Grand MX-5?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Mazda To Reveal New MX-5 Icon Edition At Goodwood
When Mazda rolls into Goodwood later this month for the Festival of Speed, it won't just bring any ordinary version of its MX-5 roadster. It will introduce a new special edition – the first to be based on the more frugal 1.5-liter model.
Dubbed the Icon edition, the special Miata is distinguished by red accents on the door mirrors, spoiler, front splitter, and stripe decals. Buyers will be able to choose between Meteor Grey Mica or Crystal White Pearlescent paint, offset by 16-inch gunmetal-finish alloys. The Mazda MX-5 Icon also benefits from black leather seats and upgraded equipment including automatic headlights, wipers, and rear parking sensor.
Following the previous Icon editions launched in 2000, 2005, and 2007, this latest rendition will be the most exclusive yet. Only 600 examples will be made available in the UK, with deliveries to begin in August for £20,995.
Alongside the special edition, Mazda will display the MX-5 Speedster and Spyder concepts for the first time outside of North America, following their reveal at the SEMA show in Las Vegas this past November. Also on display will be the new RF hardtop model, and the millionth MX-5 made, the landmark having been reached in April.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenDat Machine Grey ziet er op die foto's van de RF wel prachtig uit.
Maar in de andere kleuren vind ik het tot nu toe tegenvallen. Alleen Soul red en Machine grey kunnen me tot nu toe bekoren.
Comment
-
Ja, ik heb die filmpjes ook wel gezien, natuurlijk. Maar ik zou het eens in het echt willen zien, bedoel ik :-)
Eigenlijk ben ik nog wel blij dat ik geen Soul Red genomen heb. Ik vind rood iets te gemakkelijk en te typisch op zo'n auto.
Ik was wat bang toen ik Blue Reflex gekozen had zonder het in het echt op een MX-5 eerst eens gezien te hebben, maar ik heb er geen spijt van, integendeel !
Comment
-
Idem, was eigenlijk een beetje die Soul red hype beu geworden. Na de 25th anniversary (althans niet bij ons) was soul red voor iedere Mazda de kleur die je het eerste zag.
Dikwijls samen met ceramic. Reflex is imo ondergewaardeerd. Zeker voor de MX-5 is dit een heel schone kleur. Mijn eerste kennismaking met deze kleur op de roadster was tijdens de testdagen bij Mazda zelf. Lang getwijfeld om er eentje te bestellen, maar uiteindelijk besloten om hard verder te werken aan ons huis. Nu met de RF begint dat virus opnieuw te werken. We hebben heel veel werk verricht en madam is precies wel te vinden voor het feit dat ik mezelf iets gun. Wie weet.
Comment
-
Rode accenten zijn ook niet echt mijn ding. Kan je op zo'n grijze eigenlijk een (donker)rood interieur krijgen?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenRode accenten zijn ook niet echt mijn ding. Kan je op zo'n grijze eigenlijk een (donker)rood interieur krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenStoffen zetels nemen en laten overtrekken met leer in het kleur dat jij wil .
Heb ik gedaan met mijn CX-5 .
Toch begrijp ik fhate wel. Wacht liever ook tot mijn favoriete editie te voorschijn komt.
Het leder in de RF kan me wel bekoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenGisteren langs de garage geweest, uiterste datum van levering 7/7. Juij, net als ik mijn eerste dag terug moet werken na men verlof. Ik hoop nog steeds dat er vroeger geleverd wordt.
Comment
-
Om u nog wat extra op te fretten :
ik heb vanavond om 20u lekker open gereden hoor :-P
Maar ik leef met jullie mee, ik heb hetzelfde ervaren, een kleine 5 maand moeten wachten, maar het tijdstip was bij mij perfect, 2e week van mei.
edit:
En het is het wachten waard, dat zal je zien, je zal genieten !
Comment
Comment