Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ik zie er ook maar 2, maar erronder precies het knopje om de achterste te blokkeren. (Zodat kindjes ofzo niet met de knopkes kunnen spelen.)
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

    1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

    2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

    2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

    Comment


    • Ga eens naar vw.de en configureer een highline met een donker interieur, en je ziet twee knopjes. Verander je naar een lichte interkieurkleur, dan zie je er vier.

      De fotois voor mij dus niet bepalend. In elk geval nog even wachten om te weten wat in Belgie standaard zal zijn.
      Smilin' Jack - Speed Pilot

      Comment


      • Te tam om een draaiende beweging met de hand te maken om een paar maal per jaar een ruitje open te draaien , het toppunt van luiheid lijkt me dat.

        Comment


        • Toch niet. Als je alleen in de wagen zit is het lang niet eenvoudig om achteraan een raampje open te zwengelen ....
          Smilin' Jack - Speed Pilot

          Comment




          • Zou me verbazen dat het voor België anders wordt.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
              Ga eens naar vw.de en configureer een highline met een donker interieur, en je ziet twee knopjes. Verander je naar een lichte interkieurkleur, dan zie je er vier.

              De fotois voor mij dus niet bepalend. In elk geval nog even wachten om te weten wat in Belgie standaard zal zijn.
              hahahah zalig :-)
              duits professionalisme

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                Te tam om een draaiende beweging met de hand te maken om een paar maal per jaar een ruitje open te draaien , het toppunt van luiheid lijkt me dat.
                Niet lui, wél nuchter. Als je meer dan 25.000 euro moet neertellen voor een basis gezinswagen dan vind ik dat een techniek ontwikkeld in de jaren 80 (meer dan 30 jaar geleden dus!) vandaag de dag wel standaard mag zijn!

                Comment


                • Ik wed zelfs dat een electro motortje tegenwoordig bijna zo goedkoop, zoniet goedkoper is, dan een mechanische zwengel.

                  Comment


                  • Volkswagen Passat (B

                    Maar ondertussen komen er wel steeds meer dingen terug uit ver vervlogen tijden onder het mom "eco" mede bepaald door Europa en zijn wetgevingen.
                    Daar denken ze dat de constructeur zal blijven zoeken ( en slagen) naar oplossingen voor hun normen.
                    Het is goedkoper de wagen lichter te maken door van alles weg te laten.
                    Niet dat dit kwaad kan want we zijn tenslotte allemaal te veel verwend maar de prijzen zullen er niet door zakken en dat klopt dan weer niet.
                    Dan lacht de constructeur weer in zijn vuistje en is de klant de dupe.
                    den borre


                    "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                    Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                    Comment


                    • Ik heb vorige week vrijdag precies zo'n nieuwe passat gezien in Duitsland. Had onderaan in de koplampen één lijn DRL's, echt prachtig...

                      Comment






                      • Comment


                        • Vind het wel een knappe bak, iets minder anoniem geworden.
                          Het is zoals steeds weer uitkijken naar hoe de basisversie eruit ziet op de kleine alu's enzo

                          Comment


                          • Ik had ooit begrepen dat met de komst van de nieuwe Passat er ook een nieuwe V(r)6 3.0 ltr TSI motor zou komen.
                            Als ik alles zo lees dan lijkt die 280 PK motor bedoeld voor de "R" versie.

                            Comment


                            • WTF, ook in een Passat geen deftige armsteun meer?

                              Comment


                              • Die schuift ongetwijfeld naar voor en zal zoals in m'n octavia zeker in de hoogte in te stellen zijn. Hoezo niet deftig?
                                2015 BMW F11 520dA
                                1976 Triumph Spitfire 1500

                                Comment


                                • Het stuur lijkt mij wel wat dun en het dashboard ziet er Amerikaans uit. De stoelen zullen wel goed zitten.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                    Die schuift ongetwijfeld naar voor en zal zoals in m'n octavia zeker in de hoogte in te stellen zijn. Hoezo niet deftig?
                                    Gewoon een dikke brede en lange armsteun met giga opbergvak

                                    Comment




                                    • Comment


                                      • Eigenlijk zouden we hem pas in Parijs te zien krijgen, maar Volkswagen heeft besloten om de Passat GTE - de eerste plug-inhybride Passat - nu al onder het doek vandaan te toveren!

                                        Net als z'n kleinere stekkerbroertje - de Golf GTE - krijgt de eerste plug-inhybrideversie van de Passat de aanduiding 'GTE' mee.
                                        Onder de kap vinden we een 156 pk sterke 1,4-liter TSI benzinemotor die is gekoppeld aan een 115 pk sterke elektromotor. Het gecombineerd vermogen komt daarmee uit op 218 pk en het maximum koppel is een zeer behoorlijke 400 Nm. Het gemiddeld verbruik komt uit op 'minder dan 2 l/100 km'. Bij de onthulling van de nieuwe Passat schreven we al dat de plug-inhybride versie zou uitkomen op een verbruik van 1,5 l/100 km. De CO2 uitstoot zou onder de 45 g/km liggen.
                                        Wie de benzinetank volgooit en z'n Passat GTE vollaadt, moet een actieradius van meer dan 1.000 km kunnen halen. In de volledig elektrische E-Mode komt de Passat zo'n 50 kilometer ver.
                                        Schakelen gaat uiteraard automatisch, en wel met een zestraps DSG-transmissie. Een sprintje naar de 100 km/h is 'minder dan 8 seconden' achter de rug. Z'n topsnelheid komt uit op 220 km/h. In volledige elektromodus is het bij 130 km/h uit met de pret.
                                        Zowel de sedan als de Variant zijn als GTE plug-inhybride beschikbaar. Vanbuiten onderscheiden ze zich van hun minder zuinige broertjes door een chromen grille waarin een blauw lijntje is verwerkt. Het bumperwerk wijkt enigszins - hier vinden we onder andere led-dagrijverlichting in een C-vorm - en andere luchtopeningen. Ook het 17-inch Astana-lichtmetaal is voorbehouden aan de stekker-Passats, hetzelfde geldt voor de blauwe remklauwen.
                                        In het interieur maakt Volkswagen gebruik van blauwe sfeerverlichting en de GTE - in ieder geval op deze afbeeldingen - is voorzien van een met leer bekleed multifunctioneel stuurwiel met blauwe stiksels. Ergens in de tweede helft van volgend jaar verwachten we de Passat GTE op de Nederlandse markt. Prijzen worden in een later stadium bekendgemaakt.





                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment






                                        • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X