Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Passat is configureerbaar (beperkt) op volkswagen.de

Active Info Display blijkbaar enkel mogelijk i.c.m. Discover Pro navigatie. Dat wordt dus kostelijk.
    De optie op zich kost 500 à 600 € naargelang het uitrustingsniveau. (niet mogelijk bij Trendline)
    maar Discover Pro kost ook nog eens ca 2000 € dus je kan de rekening maken...

Comment

Ziet er op het eerste zicht een pak beter uit dan de huidige generatie die ik lelijk vind tenzij het een dikke uitvoering is. 240pk en 500Nm uit een 2.0TDI

Comment

hoe de lichten en de grille in elkaars verlengde liggen, vindt men ook terug bij de restyling van de dodge charger

www.peugeotforum.be

Comment

Zie ik nu iets verkeerd maar een Passat Comfortline zou 32575 euro kosten, das evenveel als de nieuwe Mercedes C. Daarbij nog rekening houdend dat Mercedes betere fleetvoorwaarden heeft....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fred35 Bekijk Berichten
            Zie ik nu iets verkeerd maar een Passat Comfortline zou 32575 euro kosten, das evenveel als de nieuwe Mercedes C. Daarbij nog rekening houdend dat Mercedes betere fleetvoorwaarden heeft....
            Mwa, de Benz is toch nog duidelijk een trapje duurder als ik het even snel bekijk. En ook kleiner.

C 180 BT 115 pk - 32 800 €
            C 200 BT 136 pk - 34 700 €
            C 220 BT 163 pk - 37 600 €

Passat TDI 150 pk Trendline - 30 250 €
            Passat TDI 150 pk Comfortline - 32 600 €

Er moet gezegd worden dat er bij bovenstaande VW tarieven nog wel iets kan bijkomen vermits het Duitse prijzen zijn.

Comment

Qua binnenruimte ben ik nog niet zo zeker dat de Mercedes C kleiner is die er heel wat op vooruitgegaan is. Ik weet uit ervaring dat je bij Mercedes qua fleetvoorwaarden snel meer dan 2000 EUR korting krijgt dan bij VW/Audi, maw ik denk dat ik voor een Mercedes C met 115 PK 2000 EUR minder betaal dan een Passat met 150 PK. Dan is de rekening snel gemaakt voor mij. Hij is zelfs duurder dan een Audi A4.

Comment

op de katalogusprijzen moet je zelfs als particulier niet echt voortgaan, tenzij je natuurlijk al gaat bestellen als het model nog niet leverbaar is

Comment

Comment

Merci Lowe. Zoals ik reeds zei en vermoedde, de wielbasis van de Mercedes is langer dan die van de Passat wat waarschijnlijk ook zijn invloed heeft op de binnenruimte. Maar het punt is voor mij dat ik de Passat toch zeer duur vindt in zjn klasse. Ik las dat ze er terug de 'volkswagen' nr 1 van wilden maken maar dan draagt dit toch niet bij. Maar het is maar een persoonlijke reden natuurlijk :-) maar wel spijtig anders had hij zeker mijn volgende wagen kunnen worden...

Comment

Met dat verschil dat je bij Mercedes nog eens een pak meer betaalt voor onvermijdelijke opties die je op een comfortline of highline standaard krijgt.

Basisprijzen vergelijken levert niet veel op.
                      Voor firmakarren is dan weer de leaseprijs per maand een stuk belangrijker. En dan speelt korting en restwaarde toch wel een grote rol.

Comment

Configurator.de

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          lijkt erop dat ik geen enkele "line" er nog wieldoppen zitten. Dat is wel een pluspunt.
                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

En ook hier alleen een panoramadak te bestellen ipv een gewoon schuifdak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              En ook hier alleen een panoramadak te bestellen ipv een gewoon schuifdak.
                              Zou je dat verkiezen dan, een gewoon schuifdak?
                              Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Eeuhm, Bij Mercedes fleet krijg je standaard alu velgen, metaalkleur & navigatie en bovendien is de fleetkorting hoger bij Mercedes. Bij VW-Audi nog nooit meegemaakt :-). Restwaarde heeft niet meer zo'n grote invloed als pakweg 15 jaar geleden.

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                Met dat verschil dat je bij Mercedes nog eens een pak meer betaalt voor onvermijdelijke opties die je op een comfortline of highline standaard krijgt.

Basisprijzen vergelijken levert niet veel op.
                                Voor firmakarren is dan weer de leaseprijs per maand een stuk belangrijker. En dan speelt korting en restwaarde toch wel een grote rol.

Comment

Merci Lowe. Zoals ik reeds zei en vermoedde, de wielbasis van de Mercedes is langer dan die van de Passat wat waarschijnlijk ook zijn invloed heeft op de binnenruimte.
                                  Dat is net het opmerkelijke van heel de zaak vind ik. De Passat is in totale lengte langer dan de C maar de C heeft toch een langere wielbasis.
                                  Maar als je dan bv. de ruimte op de achterbank bekijkt, blijkt de Passat duidelijk ruimer ondanks die kortere wielbasis.

Comment

Eeuhm, Bij Mercedes fleet krijg je standaard alu velgen, metaalkleur & navigatie en bovendien is de fleetkorting hoger bij Mercedes. Bij VW-Audi nog nooit meegemaakt :-). Restwaarde heeft niet meer zo'n grote invloed als pakweg 15 jaar geleden.
                                    Fleetvoorwaarden zijn moeilijk te vergelijken tussen verschillende bedrijven ;-)
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                      Dat is net het opmerkelijke van heel de zaak vind ik. De Passat is in totale lengte langer dan de C maar de C heeft toch een langere wielbasis.
                                      Maar als je dan bv. de ruimte op de achterbank bekijkt, blijkt de Passat duidelijk ruimer ondanks die kortere wielbasis.
                                      De BMW '3 heeft ook een lagere wielbasis dan de nieuwe Passat, maar ik ben er zeker van dat de Passat véél meer binnenruimte biedt. Ik denk dat de Passat binnenin ook wel groter zal zijn dan de Mercedes C (die ik nog niet van binnen heb gezien).

Zouden de BMW '3 touring en Mercedes C break wat binnenruimte betreft niet eerder in de buurt liggen van de VW Golf variant, dan van de Passat Variant?
                                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                        Zou je dat verkiezen dan, een gewoon schuifdak?
                                        Ja, doet voldoet prima en er zijn minder problemen mee.

Comment

• De Passat komt toch overeen met de 5 serie de Jetta met de 3 en de Phaeton met de 7.

Tapatalked via Android, the future of mobile!
                                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Working...
                                          X