verantwoordelijk voor R en R-Line componenten zoals de Verona velg).
Het is mij ook een raadsel waarom dat de consument enigszins zou boeien. Waarschijnlijk om hem het gevoel te geven iets 'exclusief' te kiezen.
Iemand een idee of verwarmbare spiegels standaard zijn op de huidige Passat (Comfortline)? Hebben hier bij het bestellen niet echt aan gedacht maar zullen het wel missen als het er niet meer op zit.
Iemand een idee of verwarmbare spiegels standaard zijn op de huidige Passat (Comfortline)? Hebben hier bij het bestellen niet echt aan gedacht maar zullen het wel missen als het er niet meer op zit.
Comment