Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 2.0 tdi 240pk 0-100
      Volkswagen VW Passat 2.0 TDI 240PS 0-60 mph / 0-100 km/h 2014 (B8) DSG 176kW SUBSCRIBE here: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=ilovecars365...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        Snel, zeker in het begin maar vrij emotieloos maar dat hoort bij een Passat.
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Lijkt me wel een van de beter klinkende 2 liter diesels op dit moment.
          Want van de 3 en al zeker de C krijg ik een lichte afkeer van het geluid bij acceleratie..
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Klinkt idd wel goed, benieuwd in welke andere VAG's we deze motor gaan mogen verwelkomen.
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Jammer van het te hoge vermogen. Ik mis de 75/90 pk dieselversies uit de jaren '90 in de deze Passat. 240 pk lijkt me volstrekt overbodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                Jammer van het te hoge vermogen. Ik mis de 75/90 pk dieselversies uit de jaren '90 in de deze Passat. 240 pk lijkt me volstrekt overbodig.
                Prijs u gelukkig.
                Met een beetje geduld kan je uw droom diesel motor aankopen. 1.6 tdi bluemotion met 120pk en 250nm. Nog altijd 30 pk teveel..maar je kan niet alles willen.

Comment

• Dat donker bordeaux rood lijkt me prachtig. Denk dat ik mijn kleur gekozen heb, nog een meer in het echt zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                    Jammer van het te hoge vermogen. Ik mis de 75/90 pk dieselversies uit de jaren '90 in de deze Passat. 240 pk lijkt me volstrekt overbodig.
                    Is Idd kompleet overbodig en met 100pk uit een 2l diesel zal deze ook wel goed genoeg rijden. De mensen verwachten nu eenmaal een stuk meer van hun (statussymbool) auto, en als constructeur kan je daar maar beter op inpikken of de concurrentie is er mee weg.
                    Ik zelf rij ook graag met 2oo pk of meer, maar als het uit eigen zak moet komen, zal het met een pak minder even leuk zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Klinkt idd wel goed, benieuwd in welke andere VAG's we deze motor gaan mogen verwelkomen.
                      Ze spreken erover om een Golf GTD R uit te brengen met die 240 pk. Nog niet zo'n gek idee als je het verschil in vermogen tussen GTD en GTI ziet. Alleen zou ie dan wat zwaar worden.
                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Rij nu met de golf 7 variant 2.0, 150 pk, kom van golf IV 65 pk (1.9 sdi). Moet zeggen pk's wennen wel maar nu kan ik tenminste veilig en vlot inhalen als het gewenst is. Denk 100-150 pk genoeg op belgische wegen?
                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                          Rij nu met de golf 7 variant 2.0, 150 pk, kom van golf IV 65 pk (1.9 sdi). Moet zeggen pk's wennen wel maar nu kan ik tenminste veilig en vlot inhalen als het gewenst is. Denk 100-150 pk genoeg op belgische wegen?
                          En toen je met de 65pk golf reed, ging je dan onveilig inhalen of ging je nadenken? Dat laatste is het probleem van tegenwoordig..
                          100 a 150pk afhankelijk van het gewicht is Idd zeker voldoende, en niet alleen in belgië...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichten
                            En toen je met de 65pk golf reed, ging je dan onveilig inhalen of ging je nadenken? Dat laatste is het probleem van tegenwoordig..
                            100 a 150pk afhankelijk van het gewicht is Idd zeker voldoende, en niet alleen in belgië...
                            Hah, met de golf 4 moest je idd meer nadenken en bouwde ik een grotere marge in dan met de nieuwe golf omdat er zo'n verschil in zit van snelheid das een feit. Hoe ik nu kan inhalen moest ik vroeger niet proberen.

Comment

• Ik heb echt geen problemen met grote vermogens bij auto's. Wel met het soms ontbrekende verstand erbij. Ik weet dat ik niet geschikt ben om met 200+ pk's te rijden.
                              Als ex- motorrijder heb ik mijn grenzen echt leren kennen en daar zie je ook genoeg volk dat zijn maschien niet te baas kunnen wanneer er alles wordt uitgehaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichten
                                Ik heb echt geen problemen met grote vermogens bij auto's. Wel met het soms ontbrekende verstand erbij. Ik weet dat ik niet geschikt ben om met 200+ pk's te rijden.
                                Als ex- motorrijder heb ik mijn grenzen echt leren kennen en daar zie je ook genoeg volk dat zijn maschien niet te baas kunnen wanneer er alles wordt uitgehaald.
                                Moto's interesseren mij wel als vervoermiddel maar dat + het gedrag van sommige motards zijn de redenen dat ik er niet aan begin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                                  Dat donker bordeaux rood lijkt me prachtig. Denk dat ik mijn kleur gekozen heb, nog een meer in het echt zien
                                  +1, mooiste kleur uit het gamma.

Comment

• Op Autoblog.nl staat een filmpje van de TDI versie van de Variant.

Dat motorblok zie kwel in een Golf 8 GTD Performance pack zitten. :-)

Tapatalked via Android
                                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                        Op Autoblog.nl staat een filmpje van de TDI versie van de Variant.

Dat motorblok zie kwel in een Golf 8 GTD Performance pack zitten. :-)

Tapatalked via Android
                                        Zal nooit gebeuren heb ik me ook laten vertellen.
                                        Blok weegt enorm veel voor maar 2.0 tdi te zijn..

Comment

• Dat blok weegt niet zoveel meer, maar om dat vermogen (en vooral het koppel) deftig op de weg te krijgen bij een fwd hebt ge 4motion nodig wat de wagen weer zwaarder maakt en de rijeigenschappen beïnvloedt.

Comment

Working...
                                          X