Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat (B8)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten2.0 tdi 240pk 0-100
http://m.youtube.com/watch?v=ufw1HXOQSj02006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Lijkt me wel een van de beter klinkende 2 liter diesels op dit moment.
Want van de 3 en al zeker de C krijg ik een lichte afkeer van het geluid bij acceleratie..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenJammer van het te hoge vermogen. Ik mis de 75/90 pk dieselversies uit de jaren '90 in de deze Passat. 240 pk lijkt me volstrekt overbodig.
Met een beetje geduld kan je uw droom diesel motor aankopen. 1.6 tdi bluemotion met 120pk en 250nm. Nog altijd 30 pk teveel..maar je kan niet alles willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenJammer van het te hoge vermogen. Ik mis de 75/90 pk dieselversies uit de jaren '90 in de deze Passat. 240 pk lijkt me volstrekt overbodig.
Ik zelf rij ook graag met 2oo pk of meer, maar als het uit eigen zak moet komen, zal het met een pak minder even leuk zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenKlinkt idd wel goed, benieuwd in welke andere VAG's we deze motor gaan mogen verwelkomen.
Comment
-
Rij nu met de golf 7 variant 2.0, 150 pk, kom van golf IV 65 pk (1.9 sdi). Moet zeggen pk's wennen wel maar nu kan ik tenminste veilig en vlot inhalen als het gewenst is. Denk 100-150 pk genoeg op belgische wegen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenRij nu met de golf 7 variant 2.0, 150 pk, kom van golf IV 65 pk (1.9 sdi). Moet zeggen pk's wennen wel maar nu kan ik tenminste veilig en vlot inhalen als het gewenst is. Denk 100-150 pk genoeg op belgische wegen?
100 a 150pk afhankelijk van het gewicht is Idd zeker voldoende, en niet alleen in belgië...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk BerichtenEn toen je met de 65pk golf reed, ging je dan onveilig inhalen of ging je nadenken? Dat laatste is het probleem van tegenwoordig..
100 a 150pk afhankelijk van het gewicht is Idd zeker voldoende, en niet alleen in belgië...
Comment
-
Ik heb echt geen problemen met grote vermogens bij auto's. Wel met het soms ontbrekende verstand erbij. Ik weet dat ik niet geschikt ben om met 200+ pk's te rijden.
Als ex- motorrijder heb ik mijn grenzen echt leren kennen en daar zie je ook genoeg volk dat zijn maschien niet te baas kunnen wanneer er alles wordt uitgehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk BerichtenIk heb echt geen problemen met grote vermogens bij auto's. Wel met het soms ontbrekende verstand erbij. Ik weet dat ik niet geschikt ben om met 200+ pk's te rijden.
Als ex- motorrijder heb ik mijn grenzen echt leren kennen en daar zie je ook genoeg volk dat zijn maschien niet te baas kunnen wanneer er alles wordt uitgehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenDat donker bordeaux rood lijkt me prachtig. Denk dat ik mijn kleur gekozen heb, nog een meer in het echt zien
Comment
-
Op Autoblog.nl staat een filmpje van de TDI versie van de Variant.
Dat motorblok zie kwel in een Golf 8 GTD Performance pack zitten. :-)
Tapatalked via AndroidKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenOp Autoblog.nl staat een filmpje van de TDI versie van de Variant.
Dat motorblok zie kwel in een Golf 8 GTD Performance pack zitten. :-)
Tapatalked via Android
Blok weegt enorm veel voor maar 2.0 tdi te zijn..
Comment
Comment