Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat (B8)
Collapse
X
-
Tja, wat moet je hiervan denken?
Buiten : niet onfraai deze nieuwe Passat, maar het had buitenom toch wat spectaculairder mogen zijn, het blijft hangen in een zekere zweem van saaiheid met te veel chroom.
Hij wordt nog maar eens groter zodat hij in de categorie van de grote auto's terechtkomt en al haast geen middenklasser meer is.
Binnen vind ik het maar niks : supersaai zoals zijn voorganger en dat optionele grote scherm in het dashboard achter het stuur is enkel maar een grote afleiding voor de bestuurder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBen geen liefhebber van spiegels op de deuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDat lijkt bij VAG een nieuwe trent te gaan worden, de meeste nieuwste auto's hebben dat, A7, Leon, A3 en nu deze Passat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBen geen liefhebber van spiegels op de deuren.
Bij de Golf is het eigenlijk iets beter opgelost.
(http://www.netcarshow.com/volkswagen...llpaper_04.htm)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenHij wordt nog maar eens groter zodat hij in de categorie van de grote auto's terechtkomt en al haast geen middenklasser meer is.
Binnen vind ik het maar niks : supersaai zoals zijn voorganger en dat optionele grote scherm in het dashboard achter het stuur is enkel maar een grote afleiding voor de bestuurder.
Mooie prestatie toch?
Hij is wel wat lager en breder geworden.
Over dat Active Info Display ben ik eigenlijk zeer te spreken. Het valt volledig zelf in te stellen dus die navigatiemap bv. kan ook volledig worden verborgen ten voordele van gewoon klassieke tellers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk vind hem echt schitterend, vooral de Variant! Typisch Passat en erg statig. Moet leuk zijn met die biturbo
Ik vind em ook schitterend .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenIk vind em ook schitterend .2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenNiet alleen bij VAG. Waarschijnlijk om het zicht ter hoogte van de A-stijl te verbeteren maar in hoeverre heb je daar écht iets aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenHet is vooral bedoeld om aan de Europese normen voor het gezichtsveld naar achteren te voldoen. Zo moeten bv. kleine kinderen die achteraan naast de auto staan, zichtbaar zijn. De spiegel iets lager monteren, op de deur, is een goede manier om die norm te halen.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
dat ze dan die dode hoek sensor standaard maken in nieuwe auto'sKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtendat ze dan die dode hoek sensor standaard maken in nieuwe auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenMeen je dat? De uiteindelijke hoogte van de spiegel verschilt toch amper? En kleine kinderen achteraan naast de auto ga je toch niet beter zien door de spiegel een centimeter lager te hangen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenMeen je dat? De uiteindelijke hoogte van de spiegel verschilt toch amper? En kleine kinderen achteraan naast de auto ga je toch niet beter zien door de spiegel een centimeter lager te hangen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenHeeft volgens mij nog veel meer te maken met het zicht schuin naar voren: als je een spiegel in de hoek van de A stijl monteert, creëer je ook daar een dode hoek. Bij parkeren is zichtbaarheid schuin naar voren veel beter me de spielgels op de deur.
Comment
Comment