Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Land Rover Discovery Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Ik kom voor een RRS snel op 90k euro, terwijl bij een DS eerder 60k euro. Logisch toch ook, want deze DS is toch kleiner, heeft lichtere motoren, en is vooral minder luxueus.
    Toch wel veel geld eigenlijk voor de opvolger van de Freelander.
    Ben vooral benieuwd naar de echte Discovery en het prijsverschil met de RR Sport.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
      1 woord : supergoe ! Veel ruimer dan gedacht , achterbank heeft meer ruimte dan de X5 die ik had.
      Heb ook de indruk dat de beenruimte beter is dan bij een X5 en die geeft toch al de meeste ruimte t.o.v een RRS.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
        Ben vooral benieuwd naar de echte Discovery en het prijsverschil met de RR Sport.
        Deze auto is dan ook een halve klasse gegroeid tov de Freelander, zowel in grootte als in afwerking.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Een dikke 53.000€ naar mijn goesting.
          Hoe groot is deze tov bv een Q5?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Wel opmerkelijk hoe dik de achterste raamstijlen geworden zijn sinds ze met lichter materiaal gaan bouwen zijn.
            Ze proberen dit wat te verbergen door het raamglas groter te maken. Daarom zou ik sowieso al voor getinte ramen gaan, zodat dit dan minder opvalt.
            Volgens mij kan je amper iets zien als je op de 3e rij zit en naar buiten wil kijken.

Comment

Wel opmerkelijk hoe dik de achterste raamstijlen geworden zijn sinds ze met lichter materiaal gaan bouwen zijn.
              Ze proberen dit wat te verbergen door het raamglas groter te maken. Daarom zou ik sowieso al voor getinte ramen gaan, zodat dit dan minder opvalt.
              Volgens mij kan je amper iets zien als je op de 3e rij zit en naar buiten wil kijken.
              Dat is een element die refereert naar de oudere discovery's en word daarom ook nog eens geaccentueerd met een kleurverschil tegenover de andere raam stijlen.

Per toeval net gezien in een interview op tv vanuit Parijs. 😀
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Leuke opvolger voor mn laguna! Zeker es gaan testrijden en volgend jaar misschien ...?
                Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Weet iemand of dit beest al in de showrooms staat? Het vrouwtje zou eens graag willen gaan kijken .
                  Alleen jammer dat het dealer-network niet ideal is in ons geval: dichtsbij zijnde dealer is 22km ...Maar naar't schijnt heeft de Discovery Sport erg lange onderhoudsintervallen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                    Weet iemand of dit beest al in de showrooms staat? Het vrouwtje zou eens graag willen gaan kijken .
                    Alleen jammer dat het dealer-network niet ideal is in ons geval: dichtsbij zijnde dealer is 22km ...Maar naar't schijnt heeft de Discovery Sport erg lange onderhoudsintervallen ...
                    Tegen mij hebben ze begin volgend jaar gezegd.
                    Zou me verwonderen dat het langer dan 25d km gaat zijn gezien hun motorisaties.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Tegen mij hebben ze begin volgend jaar gezegd.
                      Zou me verwonderen dat het langer dan 25d km gaat zijn gezien hun motorisaties.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                      Thx voor de info. NOg ff afwachten dan

Comment

Ik ga volgende week waarschijnlijk een testrit doen met de Discovery Sport ��. Toen je de auto kon bekijken vorige maand in Knokke heb ik mijn gegevens achtergelaten .... Kreeg deze week een brief dat ik op 6 en 7 november een afspraak kon maken. Kan mij niet voorstellen dat je een tijdslot van een uur moet reserveren om enkel maar te kijken ! Ben heel benieuwd ......

Comment

Half januari 2015 staat deze in de showroom, levering zal dan voor Maart 2015 (naar gelang de bestellingen kan deze wel verder oplopen)

Deze moet je niet vergelijken met een evoque, Evoque zit in het luxe segment van Land Rover terwijl de discovery sport leisure segment zit en meer naar grote gezinnen worden gekeken.
                          Ik ben in knokke gaan kijken en in Parijs. Wat me opvalt is dat hij groot is, binnen veel maar ook veel plaats zowel vooraan als achteraan. Grote koffer en tijdens mijn bezoek in Parijs er veel gezinnen waren met kinderen die interesse had.

Afwerking valt wat tegen daarin tegen is hij wel goed van prijs beginnende van 32000 euro. Evoque is alles rond luxe en afwerking zowel binnen als buiten. Discovery sport is dan meer voor het gemak en het volume... perfect voor avontuurlijke gezinnen.

Comment

Vind ik net niet.
                            Evoque vind ik pas duur voor wat het is.
                            Freelander/Discovery Sport biedt toch meer waar voor je geld
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

djeezes is dat een interieur voor een 2015 model ? zo oudbollig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                djeezes is dat een interieur voor een 2015 model ? zo oudbollig
                                het blijft natuurlijk Land Rover ... Heeft geen toeters en bellen als sommige franse of japanse merken maar blijft wel werken ....

Comment

Vanavond VIP-voorstelling van de nieuwe Discovery Sport, ben eens benieuwd hoe deze irl 'staat'
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

Foto's? Iemand idee van lancering van de eD4 motor?
                                    Knappe verschijning.
                                    Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                    VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Geen foto's genomen, te druk en slechte belichting.
                                      Wel een knappe wagen en imho meer waar voor je geld dan een Evoque

eD4 is er vanaf zomer volgend jaar, is een eigen motor van Jaguar/Land Rover (zal ook in de XE komen)
                                      De huidige 2.2 is nog een PSA-afgeleide (weliswaar gemoderniseerd)
                                      Voorlopig nog geen plannen voor een lichtere benzine
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                        Geen foto's genomen, te druk en slechte belichting.
                                        Wel een knappe wagen en imho meer waar voor je geld dan een Evoque

eD4 is er vanaf zomer volgend jaar, is een eigen motor van Jaguar/Land Rover (zal ook in de XE komen)
                                        De huidige 2.2 is nog een PSA-afgeleide (weliswaar gemoderniseerd)
                                        Voorlopig nog geen plannen voor een lichtere benzine
                                        te bestellen vanaf zomer of levering?
                                        Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                        VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Bestellen
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X