Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Land Rover Discovery Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

een mogelijke opvolger voor mijn Q5, maar de grote vraag blijft de bedrijfszekerheid en de degelijkheid van het net dealers. Ik zou voorlopig nog niet durven, want ik koop een wagen voor langer dan strikt de waarborgpériode. Wel is er een dealer binnen handbereik...
    In elk geval veel handiger dan een krappe Evoque met zijn mini vensters...ik zie graag wat achter mij gebeurt !
    ander existentiële vraag : is de benzine-versie zoveel beter dan de 2,0 TFSI ? Zou niet onmiddellijk ja zeggen ! En quid van die 9-trap auto ? hopelijk beter dan de S-tronic met zijn vele kuren, maar wie zal het kunnen voorspellen ?

Comment

Erg knappe SUV...
      Zit deze in het segment van de Porsche Macan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeePee1 Bekijk Berichten
        Erg knappe SUV...
        Zit deze in het segment van de Porsche Macan?
        Neen veel eronder
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ik vind het heel moeilijk om de grootte van deze Discovery Sport in te schatten. Ik zou hem wel eens naast een Evoque willen zien. Ik heb zo de indruk dat het verschil tussen deze Disco Sport en de gewone Disco groter zal zijn dan het verschil tussen een Range en een Range Sport.

Comment

Ik denk dat hij zowat de grootte van de Freelander behouden heeft, om maar een beeld te schetsen.
            Dus toch wat groter dan een Evoque en zeker heel wat praktischer. Want ik heb het moeilijk om een Evoque in te beelden met een derde zetelrij.

Gewone Disco is sowieso altijd al een enorm ruimtewonder geweest en altijd heel wat groter dan de Freelander. Al zou nu de brug (3de zetelrij) misschien toch wel wat gekrompen zijn?
            Wel vraag ik me af in heoverre ze de nieuwe Defender nog zo spartaans gaan maken als de oude... Indien niet, wordt dat toch gewoon een model ergens iets tussen deze twee in?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
              Ik denk dat hij zowat de grootte van de Freelander behouden heeft, om maar een beeld te schetsen.
              Dus toch wat groter dan een Evoque en zeker heel wat praktischer. Want ik heb het moeilijk om een Evoque in te beelden met een derde zetelrij.

Gewone Disco is sowieso altijd al een enorm ruimtewonder geweest en altijd heel wat groter dan de Freelander. Al zou nu de brug (3de zetelrij) misschien toch wel wat gekrompen zijn?
              Wel vraag ik me af in heoverre ze de nieuwe Defender nog zo spartaans gaan maken als de oude... Indien niet, wordt dat toch gewoon een model ergens iets tussen deze twee in?
              Super mooie auto maar met weinig efficiente motoren, gezien de co2 waardes voor de benzine en de diesels !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                Super mooie auto maar met weinig efficiente motoren, gezien de co2 waardes voor de benzine en de diesels !
                De versie met 119 Gr. Komt nog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  De SUV volgt de Freelander op en is de eerste van een hele serie nieuwe Discovery-modellen.
                  ....
                  Exacte buiten- of binnenmaten zijn er nog niet, sowieso is de info die over de Freelander-opvolger wordt verschaft nogal summier op dit moment.

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                  Dit is de opvolger van de Freelander, heb ik hier nog nergens gelezen, ook niet in de artikels, vreemd.
                  Ja, das idd vreemd. Misschien een gebrek aan koffie ??

In ieder geval, prachtige nieuwe Land Rover !
                  Nu nog wat deftige motoren en ze zijn bij de top.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                    Ja, das idd vreemd. Misschien een gebrek aan koffie ??

Heb er dus duidelijk overgelezen

ps ik drink geen koffie
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Lengte is 4m60, ongeveer gelijkaardig aan X3, Q5, MAcan en toch 25cm langer dan Evoque dus
                      Wat ik wel opnieuw mis is een instap-benzinemotor zoals de 2.0i in de X3 of de 2.0 TFSI in Q5

prijzen vallen nog goed mee imho

2.0 JTDm

Comment

we gaan in Oktober naar Parijs om deze in het echt te zien.
                        moeten een keuze maken tussen: disco sport, lexus Nx of toch de grotere broers: RR sport of XC 90

Comment

RR Sport is toch wel 2 klassen hoger. Die is groter en luxueuzer.
                          Mijn vrouw heeft ook wel zin in deze Discovery Sport. Het Salon van Parijs zie ik ook wel zitten, want er staan heel wat nieuwigheden. Ik ben daar nog nooit eerder geweest.
                          Ga je dan met de auto, of met de TGV?
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

het liefst wil ik een RR sport. die vind ik het mooist, maar wel met 7zits.
                            we gaan met de auto

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Hoe doet landrover dat toch altijd? Bij de lancering vind ik hun moddellen altijd gatlelijk en na een tijdje vind ik ze eigenlijk best wel mooi! Alleen moet ik nog wat wennen aan de drukke achterlichten.

Bij de range rover sport net hetzelfde. In het begin... wat een plastic gedrocht. Als ik hem nu tegen kom: ...
                                          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Working...
                                          X