Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij laatste tankbeurt: 5,85 l/100.
    Nu moet ik juist nog leren om van die GTE knop een beetje af te blijven.

Comment

• Nog interieurpics please

Comment

• Knappe uitrusting en kleur Erik, zoals thor vraagt... Interieur foto's altijd welkom.

@bobo,ik vind het net spijtig dat die blauwe lijn op de grille ligt, een GTE herken je/zou je enkel aan de led dagrijlichten moeten herkennen imho

Op het Golf topic van autoweek zijn er vele GTE eigenaars die de grille aanpassen naar die chrome van de highline maar bij de Passat lijkt dat precies moeilijker te vervangen.
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• GTE wordt per direct met 3000€ afgeprijsd in NL

Comment

• Zal waarschijnlijk te maken hebben met de nieuwe regels ivm de bijtelling

Comment

• Op onze offerte staat 'modeljaar 2017'. Iemand enig idee wat de wijzigingen zijn voor dit modeljaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sprinkler Bekijk Berichten
                Op onze offerte staat 'modeljaar 2017'. Iemand enig idee wat de wijzigingen zijn voor dit modeljaar?
                - koffer openen/sluiten elektrisch ondersteund (optioneel)
                - TDI 190 krijgt standaard de trapeziumvormige uitlaatsierstukken van de TDI 240
                - ACC adaptieve snelheidsregelaar tot 210 km/u
                - optioneel pack Ambiente Premium (sfeerverlichting)
                - optioneel buitenspiegels met omgevingsverlichting
                - 16” velg ‘Moscow’ vervalt (trendline, comfortline)

Comment

Op onze offerte staat 'modeljaar 2017'. Iemand enig idee wat de wijzigingen zijn voor dit modeljaar?
                  Offerte voor een GTE of een "gewone" passat?

Comment

• Ter info, geraak nu meer en meer aan gemiddeldes van +/- 4,5 L/100. Motor zal ingereden zijn zeker? ( 11000 km ) en ik gebruik minder de GTE knop.

Comment

• Kan iemand mij zeggen wat 'individual-inbouw' inhoudt? Dit hangt samen met de optionele 19" 'verona' wielen.

Heeft dit iets te maken met sportophanging?

mcs clubman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
                        Kan iemand mij zeggen wat 'individual-inbouw' inhoudt? Dit hangt samen met de optionele 19" 'verona' wielen.

Heeft dit iets te maken met sportophanging?
                        Nee, dat wil gewoon zeggen dat de wagen tijdens het productieproces even naar een andere afdeling gaat of dat er vanuit een andere afdeling bepaalde componenten worden geleverd.
                        In dit geval Volkswagen R (verantwoordelijk voor R en R-Line componenten zoals de Verona velg).
                        Het is mij ook een raadsel waarom dat de consument enigszins zou boeien. Waarschijnlijk om hem het gevoel te geven iets 'exclusief' te kiezen.

Comment

• En ik dacht dat ik een hele bijzondere Passat aan het samenstellen was ??.

mcs clubman

Comment

• Voor zover ik het kan terugvinden heeft een passat met r-line ook geen sportonderstel of verlaagde vering. Klopt dat?

mcs clubman

Comment

• Dacht dat een R-Line default anderhalve centimeter lager ligt dan een standaardversie.

Comment

• Ik weet dat de blumotion tdi met 120 pk lager ligt en de bi turbo tdi. Maar het enige wat ik over de r line vind is dat de demping harder is.

mcs clubman

Comment

• Iemand een idee of verwarmbare spiegels standaard zijn op de huidige Passat (Comfortline)? Hebben hier bij het bestellen niet echt aan gedacht maar zullen het wel missen als het er niet meer op zit.

Comment

Iemand een idee of verwarmbare spiegels standaard zijn op de huidige Passat (Comfortline)? Hebben hier bij het bestellen niet echt aan gedacht maar zullen het wel missen als het er niet meer op zit.
                                    Zit er standaard op (zelfs al op de Trendline).

Comment

• Meten is weten.

Comment

• Ok, bedankt voor de info!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
                                          Voor zover ik het kan terugvinden heeft een passat met r-line ook geen sportonderstel of verlaagde vering. Klopt dat?
                                          Even op mijn eigen vraag antwoorden, een passat met R-line pakket heeft geen verlaagd onderstel.

Een passat met DCC staat 10 mm lager, en een passat met pack R-sport heeft een sportonderstel met 15mm kortere veren.

Ik wil graag die kortere veren nog monteren, kan iemand dat onderdeelnummer terugvinden?

mcs clubman

Comment

Working...
                                          X